Η ACS έχει καταφέρει να μετατρέψει τη μη παράδοση σε επιστήμη. Δεν παραδίδουν ποτέ, δεν ειδοποιούν ποτέ, και όταν κάνεις redirect για άλλη μέρα — τι κάνουν; Μα φυσικά το στέλνουν σε locker, δυο-τρεις μέρες μετά, χωρίς να μπουν καν στον κόπο να ενημερώσουν!
Το καλύτερο όμως είναι η εμπειρία εξυπηρέτησης: στο υποκατάστημα του Περιστερίου, η υπεύθυνη σε κάνει να νιώθεις πως φταις εσύ που τόλμησες να παραγγείλεις κάτι. Ούτε συγγνώμη, ούτε ευγένεια μόνο κατηγορίες ότι “δεν ήσουν σπίτι”, ενώ έχεις περάσει τη μέρα σου περιμένοντάς τους σαν να πρόκειται να φτάσει η NASA.
ραγματικά, αν η ανικανότητα είχε βραβείο, η ACS θα το παρέδιδε… στο locker λάθος σε λάθος ημέρομηνία .
Η τέχνη της μη-παράδοσης σε άλλο επίπεδο.
Η ACS έχει καταφέρει να μετατρέψει τη μη παράδοση σε επιστήμη. Δεν παραδίδουν ποτέ, δεν ειδοποιούν ποτέ, και όταν κάνεις redirect για άλλη μέρα — τι κάνουν; Μα φυσικά το στέλνουν σε locker, δυο-τρεις μέρες μετά, χωρίς να μπουν καν στον κόπο να ενημερώσουν!
Το καλύτερο όμως είναι η εμπειρία εξυπηρέτησης: στο υποκατάστημα του Περιστερίου, η υπεύθυνη σε κάνει να νιώθεις πως φταις εσύ που τόλμησες να παραγγείλεις κάτι. Ούτε συγγνώμη, ούτε ευγένεια μόνο κατηγορίες ότι “δεν ήσουν σπίτι”, ενώ έχεις περάσει τη μέρα σου περιμένοντάς τους σαν να πρόκειται να φτάσει η NASA.
ραγματικά, αν η ανικανότητα είχε βραβείο, η ACS θα το παρέδιδε… στο locker λάθος σε λάθος ημέρομηνία .
”