Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!
Μετάβαση στον ιστοτόποΜε τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είμαι πελάτης τους από όταν άνοιξε, σχεδόν καθημερινά λόγω έκτακτης ανάγκης το Σάββατο 27/7 επικοινώνησα μαζι τους. Τους ζήτησα ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ, εάν μπορώ να παραγγείλω μερικά νερά εμφιαλωμένα από οποίο κοντινό κατάστημα τους, και να έρθει την Δευτέρα, αύριο δηλ ο διανομέας όπου θα έχω την κάρτα μου, να τους πληρώσω. ( Δεν πίνω νερό βρύσης λόγω σοβαρού προβλήματος).Αρνήθηκε η κοπελίτσα, και με άφησαν χωρίς νερό, όταν τους έχω δώσει τόσα χρήματα!!! Μακριά από εταιρείες!!! Με άφησαν χωρίς νερό!!!
”Τραγική εμπειρία. Πελάτης wolt +, με σχεδόν καθημερινές αγορές. Πρώτη φορά χρειάστηκε κάτι και προσπάθησα να επικοινωνήσω. Για ένα απλό ζήτημα, η συνομιλία κράτησε πάνω από μία ώρα! Απαντούσαν εξαιρετικά αργά, με τυποποιημένες απαντήσεις, με επαναλαμβανόμενα μοτίβα, χωρίς να απαντούν σε τίποτα συγκεκριμένο. Με εξοργιστική αδιαφορία στα αιτήματα μου. Απαράδεκτοι. Ποτέ ξανά. Ακυρώνω τη συνδρομή και επιφυλάσσομαι να ανεβάσω την ανταλλαγή μηνυμάτων
”Η πλατφόρμα είναι μια χαρά, αλλά το δίκτυο διανομής άθλιο. Η μία παραγγελία πήγε αλλού και ο διανομέας δεν καταλάβαινε καλά ελληνικά για να συννενοηθούμε και στο τέλος ήρθε λάθος παραγγελία. Η άλλη παραγγελία έγραφε οτι παραδόθηκε ενώ δεν είναι παραδοθεί. Μετά από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση προγραμματίστηκε αναδιανομή. Το αποτέλεσμα ήταν αντί να παραλάβω σε 20 λεπτά όπως έγραφε αρχικά, να είμαι 1,5 ώρα στα τηλέφωνα και να ταλαιπωρούμαι. Μόνο φωτεινό σημείο η εξυπηρέτηση για την υποστήριξη.
”Έκανα παραγγελία στις 22:22 Με χρόνο παράδοσης στα 25 με 30 λεπτά. Καθόλη τη διάρκεια ο χρόνος μίκρυνε και μεγαλώνει συνέχεια. Όταν πλησίαζε στη μία ώρα έστειλα μήνυμα να δω τι γίνεται, μου απάντησαν πως πλησιάζει. Φυσικά στη 1 ώρα γύρισα την παραγγελία πίσω, δεν είχα καμία διάθεση να την παραλάβω. Είναι απαράδεκτοι. Μάλιστα η εκπρόσωπος μου είπε ότι αυτή τη φορά μου κάνουν και την χάρη να το δεχτούνε το την επόμενη φορά μπορεί και να μπλοκάρουν λες και θα υπάρξει επόμενη φορά. Απορώ ποιος παραγγέλνει από αυτούς.
”Η εμπειρία μου με τη Wolt με άφησε με ένα πολύ σοβαρό ερώτημα: προστατεύεται τελικά ο πελάτης;
”Μετά από περιστατικό με διανομέα που επέδειξε επιθετική και προσβλητική συμπεριφορά, απευθύνθηκα στην υποστήριξη της εταιρείας. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι πρόκειται απλώς για «λεκτική αντιπαράθεση», ο διανομέας παραμένει ενεργός και, το πιο ανησυχητικό, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα να διασφαλιστεί ότι δεν θα μου ανατεθεί ξανά στο μέλλον.
Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι, ακόμη και μετά από μια εμπειρία που σε κάνει να αισθάνεσαι ανασφάλεια, η πλατφόρμα δεν παρέχει κανέναν ουσιαστικό μηχανισμό προστασίας του πελάτη. Η ευθύνη μεταφέρεται στον ίδιο τον χρήστη, με προτροπές τύπου «αν αισθανθείτε κίνδυνο, απευθυνθείτε στις αρχές».
Μια υπηρεσία που βασίζεται στην κατ’ οίκον παράδοση. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Κάναμε παραγγελία στο Αίγιο κ μας είπαν την παραδίδουν 100 μέτρα από το κατάστημα εστίασης κ όχι σε μας που μένουμε ένα χιλιόμετρο μακρύτερα.εννοειται ποτέ ξανά παραγγελία σε wolt..σα να μην υπάρχει..σημ.ολες οι άλλες εταιρείες τα φέρνουν..
