ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ.


Review on Praktiker

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ.

    Αθλιο τηλεφωνικό κέντρο. Ατελείωτες αναμονές. Σε κάνουν μπαλάκι από το ένα τμήμα στο άλλο και πάλι πίσω και όταν βρεθεί κάποιος να σου απαντήσει, δεν γνωρίζει που βρίσκεται η παραγγελία ή σε εμπαίζει. Δεν απαντούν σε καμία ερώτηση. Ο,τι και να λες, όσο και να διαμαρτύρεσαι, είναι λες και βάζουν κασέτα να παίξει. Είναι σα να μιλάς με τον τοίχο. Δεν υπάρχει απολύτως καμία ενημέρωση για την παραγγελία και όσο και αν προσπαθείς με το τηλεφωνικό κέντρο να μάθεις κάτι, χάνεις τον καιρό σου. Το site έχει ανακρίβειες, προϊόντα που εμφανίζονται σαν διαθέσιμα, μόνο διαθέσιμα δεν είναι. Προσπαθώ εδώ και 40 ημέρες να μάθω για την παραγγελία μου αξίας 1000 ευρώ (τα οποία χρεώθηκαν αμέσως στην κάρτα μου) και δεν βγάζω άκρη. Δεν ξέρουν ούτε ποια είδη δεν είναι διαθέσιμα για να τα αλλάξω. Η παράδοση αρχικά ήταν 7-15 ημέρες. Εγινε 28, στη συνέχεια 35 και μετά 43. Ολο με παίρνουν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν και δεν με παίρνουν ποτέ. Σήμερα στη παρακολούθηση παραγγελίας στο site τους από “διαθέσιμη” εμφανίστηκε ξαφνικά σαν “ακυρωμένη”. Εκανα επώνυμη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, αλλά πολύ αμφιβάλω αν θα βγει κάτι. Απαράδεκτοι, άθλιοι, απατεώνες. Το 1 αστέρι είναι επειδή δεν υπάρχει ο ή -1

Επικοινωνία