Αγόρασα για λογαριασμό της μητέρας μου έναν ψυγειοκαταψύκτη BOSCH στις 31.10.25 (Αρ. Παρ. 1013719553), ο οποίος παραδόθηκε στις 4.11.25 με ελάττωμα (βαθούλωμα στην αρ. πλευρά). Το ελάττωμα επιβεβαιώθηκε άμεσα από τον μεταφορέα ο οποίος το ανέφερε στην εταιρεία και μας δόθηκαν οι εξής δύο επιλογές:
1)Αποζημίωση €170 ή
2)Αντικατάσταση του ψυγείου.
Επιλέξαμε την αποζημίωση των €170 γιατί το βαθούλωμα ήταν σε σημείο που δεν φαίνονταν. Μας πρότειναν να πάμε στο κατάστημα που κάναμε την αγορά την επόμενη μέρα για να μας κάνουν την επιστροφή χρημάτων. Τότε προφασίστηκαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα και δεν μπορεί να γίνει η επιστροφή αλλά θα διορθωνόταν το αργότερο μέχρι τις 7.11.25. Μέχρι σήμερα 15.11.25 μας εμπαίζουν χωρίς να έχει γίνει ποτέ επιστροφή χρημάτων. Κατσαπλιάδες!
Αγόρασα για λογαριασμό της μητέρας μου έναν ψυγειοκαταψύκτη BOSCH στις 31.10.25 (Αρ. Παρ. 1013719553), ο οποίος παραδόθηκε στις 4.11.25 με ελάττωμα (βαθούλωμα στην αρ. πλευρά). Το ελάττωμα επιβεβαιώθηκε άμεσα από τον μεταφορέα ο οποίος το ανέφερε στην εταιρεία και μας δόθηκαν οι εξής δύο επιλογές:
”1)Αποζημίωση €170 ή
2)Αντικατάσταση του ψυγείου.
Επιλέξαμε την αποζημίωση των €170 γιατί το βαθούλωμα ήταν σε σημείο που δεν φαίνονταν. Μας πρότειναν να πάμε στο κατάστημα που κάναμε την αγορά την επόμενη μέρα για να μας κάνουν την επιστροφή χρημάτων. Τότε προφασίστηκαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα και δεν μπορεί να γίνει η επιστροφή αλλά θα διορθωνόταν το αργότερο μέχρι τις 7.11.25. Μέχρι σήμερα 15.11.25 μας εμπαίζουν χωρίς να έχει γίνει ποτέ επιστροφή χρημάτων. Κατσαπλιάδες!