Τη Δευτέρα 1/9/2025 παρήγγειλα ένα ψυγείο και μία κουζίνα (χαμηλού κόστους) από το ιντερνετ. Στην παράδοση (Πέμπτη 4/9) διαπιστώθηκε ότι το ψυγείο ήταν χτυπημένο. Από την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι θα το αντικαταστήσουν. Το Σάββατο 6/9 μου ήρθε μήνυμα για την παράδοση και διαπίστωσα ότι η διεύθυνση (για τη Δευτέρα 8/9) ήταν λάθος. Επικοινωνώ και πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών και με καθυσήχασε ότι η παράδοση θα γίνει το αργότερο εντός 48 ωρών (Τετάρτη 10/9). Μετά από 48 ώρες επικοινώνησα και πάλι με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, όπου μου ανέφεραν ότι η παράδοση θα γίνει πέντε μέρες αργότερα τη Δευτέρα 15/9…Ντροπή και μόνο…
Τη Δευτέρα 1/9/2025 παρήγγειλα ένα ψυγείο και μία κουζίνα (χαμηλού κόστους) από το ιντερνετ. Στην παράδοση (Πέμπτη 4/9) διαπιστώθηκε ότι το ψυγείο ήταν χτυπημένο. Από την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι θα το αντικαταστήσουν. Το Σάββατο 6/9 μου ήρθε μήνυμα για την παράδοση και διαπίστωσα ότι η διεύθυνση (για τη Δευτέρα 8/9) ήταν λάθος. Επικοινωνώ και πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών και με καθυσήχασε ότι η παράδοση θα γίνει το αργότερο εντός 48 ωρών (Τετάρτη 10/9). Μετά από 48 ώρες επικοινώνησα και πάλι με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, όπου μου ανέφεραν ότι η παράδοση θα γίνει πέντε μέρες αργότερα τη Δευτέρα 15/9…Ντροπή και μόνο…
”