Δημήτρης Μ.


Review on Eurobank

  1. Δημήτρης Μ.

    Από τις χειρότερες τράπεζες στην εξυπηρέτηση πελατών. Δυστυχώς είμαι πελάτης τους (μετα την εξαγορά του Τ.Τ. από την εν λόγο τράπεζα). Για άνοιγμα νέου λογαριασμού στο γιο μου μετά από δύο άκαρπα ραντεβού (με διάστημα δύο εβδομάδων μεταξύ τους) γιατί ο υπάλληλος δεν ήξερε ούτε ο ίδιος τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζονται και με ύφος βαριέμαι που σας εξυπηρετώ πήγαμε σε άλλη.
    Όσο για την αντικατάσταση καρτών σας προτείνω να την αποφεύγεται γιατί μετά από ένα μήνα αναμονής που έχω κάνει την αίτηση δεν την έχω παραλάβει ακόμα και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το τμήμα καρτών χωρίς το παραμικρό ενδιαφέρον για την αργοπορία μου είπαν απλά να περιμένω. Να ενημερώσω πως οι κάρτες τους μετά από κάποιο διάστημα δεν λειτουργούν σωστά και το επιβεβαιώνουν στα περισσότερα εμπορικά.

Επικοινωνία