Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.
Μετάβαση στον ιστοτόποΚαλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Παρήγγειλα iPad αξίας 1.000€ στις 26/5 με εκτιμώμενη παράδοση στις 30/5. Για σχεδόν έναν μήνα η παραγγελία δεν έφτασε ποτέ και κάθε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών κατέληγε στις ίδιες αόριστες απαντήσεις: «θα ενημερωθούμε», «θα σας καλέσουμε», «δεν ξέρουμε πότε θα έρθει». Κανείς δεν μας κάλεσε ποτέ πίσω. Αρχικά μας διαβεβαίωναν ότι δεν υπήρχε πρόβλημα, αργότερα μας είπαν ότι έφταιγε το χρώμα της συσκευής, ενώ κάποια στιγμή μας ανέφεραν ακόμη και ότι η παραγγελία είχε ακυρωθεί. Τελικά αναγκαστήκαμε να την ακυρώσουμε εμείς. Η χειρότερη εμπειρία εξυπηρέτησης που έχω αντιμετωπίσει. Πλήρης έλλειψη ενημέρωσης, υπευθυνότητας και επαγγελματισμού.Τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί ακόμη, γιατί μας λένε πως «δεν γνωρίζουν» πότε θα ολοκληρωθεί η μεταφορά
”Παρήγγειλα κινητό για την εταιρεία και ενώ με διαβεβαίωσαν ότι είναι διαθέσιμο και θα το είχα σε 4 μέρες, αντί να παραλάβω με ενημέρωσαν ότι τελικά δεν το έχουν διαθέσιμο.
”Δυστυχώς, απαράδεκτη εξυπηρέτηση και οργάνωση από ένα τόσο μεγάλο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών και κινητής τηλεφωνίας. *Αναφερόμενος στο ηλεκτρονικό κατάστημα. *
”Στις 27/5 έκανα την μου για μια μπαταρία λάπτοπ. Μου έδινε 5-10 εργάσιμες για παράδοση. Για τις επόμενες 12 εργάσιμες η παραγγελία μου εμφανιζόταν καταχωρημένη απλώς. Την 13η εργάσιμη μέρα κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο, δυστυχως χωρίς να έχουν ιδέα. Την επόμενη μέρα με κάλεσε η κοπέλα απ το τηλεφωνικό κέντρο να μου πει ότι ο κωδικός αυτός έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια. Παρόλα αυτά, κρίθηκε περιττό να με καλέσουν για ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία και δυστυχώς.
Αρα εάν δεν καλούσα, θα περίμενα μπορεί για εβδομάδες ακόμα την παραγγελία μου χωρίς να με ειδοποιήσει κανένας. Προχώρησα σε αίτημα άμεσης επιστροφής χρημάτωΝ
Αυτό αφορά τον Germanos Service..Μετα από πολλά και πολλές ημέρες καθυστέρησης…έγινε δεκτή η αντικατάσταση τής Smart τηλεόρασης που είχα αγοράσει από το online κατάστημα του Γερμανού..
”Κλείνω ραντεβού να έρθουν σήμερα μεταξύ 13:00 έως 17:00 για παραλαβή από τον χώρο μού ,ούτε φωνή ούτε ακρόαση!!! Εντωμεταξύ εγώ αναγκάστηκα να λείψω από την δουλειά μού κάτι που σημαίνει ότι δεν θα την πληρωθώ την ημέρα !!! Ακόμα περιμένω και ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν…Είμαι παρα πολύ θυμωμένη!!!! Κάτω του μηδέν θα έβαζα αν μπορούσα!!!Δεν τούς συνιστώ καθόλου!!!!
Η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο ήταν πολύ καλή ,το πρόβλημα υπάρχει με τούς συνεργάτες τούς και την ανευθυνότητα τούς!!!
Αγορασα smartwatch και δεν μου είχαν δώσει απόδειξη.. Ενάμιση χρόνο μετά που θέλω να το πάω για έναν έλεγχο γιατί κολλάνε οι μετρητές του,δε μου στέλνουν απόδειξη.ο ένας τα ρίχνει στον άλλον.θα σας τη στείλουμε λένε και πάει από αύριο σε αύριο μέχρι να βγω από την εγγύηση. Απαράδεκτοι.
”Απαράδεκτη ότι χειροτερο
”Παρήγγειλα κάτι για την εταιρία μου, δεν ήρθε ποτέ. 40 μέρες μετά δεν έχω λάβει πίστωση γι αυτό το είδος.
”Η εξυπηρέτηση του Άγγελου στο κατάστημα της Νέας Ερυθραίας ήταν εξαιρετική, συγχαρητήρια!!!Ευχαριστουμε πολύ.
”Άριστη τηλεφωνική αλλά και κατ’ ιδίαν εξυπηρέτηση από τους άριστα ενημερωμένους και προπαντός ευγενικούς υπαλλήλους του υποκαταστήματος στον Αρχάγγελο Ρόδου. Σας ευχαριστώ!!!
