Έχω να πω τα καλύτερα για αυτήν την εταιρεία, για την εξυπηρέτηση,για το πρόγραμμα δόσεων,για την μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Ένα…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Πολλαπλά λάθη χωρίς ανάληψη ευθύνης. Αγενείς υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο. Μόνο οι διανομείς ειναι ευγενικοί και εξυπηρετικοί και σώζουν κάπως την κατάσταση.
”Απαράδεκτη από της χειρότερες μεταφορικές στην Ελλάδα δεν παίρνανε ποτέ και σου λένε ήρθαμε και δεν βρήκαμε κανένα ή πολλές φορές σου λένε ότι δεν βρήκαν την διεύθυνση .. σήμερα μου έστειλαν οτο θα έρθει το μου και μετά από πόσες ώρες έστειλαν ότι δεν βρήκαν την διεύθυνση περιμένω δύο δέματα σε διαφορετικές οδού και δεν βρήκαν καμία από της δύο αυτό γραφή το μήνυμα τους ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ σε βάζουν να δώσεις τρία ευρώ να στο φέρουν στο σπίτι και στο τέλος αναγκάζεσαι να πας να το πάρεις από το κατάστημα
”Απαραδεκτοι .Στελνουν μηνυμα παραδοσης μ εναν κωδικο , ο οποιος κωδικος τελικα ανηκει σε λοκερ , κατι το οποιο δεν εχω ζητησει και η εταιρεία που το στέλνει εχει γραψει ρητα επανω πορτα πορτα . Ειναι η δεύτερη φορα που συμβαινει μεσα σε μια εβδομάδα . Πακετο απο τις 12 .11 το ελαβα στις 21.11 ,γιατι μου αλλαζαν τον κωδικο καθε μερα . Στις 21.11 μου ηρθε μηνυμα οτι θα το παραλαβω και μετα απο λιγο μηνυμα να το παραλαβω απο τα κεντρικα , γιατι θα επιστραφει .. πηγα στα κεντρικα και τελικα το ειχε ο διανομεας . Πληρωσα 30 ευ ταξι για ν παω και να γυρισω . Περιμενω δευτερο πακετο , τους ειδοποίησαν απο την εταιρεια να το φερουν πορτα πορτα και παλι στελνουν κωδικό για λοκερ.
”καταντησαμε ομηροι της acs ? Η μηπως νομιζετε οτι ειμαστε αργοσχολοι να ψαχνουμε επι μερες τις παραδοσεις .
λαμβάνω μήνυμα ότι έχει δρομολογηθεί , θέλω να αλλάξω διεύθυνση παράδοσης και η επιλογή δεν υπάρχει πουθενά
”Καλώ δεν απαντάει κανείς
Πραγματική ταλαιπωρία με την παραλαβή της αποστολής μου, ήμουν 1 ώρα στο κατάστημα αναμένοντας να παραλάβω το δέμα μου ! Αφού μου έφεραν λάθος δέμα κάτι που κατάλαβα όταν πήγα να πληρώσω τελικά με ενημέρωσαν ότι βρίσκεται σε άλλη θυρίδα! Η μεταφορική χρήζει αύξησης προσωπικού! Όσο και να ήταν οι υπάλληλοι διατεθειμένες να βοηθήσουν το πρόβλημα της εξυπηρέτησης δε λύνεται μόνο με την καλή τους πρόθεση!
”Απαράδεκτοι!!! Άφησαν δέμα σε ισογειο χωρίς να ενημερώσουν κανενα ,παίρνεις τηλέφωνο μόνιμος σε αναμονή 30 λεπτών και μετα κλείνει η γραμμή, στέλνεις e mail να δεις ποιος ευθύνεται για αυτο δεν σου απαντάνε ποτέ!!!! Ντροπη !
”Μόνιμη τακτική η ενημέρωση Απών στο σύστημα. Δεν γίνεται παράδοση μόνο παραλαβή από το κατάστημα. Απλά απαράδεκτη τακτική
”Έχει έρθει το δέμα μου και δεν μου το φέρνουν σπίτι θα μείνει 3 μερες στο locker κ αν δεν το παραλάβω μετά θα μου το φέρουν σπίτι. Πληρώνουμε μεταφορική για να τρέχουμε εμείς να τα παραλαμβανουμε. Δεν έχω πως να μετακινηθω και ζητάω να μου το φέρουν σπίτι και μου λένε μετά από 3 εργάσιμες τα παράπονα σας στα κεντρικά. Επαγγελματισμος και εξυπηρέτηση πάνω από όλα. Χειρότερη μεταφορικη ever
”Τα λογια ειναι περιττα για αυτην την εταιρεια. Ο θεος να την κανει εταιρεια αν δουλευει κατι σωστα εκει μεσα.
”Το να είσαι όλη μέρα στο σπίτι σου και να περιμένεις την παραγγελία και να σου στέλνουν μετά μήνυμα πως ήσουν απών τέλειος απαράδεχτοι και συν πριν σε περνουν και καλά τηλ το σηκώνεις και το κλείνουν
”Μακράν η χειρότερη μεταφορική!!!
”15 μέρες και ακόμη ψάχνουν το δέμα μου…..!
”Είστε η χειρότερη εταιρεία μακράν.
”Εκτός ότι με είχατε να περιμένω όλη την ημέρα για την παράδοση του δέματος, κάνει κλήση ο οδηγός, το κλείνει και δηλώνει «απών». Ουτε το τηλέφωνο για παράπονα ισχύει.
Θα ενημερώσω την εταιρεία που έκανα την αγορά αν μπορεί να διακόψει κάθε συνεργασία μαζί σας και θα τους προσκομίσω στοιχεία όπως τις αξιολογήσεις των πελατών, όπως και καταγγελία. Άχρηστοι!!!
Η ΝΤΡΟΠΉ Της εξυπηρέτησης πελατών.
”Άτομα χωρίς Ανθρωπιά, χωρίς Σεβασμό, Χωρίς Συναίσθηση και Ψεύτες.
Προφανώς και οι ιδιοκτήτες έτσι είναι.
Φέρανε το δέμα μου σε locker χωρίς να ενημερωθώ, οταν άρχισα να ψάχνω επειδή άργησε το δέμα είδα οτι ήταν στο locker, πήγα να το παραλάβω και μου έβγαζε οτι ο κωδικός ήταν λάθος, 5 λεπτά αργότερα μου ήρθε μήνυμα ότι πριν 10 λεπτά πήρανε το δέμα μου στο κατάστημα τους. Επικοινώνησα μαζί τους και καταλήξαμε οτι την επόμενη μέρα θα μου το φέρουν στο σπίτι. Την επόμενη μέρα με περνάει ο courier να κατέβω κάτω να πάρω το δέμα, δεν τον βρίσκω κάτω. Του τηλεφωνώ να δω τη έγινε και ο courier ήταν στην διεύθυνση όπου ήταν το locker, του λέω φερτω σπίτι μου(1km απόσταση max) πρέπει να δρομολογηθεί ξανά λέει. Παρασκευή σήμερα, την Δευτέρα λέει θα μου το φέρουν. Ακόμα δεν το έχω παραλάβει……
”Ό,τι χειρότερο υπάρχει σε εταιρία, ελπίζω να κλείσει το συντομότερο. Απατεώνες, τους έχουμε πει τόσες φορές να έρχονται με POS για να πληρώσουμε αλλά μας κοροιδευουν και μας αναγκάζουν να πληρώσουμε με μετρητά που είναι πραάνομο.
”acs η εταιρια που θελετε να λεγεται μεταφορικη ενω δεν ειναι. Ελλαδα 2.0
”Απαράδεκτοι!!!! Φρικτοί!!!!
”Την παραγγελία μου την έβαλαν σε locker χωρίς την συγκατάθεσή μου.
Όταν πήγα στο locker είχε μπλοκάρει και δεν άνοιγε. Μπλόκαρε όλο το σύστημα. Δεν αναγνώριζε τα στοιχεία μου. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση locker με παρέμπεμψε στο chatbot. Το chatbot ηλίθιο. Ξαναπήρα στην εξυπηρέτηση και περίμενα 10 λεπτά την αναμονή. Όταν επιτέλους το σήκωσαν ξεκλείδωσαν απομακρυσμένα τη θυρίδα η οποία και πάλι δεν άνοιξε. Δεν μπορούσα καν να την εντοπίσω. Έπρεπε να μου δώσει συντεταγμένες. Όταν την εντόπισα την άνοιξα με μεγάλη προσπάθεια. Η τηλεφωνήτρια μου το έκλεισε άρον άρον για να μην ακούσει τα σχολιανά της.
Δεν κοιτάνε το χάλι τους, τα locker και η τεχνητή νοημοσύνη τους μάρανε.
Σε παραγγελία προϊόντος είχα την επιλογή από τον προμηθευτή να δηλώσω τρόπο παραλαβής με locker ή courier. Πλήρωσα μεταφορικά με courier για παράδοση στο σπίτι. Έλαβα μήνυμα ότι το πακέτο τελικά – χωρίς την έγκρισή μου – βρισκόταν σε smartpoint locker όχι στην περιοχή μου αλλά σε γειτονικό δήμο στα 8,5 χιλιόμετρα! Καθώς δεν διαθέτω μεταφορικό μέσο, έπρεπε να πληρώσω και δύο εισιτήρια για να πάω και να επιστρέψω από το σημείο, να μεταφέρω ένα ελαφρύ αλλά ογκώδες κουτί, και να χάσω πολύτιμο χρόνο από τις υπόλοιπες υποχρεώσεις μου. Αναρωτιέμαι ποιο είναι τελικά το αντικείμενο εργασιών και υπηρεσιών της συγκεκριμένης μεταφορικής. Να ταλαιπωρεί τους πελάτες της;
”Κατάστημα Σούδο που έπρεπε να παραλαβο πήρα μήνυμα παραλαβή άλλης περιοχής
”Τους ΗΠΑ Μάνου βρούνε μια λύση τίποτα.και είμαι με 99/00 αναπηρία και δεν μου δώσανε σημασία.Αισχος!!
Αγαπητοί κύριοι,
”Θα ήθελα να εκφράσω τη σοβαρή δυσαρέσκειά μου σχετικά με την ποιότητα της παράδοσης και της εξυπηρέτησης.
Για τρεις συνεχόμενες ημέρες ενημερωνόμουν ότι το δέμα μου θα παραδοθεί στη διεύθυνση που είχα δηλώσει. Ωστόσο, η παράδοση δεν πραγματοποιήθηκε ούτε μία φορά. Τελικά, το βράδυ της Παρασκευής το δέμα απλώς αφέθηκε χωρίς καμία ειδοποίηση ή συνεννόηση.
Αρχικά έλαβα μήνυμα ότι το δέμα βρίσκεται στο σημείο παραλαβής στο Σύνταγμα. Όταν πήγα εκεί, το σύστημά σας εμφάνισε ότι έχει μεταφερθεί στον Άγιο Νικόλαο — περιοχή που δεν γνωρίζω και στην οποία δεν ζήτησα να μεταφερθεί το δέμα. Αυτό μου προκάλεσε περιττή ταλαιπωρία και καθυστέρηση.Επιπλέον, υπάρχει ακόμη ένα δέμα που στάλθηκε προς εμένα, για το οποίο δεν λαμβάνω καμία ενημέρωση από την υπηρεσία σας. Δεν εμφανίζεται ενημέρωση κατάστασης και δεν γνωρίζω πού βρίσκεται.
Αντί να παραδώσουν στη διεύθυνση κατοικίας, αυθαίρετα μου έστειλαν Viber για να διαλέξω κουτί παράδοσης!!! Στο δια ταύτα η παράδοση άργησε μια εβδομάδα. Επρόκειτο δε για φάρμακο του υπερήλικα γονιού μου. Απαράδεκτο!
”15 χρόνια πελάτες (επί πιστώσει) όλα τα τιμολόγια έως 10-20 ευρώ το πολύ, πληρωμένα άμεσα, πάω σήμερα σε κατάστημα να στείλω φάκελο.
”Μου λένε ότι έχει φραγή ο λογαριασμός μας.
Ρωτάω γιατί… εφόσον δεν χρωστάμε…
Τελευταίο τιμολόγιο 2 Νοεμβρίου (μέσω mail) πληρωμένο στις 4 Νοεμβρίου με συνολική αξία το ιλιγγιώδες ποσό των 6,20 ευρώ!!!!
Πληρωμένο 1 εβδομάδα πριν (άρα φραγή χωρίς λόγο)
μου απαντάνε ότι άλλαξε η πολιτική της εταιρείας για τους πελάτες με χαμηλό τζίρο (κάτω από 20 ευρώ)
αλλά και πάλι δεν εξήγησαν εφόσον δεν χρωστάμε γιατί η φραγή;;;
Πραγματικά ούτε στο περίπτερο να πηγαίναμε…
Αυτό ήταν το τελευταίο τιμολόγιο κύριοι…
Χαίρετε…
εν τω μεταξύ δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης…
Απαράδεκτοι! Άφησαν δέμα σε locker ενώ ζήτησα παράδοση στο σπίτι
”Απαράδεκτοι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
”