1.Παραγγελία ψυγείου 04/12/2023.
2.Προγραμματισμένη παράδοση 07/01/2023.
3.Μήνυμα στις 8.03 ότι η παράδοση θα γίνει μέχρι 9.30
4.Μήνυμα στις 8.47 ότι η παράδοση θα γίνει σε 30 λεπτά δηλαδή στίς 9.17
5.Τηλέφωνο από μεταφορέα στις 9.08 γιατί δεν βρήκε να χτυπήσει το κουδούνι!!!!!!!!
6.Τηλέφωνο στον μεταφορέα στις 9.16, ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν με βρήκε πριν 7 λεπτά και μου λέει να μιλήσω με το πλαίσιο για αλλαγή μέρας παράδοσης! Σημείωση, ότι δεν έλειψα ούτε λεπτό από το σπίτι… (Αγενέστατος και μη εξυπηρετικός ο μεταφορέας της εταιρείας)
7.Το πλαίσιο αδυνατεί να τον κάνει να με εξυπηρετήσει.
ΥΓ. Ενημέρωσα ότι ήμουν άρρωστη 3 μέρες χωρίς ψυγείο και αδύναμη να μετακινηθώ σε άλλο σπίτι. (άσχετο)!
Συμπέρασμα: Διαλέγουμε τους συνεργάτες μας, γιατί αυτοί τελικά είναι η εικόνα της εταιρίας μας και όταν γίνονται αιτία να χαθούν συνεργασίες πολλών χρόνων με καλούς πελάτες σας, δεν είναι και το καλύτερο!
(Εννοείται ακύρωσα την παραγγελία)..
1.Παραγγελία ψυγείου 04/12/2023.
”2.Προγραμματισμένη παράδοση 07/01/2023.
3.Μήνυμα στις 8.03 ότι η παράδοση θα γίνει μέχρι 9.30
4.Μήνυμα στις 8.47 ότι η παράδοση θα γίνει σε 30 λεπτά δηλαδή στίς 9.17
5.Τηλέφωνο από μεταφορέα στις 9.08 γιατί δεν βρήκε να χτυπήσει το κουδούνι!!!!!!!!
6.Τηλέφωνο στον μεταφορέα στις 9.16, ο οποίος ισχυρίζεται ότι δεν με βρήκε πριν 7 λεπτά και μου λέει να μιλήσω με το πλαίσιο για αλλαγή μέρας παράδοσης! Σημείωση, ότι δεν έλειψα ούτε λεπτό από το σπίτι… (Αγενέστατος και μη εξυπηρετικός ο μεταφορέας της εταιρείας)
7.Το πλαίσιο αδυνατεί να τον κάνει να με εξυπηρετήσει.
ΥΓ. Ενημέρωσα ότι ήμουν άρρωστη 3 μέρες χωρίς ψυγείο και αδύναμη να μετακινηθώ σε άλλο σπίτι. (άσχετο)!
Συμπέρασμα: Διαλέγουμε τους συνεργάτες μας, γιατί αυτοί τελικά είναι η εικόνα της εταιρίας μας και όταν γίνονται αιτία να χαθούν συνεργασίες πολλών χρόνων με καλούς πελάτες σας, δεν είναι και το καλύτερο!
(Εννοείται ακύρωσα την παραγγελία)..