Και το ένα αστέρι πολύ ειναι!!!! Από τις 21 Ιουλίου παρέδωσα την ισιωτική μαλλιών για επισκευή εντός της προθεσμίας της εγγύησης και αφού είχα πληρώσει και για επιπλέον χρόνο εγγύησης. Επισκέφτηκα το Κατάστημα στη Λάρισα 3 φορές για να μου απαντήσουν και τις τρεις ότι έστειλαν μήνυμα στο service αλλά δεν έχουν λάβει καμία απάντηση. Πήρα τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο άλλες δύο φορές και η κ.Λ όπως και η κ. Μ μου απάντησαν ότι είναι και φυσιολογικό να περιμένω πάνω από μήνα και μου ανέφεραν ότι κι άλλοι πελάτες περιμένουν και περισσότερο!!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!! Εννοείται βέβαια ότι μετά από 3 επισκέψεις στο Κατάστημα και 2 τηλεφωνικές επικοινωνίες, ακόμη δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση.
Η χειρότερη αντιμετώπιση από μια τόσο μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων.
Και το ένα αστέρι πολύ ειναι!!!! Από τις 21 Ιουλίου παρέδωσα την ισιωτική μαλλιών για επισκευή εντός της προθεσμίας της εγγύησης και αφού είχα πληρώσει και για επιπλέον χρόνο εγγύησης. Επισκέφτηκα το Κατάστημα στη Λάρισα 3 φορές για να μου απαντήσουν και τις τρεις ότι έστειλαν μήνυμα στο service αλλά δεν έχουν λάβει καμία απάντηση. Πήρα τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο άλλες δύο φορές και η κ.Λ όπως και η κ. Μ μου απάντησαν ότι είναι και φυσιολογικό να περιμένω πάνω από μήνα και μου ανέφεραν ότι κι άλλοι πελάτες περιμένουν και περισσότερο!!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!! Εννοείται βέβαια ότι μετά από 3 επισκέψεις στο Κατάστημα και 2 τηλεφωνικές επικοινωνίες, ακόμη δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση.
”Η χειρότερη αντιμετώπιση από μια τόσο μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων.