ΑΒ Βασιλόπουλος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.8 από 60 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΑΒ Βασιλόπουλος:

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

60 κριτικές για “ΑΒ Βασιλόπουλος

  1. Κουλα Κ.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που είμαι δυσαρεστημένη από το συγκεκριμένο κατάστημα ειδικά τελευταίο χρόνο που έχει αλλάξει διεύθυνση. Και πριν λίγο πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω για ένα προϊόν και μου είπαν τώρα δεν μπορώ έχω δουλειά. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να εχει δουλειά η κοπέλα αλλά κάθε φορά που πάω είναι 15 άτομα κουτσομπολεύουν μεταξύ τους γυρνάν γύρω-γύρω θα μπορούσαν να με παραπέμψει σε κάποια άλλη και να μη μου πει με τόσο άσχημο τρόπο ότι δεν έχει χρόνο για μένα. Είμαι πελάτης τόσα χρόνια και καθημερινά. Έχει τύχει πολλές φορές να περιμένω με το μωρό στο ταμείο και η ταμίας να κάθεται να συζητάει με την προηγούμενη πελάτισσα χαλαρη και απτόητη…προχθές πήγα μετο βρέφος να ψωνίσω. μου είπε ότι είναι κρυωμένη και φτερνιζόταν στο χέρι της και έπιανε όλα τα ψώνια μου. Πού είναι η μασκα;

  2. Eleni Y.

    Τόνος RIO MARE σε νερό συσκευασία 2*112 τιμή 8 € και δήθεν επιστροφή για κάθε 4 € αγορά 2€ σε κουπόνια για επόμενες αγορές…, Ακριβώς ίδια συσκευασία σε Σκλαβενίτη 4,70… Για ποια προσφορά μιλάμε;;;απίστευτη κοροϊδία ως προς τον καταναλωτή..κανένας σεβασμός ..

  3. ΙΩΑΝΝΑ Δ.

    Εδώ και αρκετό διάστημα φαίνονται διαθέσιμα προιόντα ενώ μετά από λιγο σε ενημερώνουν από την εταιρεία πως είναι σε έλλειψη.
    Πριν έναν μήνα μου παρέδωσαν ένα μέρος της παραγγελίας , δεν με ενημέρωσαν τι θα γίνει με τα υπόλοιπα και αφού εγώ επικοινώνησα μαζί τους για να δω ποτε θα μου παραδώσουν τα υπόλοιπα, πάλι έλαβα μέρος τους.
    Επίσης μου παρέδωσαν ληγμένο προιόν το οποίο ευτυχώς το αντικατέστησαν, θα πρέπει να είναι πιο προσεχτικοί.
    Κάτι πρέπει να βελτιώσουν γιατί πολλές ελλείψεις έχουν τους τελευταίους μήνες.

  4. Είχα πόντους στη κάρτα περίπου εξακόσιους(18 ευρώ) κ όταν ζήτησα εξαργύρωση έπρεπε να έχω την φυσική κάρτα.Δεν με είχαν ενημερώσει ποτέ ότι για την εξαργύρωση δεν αρκεί να λες το τηλέφωνο στο ταμείο.
    Η κάρτα δεν υπήρχε,κάπου χάθηκε, μου είπαν θα γίνει μεταφορά στην καινούργια κ τότε πέταξα την απόδειξη αγοράς που έγραφε τους πόντους,πήρα την αρμόδια υπηρεσία τηλέφωνο κ τελικά δεν βρίσκουν την παλιά κάρτα κ οι πόντοι δεν φαίνονται πουθενά..

  5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

    Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι τελείως άχρηστα. Οι προμηθευτές του πρέπει να του διαλέγουν ότι πιο πραγματικά άνοστο έχουν. Αξιοπερίεργο..

  6. ΠΗΝΕΛΟΠΗ Κ.

    Η εφαρμογή των αυτόματων ταμείων είναι καταστροφική όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για την ίδια την επιχείρηση. Δημιουργείται μία άκρως απρόσωπη και ψυχρή, σχεδόν ρομποτική κατάσταση γιατί αφαιρείται από τον πελάτη την επικοινωνία με το προσωπικό. Στο ταμείο επικοινωνούν οι άνθρωποι, λένε τα παράπονα τους, ζητάνε την γνώμη των υπαλλήλων για ένα προϊόν, προωθούν οι υπάλληλοι προϊόντα, πολιτισμένα πράγματα. Δεν κερδίζω χρόνο σαν πελάτης με το αυτόματο μηχάνημα. Αν με ρωτήσετε αν ξέρω να το χρησιμοποιώ, δεν θέλω να μάθω και γνωρίζω από τεχνολογία και την χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου. Θα χάσετε πελάτες με αυτό τον τρόπο. Γι αυτό σας έβαλα 2, κατά τα άλλη μία χαρά εξυπηρέτηση έχω και φυσιολογικές τιμές και ποιότητα προϊόντων. Αλλά αν επεκταθεί δεν θα ξανά επισκεφτώ τα καταστήματα σας

  7. Τζενη Μ.

    Πηγα σημερα να ψωνησω στο καταστημα της ροδου στην καλλιθεα αν και ητανε κλειστα η κοπελα με εβαλε μεσα
    Μπραβο στα κοριτσια παρολο την περασμενη ωρα και κυριακη

  8. Νικος Σ.

    Πολύ ακριβά σε σχέση με άλλα σούπερ μάρκετ

  9. Χριστίνα Σ.

    Πολύ καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση με γνώση ευγένια και επαγγελματισμό από την ξανθιά υπεύθυνη κυρία Π. του καταστήματος Ηλιούπολης. Ήμουν Πρώτη φορά στο συγκεκριμένο κατάστημα και με την βοήθεια της βρήκα ότι χρειαζομουν.
    Ευχαριστώ πολύ
    Χαιρετισμούς Σ.Β.

  10. Ελενα Δ.

    Επιτελους μια χαμογελαστη και ευγενικη παρουσια στο καταστημα της ΑΒ στο βολο φυτοκο. Περναω κατα διαστηματα απο το καταστημα αθτο αλλα εχθες 8/7 το απογευμα γυρω στις 4.οο περασα να κανω τα ψωνια μου και χρειαστικα τυρακια.. Η κυρια μου εδωσε γευστικη δοκιμη με χαμογελο και υπομονη. Καιρο ειχα να δω τετοια ευγενια, πιλλα μπραβοοοο