Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 170 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γερμανός:

Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

170 κριτικές για “Γερμανός

  1. Φίλιππος Π.

    Ότι χειρότερο, έκανα παραγγελία 2 Δεκεμβρίου και ακόμα περιμένω 18 Δεκεμβρίου επιστροφή χρημάτων 600 Ευρώ, έχω μιλήσει 3 φορές και ακόμα τίποτα, θε ενεργοποιηθεί ο δικηγόρος. Μακριά!!!

  2. Θεόδωρος Τ.

    Αγορά playstation 5 black Friday 409e .. το έβαλα να παίξει την ίδια μέρα και έκλεισε μετά από 5 λεπτά,μετά πάλι το ίδιο,το έδωσα στο κατάστημα για επιβεβαίωση βλάβης και αντικατάσταση. Μετά από 4 ημέρες ήρθε η courier και το πήρε…ακόμα περιμένω.
    Τελικά μετά από 10 τηλ από εμένα..μου λένε ότι δεν έχουν άλλο να μου στείλουν με τον ίδιο κωδικό ενώ υπάρχει στο e-shop,αλλά με τιμή προ black Friday 549 και μου ζητάνε να πληρώσω την διαφορά!
    Ακόμα και για επισκευή μου είπαν..και όλα αυτά για 140 ευρώ…να χάσω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
    Τελικά ζήτησα τα λεφτά μου πίσω και ακόμα περιμένω!

  3. Αθηνα Τ.

    Απαράδεκτοι παραγγείλαμε ένα nitento για τον μικρό και μας εμπεζανε 15 ημέρες δεν ξέρανε που είναι η παραγγελία αναμονή μεγάλη στο τηλέφωνο και το αποτέλεσμα ένα τίποτα μακριά λοιπόν ποιο κάτω και από 0…

  4. Αν υπήρχε 0 θα έβγαζα 0. Παραγγειλα μια τηλεόραση. Εκτός ότι ενώ έλεγε το site παράδοση σε 3 ημέρες, η τηλεόραση χρειάστηκε 10 για να παραδοθεί. Ήρθε χωρίς απόδειξη και πάρα την επανειλημμένη επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών ακόμα, 20 ημέρες μετά δεν έχω λάβει την απόδειξη.

  5. Νίκος Κ.

    Στο site της εταιρείας (οσο αφορά συγκεκριμένες πολυ μικρες μπαταριες) λεει για 1,5€, δείχνοντας μια καρτελα με 15 τεμάχια. Ομως, οταν πηγα σε ενα καταστημα για την αγορά τους, μου ειπαν 1,5€ η μια! Με δεδομενο οτι ήθελα πολλες, το κόστος ανεβαίνει πολυ!
    Λοιπον, αυτες οι μαϊμού εμφανισεις στα sites ή κοροϊδίες πρέπει επιτελους καποτε να σταματησουν. Δεν τιμουν ουτε το κατάστημα ενω παράλληλα προσβαλλον και κοροϊδεύουν το καταναλωτη! Συμπερασμα: πρωτα καλέστε τηλεφωνικα και πειτε ακριβως τι βλεπετε στο site και μετα (αν συμφωνειτε) να προβειτε στην αγορά!! Δεν είναι μονο πρακτικό, ειναι ηθικο!

  6. Ελενη Μ.

    Στις 30/09/2025 έδωσα το smart watch μου σε φυσικό κατάστημα ( όχι σε αυτό που το αγόρασα γιατί έκλεισε)για τεχνικό έλεγχο γιατί χάλασε και ήταν μέσα στην εγγύηση.Το στείλανε Αθήνα στα κεντρικά και μέχρι 24/10/25 δεν είχα κανένα νεο. Επικοινώνησα μαζί τους εγώ και έκτοτε έως και σήμερα 06/12/25 ακόμη δεν έχω παραλαβει το νέο, ως αντικατασταση του άλλου. Απαράδεκτοι σε όλα τα σημεία τους. Ακόμη και όταν βγήκε το πορισμα ότι δεν φτιάχτηκε, η μια καθυστέρηση ακολουθεί την άλλη. Ακόμη και σήμερα μου είπαν τηλεφωνικά ότι στο τέλος της επόμενης βδομάδας θα το παραλαβω. 1 βδομάδα για να φτάσει επιτέλους στα χέρια μου.Αν τελικά επικοινωνήσουν μαζί μου σήμερα. (Μιλήσαμε στις 11.30 και μου είπαν θα με καλέσουν σε 10 ‘ και ακόμη στις 14.45 ‘ δεν με έχουν παρει πισω) Απαράδεκτοι.

  7. Βασιλική Π.

    Προσπαθώ να βγάλω άκρη εδώ και 15 μέρες με μια δωροεπιταγη και δεν έχω καμία απάντηση.Απαραδεκτοι!!