”Συνδέθηκα να κάνω μια παραγγελία και μου έβγαλε ότι κάνω απάτη και εκμεταλλεύομαι τις προσφορές με πολλούς λογαριασμούς .Αυτοί βάζουν προσφορές αυτόματα δεν ζητήθηκε καμία έκπτωση από εμένα. Και ήταν η 1η παραγγελία μου, ντροπή, άθλια αντιμετώπιση .
”Παραγγελία σε κατάστημα στις 20.50 με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης 50 λεπτά, η οποια παραλήφθηκε από τον διανομέα στις 21.30 και εν τέλει παραδόθηκε στις 22.20. Καθόλη αυτή τη διάρκεια ο διανομέας έκανε βόλτες στον χάρτη, ο χρόνος παράδοσης αντί να μειώνεται αυξανόταν και το καλύτερο, η συνομιλία με την τραγική εξυπηρέτηση πελατών η οποία στελεχώνεται από βαρεμένους που δεν έχουν ουδεμία πρόθεση να εξυπηρετήσουν, μιλάνε στον ενικό και χρησιμοποιούν έτοιμες απαντήσεις χωρίς καν να προσπαθήσουν να τις προσαρμόσουν στο δικό σου case. Το φαΐ φυσικά ήρθε πάγος και όταν ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή τα 30€ που πλήρωσα μου πέταξε μια ξερή απάντηση και μου έδωσε 15€ credits. Ξεφτιλίκια και δη από μια εφαρμογή που έχω δώσει άπειρα λεφτά τόσα χρόνια. Θα έπρεπε να ντρέπονται.
”Όσες φορές και αν έχουμε παραγγείλει πάντα αργούν π. Χ. Σας λέει εφαρμογή ότι η παραγγελία σας θα είναι σε σας στις 11:43 και 5 λεπτά πριν έρθει σας θα έρθει σε 18 λεπτά η σε 25 λεπτά επειδή ο delivery έχει άλλες παραγγελίες που προηγούνται μας κοροϊδεύουν κάθε φορά είσαστε άχρηστοι και ψεύτες
”Μου έστειλαν ένα κουπόνι για 50% για τις πρώτες 3 παραγγελίες που δεν ίσχυε. Όταν επικοινώνησα μου ευρίσκαν δικαιολογίες ότι έχουν άλλες προσφορές Δυστυχώς δεν αξίζουν προσπαθούν να πάρουν παραγγελίες. Προσοχή δεν αξίζει να παραγγείλεις από αυτούς.
”Απαράδεκτοι με 0 πρεπει να βαθμολογηθουν. Παρήγγειλα 20:30 η παραγγελια ήρθε 2 ωρες μετα παγωμένη φυσικά είχα ενημερώσει στο chat οτι δεν θα την παραλάβω αν έρθει παγωμένη και μου ειπαν να τους ενημερωσω μολις ερθει για την ποιοτητα-κατασταση παραγγελιας. Ενημέρωσα το διανομέα οτι θα πρεπει να περιμένει ώστε να γράψω στο chat οτι δεν θα παραλάβω και ξεκίνησε να με βρίζει χυδαία και οχι μονο. Οταν του ζητησα το λογο με έσπρωξε και πήγε να φύγει βρίζοντας. Οποτε τα πράγματα ξέφυγαν. Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ οτι θα φοβόμαστε για τη σωματική μας ακεραιότητα δεν το περίμενα… Μακράν η χειρότερη σε όλα ντροπη τους
”Ηρθε μιση ωρα μετα γιατι τον διανομέα τον εβαλαν να παω απο τον Άγιο Λουκα πρωτα που φυσικα αργησε και η μπουγάτσα ηταν παγωμένη…και οι ανθρωποι που έφευγαν στο αεροδρομιο και θα την έπαιρναν την πέταξαν!
”Παραγγελία στις 13.40 και μέχρι 16.10 δεν είχε έρθει και φάνηκε στο τέλος και παραδοθησα… Ψέματα…. Και ήδη πληρωμένη. Μετά από βρισιμο στο chat μου έκαναν πιστωτικό κουπόνι ….
”Προτιμώ να φάω ψωμί σκέτο…
Απαράδεκτοι. Έκανα μια παραγγελία πριν δύο ώρες περίπου δεν εμφανίστηκε κανενας
”Η εξυπηρέτηση στην επικοινωνία είναι ανύπαρκτη….
”Ζήτησα μέσο μηνυμάτων να λύσουν το πρόβλημα μου και δεν απαντάνε καν…. Απαράδεκτοι
Ενα αστέρι και πολύ τους είναι!
”Μου ήρθε χαλασμένο προϊόν από σούπερ μάρκετ,πήρα επι τόπου τηλέφωνο,δεν μπορούσαν να βρουν την παραγγελία κ όταν την βρήκαν μετά από 5 μέρες,μου είπαν πως έπρεπε εκείνη την ώρα να επικοινωνήσω μαζί τους!
