ΑΡΓΥΡΩ Ν.


Review on SKY express

  1. ΑΡΓΥΡΩ Ν.

    Ενώ σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι από τη skyexpress, σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης και έκθεσης των προβλημάτων που δημιουργούνται, η συμπεριφορά των υπαλλήλων είναι απάνθρωπη και απαράδεκτη. Τα παιδιά μου, φοιτητές στα Χανιά, έκλεισαν εισιτήριο με πτήση της skyexpress στις 4.00 μ.μ. για Αθήνα και από εκεί θα ταξίδευαν για Χίο με πλοίο από Πειραιά στις 8:00 μ.μ. Η πτήση, που αναβλήθηκε δύο φορές, στις 5:30. Όταν ζητήσαμε βοήθεια ή λύση, επειδή θα έχαναν το πλοίο μια αγενής και αδιάφορη υπάλληλος μας είπε ότι η εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη και το πρόβλημα και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία… Έπρεπε να στείλουμε mail στη διεύθυνση παραπόνων ( customer service) και αυτό να απαντήσει κάποτε… Αυτά συμβαίνουν αλλά η σκληρότητα και η αδιαφορία αφορούν την ανθρώπινη συμπεριφορά των υπαλλήλων της sky express

Επικοινωνία