  8. Bill B.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επιχείρηση.
    Αγόρασα μια τηλεόραση με πρόβλημα στο πάνελ (DOA).Την ίδια μέρα ενημέρωσα τηλεφωνικά και με email αποστέλοντας φωτογραφίες με το προβληματικό προιόν.
    Ζήτησα χρήση δικαιώματος υπαναχώρησης ,λόγο αναχώρησής μου στο εξωτερικο σε 10 μέρες, και κάπου εκεί άρχισαν τα όργανα,,
    κατά τα λεγόμενά τους ο πελάτης ,,Δεν έχει δικαίωμα για υπαναχώρηση όταν ανοίγει την συσκευασία,Δεν μπορεί να μιλήσει με το τμήμα που δρομολογεί την διαδικασία επιστροφής,Δεν μπορεί να ενημερωθεί για το μέγιστο χρονικό όριο ελέγχου της συσκευής… και όλα αυτά με αγενέστατο τρόπο και 23′ αναμονής ,καμία ενημέρωση της κατάστασης αιτήματος μέσω email καθώς το call center δεν έχει την δυνατότητα αποστολής sms & email.
    Πουλάν κ “τεχνολογία” ,τρομάρα τους,όταν δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν..

  9. Dionysios T.

    Στις 27/11/2025 αγόρασα online ένα iPhone 15 Pro Max 256GB (παραγγελία o618169055h1) με ξεκάθαρη δέσμευση από τον Γερμανό ότι η παράδοση θα γίνει έως 1/12. Πλήρωσα 1.149€, το προϊόν εμφανιζόταν ως άμεσα διαθέσιμο και η διαδικασία έδειχνε κανονική.
    Τελικά:
    ❌ Το προϊόν δεν παραδόθηκε ποτέ
    ❌ Ενημερώθηκα εκ των υστέρων ότι “δεν υπάρχει διαθέσιμο στοκ”
    ❌ Η εταιρεία ακύρωσε μονομερώς την παραγγελία
    ❌ Τα χρήματα παραμένουν δεσμευμένα, δημιουργώντας πραγματική οικονομική ζημία
    Πρόκειται για ξεκάθαρη παραπλανητική παρουσίαση διαθεσιμότητας και μη τήρηση εγγυημένης ημερομηνίας παράδοσης.
    Έχω ήδη υποβάλει επίσημη καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
    Η εμπειρία μου δείχνει σοβαρή ασυνέπεια και έλλειψη αξιοπιστίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Γερμανού.
    Δεν θα το πρότεινα σε κανέναν καταναλωτή.

  10. Dimitrios T.

    Δεν περίμενα να είναι τόσο απαράδεκτο ένα τόσο γνωστό μαγαζί. 2 στις 2 πολύ αρνητικές εμπειρίες.
    Την πρώτη φορά αγόρασα ένα προϊόν με δώρο και μου έστειλαν μόνο το προϊόν. Μου είπαν ότι ποτέ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο (το δώρο). Ευτυχώς είχα print screen με την παραγγελία και έβγαλα άκρη μετά απο καμία 20αρια μέρες με αρκετά mail και τηλέφωνα…
    Τη δεύτερη, για οθόνη με παραλαβή από το κατάστημα. Οι 1-2 εργάσιμες μέρες που έλεγε για παράδοση, έγιναν 12. Τους κάλεσα 3-4 φορές και κάθε φορά μου έλεγαν ότι θα παραδωθεί την επόμενη μέρα, μέχρι που το ακύρωσα.
    Τώρα εδώ και μια εβδομάδα προσπαθώ να βγάλω άκρη γιατί δεν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων.

  11. Μαρία Κ.

    Κάναμε αίτηση για οικιακο ιντερνετ παρόχου Cosmote σε τοπικό κατάστημα Γερμανού σε συνδεδεμένη πολυκατοικία, και τρεις μηνες μετα απλά δεν το συνδέσαν ποτέ και δεν υπήρχε κανενας ορίζοντας να το συνδέσουν όσες φορές και αν ρωτήσαμε. Πάντα λέγανε τηλεφωνικά οτι κλιμακώνουν τις επικοινωνίες, οτι θα επικοινωνήσουν μαζί μας, και απλά μας αγνόησαν.

  12. Χαρίκλεια Α.