Κ εννοείται δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη!
Ούτε το σούπερ μάρκετ φυσικά ανέλαβε που με παρέπεμψε στη wolt!
Παρήγγειλα online σούπερ μάρκετ για εξοικονόμηση χρόνου και τελικά βρέθηκα να εξηγώ γιατί δεν είναι λογικό να μεταφέρεται η ευθύνη στον πελάτη.
”Προϊόν έλειπε, το email με την απόδειξη ήρθε σχεδόν ταυτόχρονα με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης και παρ’ όλα αυτά μου ζητήθηκε εκ των υστέρων να «είχα ελέγξει» ή να είχα αφήσει σχόλια για το ποια προϊόντα είναι απαραίτητα.
Η απάντηση της υποστήριξης ήταν τυπική, χωρίς ανάληψη ευθύνης, με μοναδική λύση επιστροφή χρημάτων μετά από ημέρες.
Online υπηρεσία χωρίς σεβασμό στον χρόνο του πελάτη δεν είναι πραγματική εξυπηρέτηση.
δεν υπαρχουν απλα…. πειρατικο customer service…. τραγικοι απο την αρχη μεχρι το τελος.
”Απατεώνες δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας μόνο chat που δεν απαντάει κανείς! αρκετές φορές μας έχουν φέρει ελλειπή παραγγελία κ έχουμε χάσει τα λεφτά μας! Έχετε βάλει τον κάθε τυχάρπαστο να κάνει τον διανομέα! Δεν πρόκειται να παραγγείλω ποτέ ξανά!
”Μην τους εμπιστεύεστε καθόλου. Εάν σας στείλει το μαγαζί λάθος προϊόν ή λάθος πίτσα ή παγωμένη πίτσα και θέλετε να ζητήσετε τα λεφτά πίσω ή να την αλλάξετε την πίτσα να έρθει η κανονική όπως την παραγγείλατε μεταλλικά από την παραγγείλατε και δεν τα λάβατε, όταν θα μπείτε στην εξυπηρέτηση και στο chat, δεν σας απαντάνε. Ντροπή τους τόσο μεγάλη εταιρεία τόσα λεφτά βγάζει, και ταλαιπωρούν τον πελάτη, και όχι μόνο τα λεφτά δεν επιτρέφουν πίσω, αλλά κάνουν και την πάπια – απλά δεν σου απαντάνε.
”Απαράδεκτοι! Έκανα παραγγελία σε σούπερ μάρκετ και έλειπε ένα προϊόν. Όταν επικοινώνησα μαζί τους μου είπαν ότι και καλά θα αποδεσμευτεί το αντίστοιχο ποσό του προϊόντος που δεν ήταν διαθέσιμο σε 1-5 εργάσιμες κ ότι ΚΑΙ ΚΑΛΑ είναι θέμα της τράπεζας. κ όχι μόνο δεν αποδεσμεύτηκε αλλά την επόμενη ημέρα ξαναχρεωθηκα το τελικό ποσό της παραγγελίας(των όσων δηλαδή παρέλαβα). Έτσι βρέθηκα δίπλα χρεωμένη! Άκρη φυσικά δεν έβγαλα κ ούτε έδωσαν κάποια σαφή απάντηση ..με αντίστοιχη εταιρία όσες φορές είχα παραγγείλει κ δεν υπήρχε ένα προϊόν,το ποσό αποδεσμευόταν αμέσως κ δν είχα αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο πρόβλημα! Τι μου ήρθε κ χρησιμοποίησα τη wolt πραγματικά απορώ..
”Πολύ κακή διαχείριση υπηρεσιών εκ μέρους τόσο των καταστημάτων, όσο και από τη wolt. Επισης πολλές κρυφές χρεώσεις, βλέπεις ένα ποσό και με διαφορες έξτρα χρεώσεις όπως αποστολή παραγγελίας, σακούλες, χρήση υπηρεσίας wolt κα μπορεί να φτάσει 2 με 3 ευρώ παραπάνω
”Ότι χειρότερο έχει υπάρξει ποτέ κοροϊδεύουν τον κόσμο παραγγέλλουμε σου λέει σε 40 λεπτά έρχονται μετά από μιάμιση ώρα και μισή παραγγελία ότι χειρότερο ότι χειρότερο
”η χειρότερη όλων… απαράδεκτοι.. συμπεριφορά κρυφτού .. ας το κλείσουν το μαγαζάκι// ντροπή τους και μόνο ντροπή …
”Τραγικά υποστελεχομένοι!!! Όταν γίνονται λάθη δεν βρίσκεις κανέναν να επικοινωνήσεις! Στο chat ή αργούν μισή ώρα ή δεν σου απαντούν ποτέ!!!
”