Γράφω για το eshop Praktiker. Ανεδαφικές προθεσμίες παράδοσης, μηδενική επικοινωνία με πελάτη. Τα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης υπάρχει μόνο για να σπαταλά το χρόνο των πελατών. Αφού περάσουν 20’ στο «Παρακαλώ περιμένετε», τους έχουν πεί να σου λένε «Δώστε μας το νούμερο σας και θα σας καλέσουμε εμείς». Και σε ξεφορτώνονται. Το σενάριο επαναλαμβάνεται όσες φορές και άν καλέσεις.
Γράφω για το eshop Praktiker. Ανεδαφικές προθεσμίες παράδοσης, μηδενική επικοινωνία με πελάτη. Τα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης υπάρχει μόνο για να σπαταλά το χρόνο των πελατών. Αφού περάσουν 20’ στο «Παρακαλώ περιμένετε», τους έχουν πεί να σου λένε «Δώστε μας το νούμερο σας και θα σας καλέσουμε εμείς». Και σε ξεφορτώνονται. Το σενάριο επαναλαμβάνεται όσες φορές και άν καλέσεις.
”