    Απατεώνες….αγόρασα από το eshop τους μία μπαταρία για laptop πληρώνοντας με κάρτα….μια εβδομάδα μετά δεν είχα καμία ενημέρωση σχετικά με την αποστολή και τηλεφώνησα να μάθω τι γίνεται….μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν και αν θέλω κάτι άλλο… είπα ότι θέλω τα χρήματα μου πίσω…4 μέρες μετά αυτοί ισχυρίζονται ότι έχουν επιστρέψει τα χρήματα στην κάρτα αλλά η τράπεζα μπορεί να τελειώσει τη διαδικασία σε 14 μέρες… εννοείται ότι επικοινώνησα με την τράπεζα μου και ρητά απάντησαν ότι η εταιρεία έχει εισπράξει το ποσό και δεν έχει κάνει καμία ενέργεια επιστροφής…. αυτοί όμως ακόμα με κοροϊδεύουν ότι έχουν επιστρέψει τα χρήματα και φταίει το τραπεζικό σύστημα που δεν τα έχω λάβει…. απαράδεκτοι …

  13. Η χειρότερη εξυπηρέτηση στα μεγάλα καταστήματα.

  14. Αλεξανδρα Π.

    Επισκέφτηκα το κατάστημα σας στην Κόρινθο όπου η συμπεριφορά της υπαλλήλου σας ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ στις 07/11/2025 για να αλλάξω το τηλέφωνο μου σε COSMOTE. Η υπάλληλος μου πέταξε ένα φυλλάδιο με καμία διάθεση να με κατατοπίσει σχετικά με τις υποχρεώσεις και επιλογές που θα είχα. Η συμπεριφορά της και η έλλειψη ευγένειας με αναγκάσαν να μην προχωρήσω σε αλλαγή παρόχου και ζήτησα από άλλον υπάλληλο να αγοράσω φορτιστή για το τηλέφωνο μου όπως και έγινε. Ζήτησα να μου φορτώσει το τηλέφωνο μου και μου είπε να το κάνω μόνη μου στο βάθος του καταστήματος.

  15. Ιώβ Π.

    Στις 29 Οκτωβρίου παρήγγειλα δυο συστήματα συναγερμού. 01-11 θα ήταν η παράδοση σε κατάστημα, απ όπου θα το αγόραζα με αντικαταβολή. Μία μέρα πριν την παράδοση, η εξέλιξη της παραγγελίας δεν παρουσίαζε πληροφορίες στο σύστημα του germanos.
    Είναι 04-11 έχω καλέσει 3 φορές στο τηλεφωνικό κέντρο, έχω στείλει και email για να με ενημερώσουν για αιτία της καθυστέρησης.
    Επί ματαίω …. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω … κανείς δεν ξέρει γιατί η παραγγελία δεν έχει προχωρήσει και γιατί δεν προχωράει.
    Τελικά πήγα σε μάγισσες και χαρτορίχτρες να δω που χάθηκε.

  16. Μαρκος Ι.

    Προσπαθώ να τους βρω στα τηλέφωνα για να πάω επιτόπου να πάρω ένα κινητό κ δεν το σηκώνουν ποτέ. Τόσο στο κατάστημα του Ναυπλίου όσο κ στων μεγάρων
    Κρίμα. Χάσανε ένα χιλιάρικο.

  17. Κωστας Κ.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση και μηδενική ευθύνη από την εταιρεία.
    Το λάπτοπ παρουσίασε την ίδια βλάβη τρεις φορές στο ίδιο σημείο. Τις δύο πρώτες το επισκεύασαν, αλλά την τρίτη αρνήθηκαν, λέγοντας ότι φταίω εγώ — παρότι πρόκειται για ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Εδώ και μήνες δεν έχω καμία λύση, μόνο ταλαιπωρία.

  18. Αλεξανδρος Κ.

    Πληρωμένο I phone 17 pro max από 12/9/2025 και ενημέρωση για παράδοση σε κατάστημα 19/9/2025 κατόπιν 22/9/2025 κατόπιν 23/9/2025 σήμερα 2/10/2025 με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι θα το παραλάβω σε 3 εβδομάδες από την ημερομηνία εκκίνησης που είναι η 19/9/2025.

  19. Eδώ και 12 μέρες έχω κάνει παραγγελία και στο site έγραφε θα παραλάβω σε 2 μέρες, πέρασαν 12 μέρες και ακόμη δεν στάλθηκε η παραγγελία μου, δεν μπορούν να εντοπίσουν που βρίσκεται το προιόν, είναι ανίκανοι και πολύ άσχετοι, 20 χρόνια πίσω είναι, μου λένε ότι δεν την παρέλαβε η μεταφορική εταιρεία λόγου όγκου μιας 65″ τηλεόραση (με κοροϊδεύουν) , δεν θα ξαναγοράσω ούτε καλώδιο από το germano, και με πολύ κόπο παιδεύομαι να πάρω πίσω τα χρήματα μου.

  20. Η εξυπηρέτηση είναι εξαιρετικά αργή. Για να αλλάξεις μια μπαταρία σε ένα σελφι στικ σε αναγκάζουν να περιμένεις όλους όσοι απασχολούν τον έναν και μοναδικό τεχνικό για υπηρεσίες επισκευής.