”Αγόρασα δύο ίδια προϊόντα από το eshop germanos το ένα βγήκε ελαττωματικό την δεύτερη ημέρα . Επέστρεψα το προϊόν και ενώ σχεδόν έχουν ολοκληρωθεί οι 14 ημέρες που έχω επιστρέψει το προϊόν με κοροϊδεύουν μέρα με την μέρα ότι είναι σε αναμονή πιστωτικού. Μόνο ο συνήγορος του Πολίτη είναι η λύση πια . Μην τους αφήνετε ατιμώρητους.
”Αν αναζητάτε ένα κατάστημα που επενδύει στη δημιουργική φαντασία των υπαλλήλων του αντί για τις αποστολές, είστε στο σωστό μέρος. Μετά από έναν μήνα αναμονής και παιδαριώδη ψέματα στο τηλέφωνο, το μόνο που “παρέλαβα” ήταν η πλήρης αδιαφορία τους. Ευτυχώς, η ασυνέπεια είναι το μόνο πράγμα που διαθέτουν σε αφθονία. Μια θλιβερή προσπάθεια για επαγγελματισμό που καταλήγει σε παρωδία
”Απαράδεκτοι στο κατάστημα Κερατσινίου. Ρώτησα τι πρέπει να κάνω για ένα έχω δεδομένα σε χώρα μη ευρωπαϊκής Ένωσης επειδή έχω καρτοκινητο whatsup . Στην αρχή μου είπαν ότι γίνεται και με βάλανε να βάλω χρήματα στο κινητό 45 ευρώ και να ενεργοποιήσω και πακέτο μετά ήρθε άλλος υπάλληλος και είπε ότι θα έχω μόνο ομιλία . Αναγκάστηκα να αλλάξω πάροχο και να κάνω συμβόλαιο σε άλλη εταιρεία. Γνώμη μου όσοι είστε κάτοχοι τηλεφώνου cosmote να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την cosmote και πότε με κατάστημα Γερμανός.
”το e-shop katasthma ξεφτιλεσ με ολη την σημασια.
”αγορασα πριν 2 μηνεσ το iphone 17 με δωρο εγγυηση +1 χρονο και με κοροιδευουν συνεχωσ οτι θα μου στειλουν το συμβολαιο επεκτασησ ενοσ επιπλεον χρονου και ακομα περιμενω!!!!! τουσ πηρα επανειλημενα τηλεφωνο, τουσ εστειλα και e-mail και συνεχιζουν να με δουλευουν!!!!! αυτη η αδιαφορια και απαξιωση δεν την εχω συναντησει αλλου!!!!
Απαράδεκτοι..αν υπήρχε μηδέν αστέρια αυτά θα έβαζα..παρηγγειλα ένα smartwatch και ήθελα και θέλω να το ασφαλίσω έχω πληρώσει και δεν μου ανοίγει η συσκευή φαίνεται κλειδωμένη που οφείλεται σε διασυστηματικό λάθος με τόσους πληροφορικαριους που έχουμε.αυτη είναι η απάντηση έχω δέκα μέρες που έχει γίνει η ενέργεια και η απάντηση είναι θα επικοινωνήσουν μαζί μου από βδομάδα.δε ντρέπεστε μια τόσο σοβαρή επιχείρηση να μη δίνεται τέλος σε ασήμαντα προβλήματα.και στην τελική δεν είναι τα λεφτά είναι που δεν μπορείτε να λύσετε άμεσα τα προβλήματα.κλειστε τα υπολειτουργειται
”Τον Νοέμβριο 2025 προπλήρωσα τηλεόραση 699€ από το e-shop της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
”Σχεδόν 3 μήνες μετά:
– Δεν έχει παραδοθεί προϊόν.
– Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία.
– Έχω λάβει αντικρουόμενες απαντήσεις.
– Στις 4/2 ενημερώθηκα ότι «βρέθηκε τεμάχιο» — χωρίς καμία συνέχεια.
– Εμφανίστηκε στο σύστημα αποδοχή προσφοράς που δεν έκανα ποτέ.
Δεν είναι απλή καθυστέρηση.
Είναι προπληρωμένη αγορά χωρίς ξεκάθαρη θέση.
Το ελάχιστο που περιμένει κανείς είναι ένα καθαρό “εκτελείται” ή “δεν εκτελείται”.
Ακόμα το περιμένω.
Παραγγελία τηλεόρασης από 1/2. Από 3/2 κολλημένη στη διαλογή των ΕΛΤΑ. Ολόκληρος Γερμανός και χρησιμοποιεί ΕΛΤΑ που πάνε για κλείσιμο…..επικοινώνησα άπειρες φορές με τα ΕΛΤΑ με αποφεύγουν μόνιμα…κάθε μέρα επικοινωνία με τον Γερμανό, αποφεύγει ευγενικά να με εξυπηρετήσει δίνοντας μου ετοιμοπαραδοτο προϊόν από άλλο κατάστημα.. μέχρι να παραλάβω και ο ίδιος ζητάω…για ακύρωση και επιστροφή χρημάτων πρέπει τα ΕΛΤΑ πρώτα να στείλουν πίσω τη τηλεόραση στο Γερμανό, του Αγίου ποτέ δηλαδή. Μόνο έτσι θα πάρω τα χρήματα μου….μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα καμιά σωτηρία θα κλάψω τα λεφτά μου στο τέλος ……. Δεν αναγράφουν καν ότι χρησιμοποιούν τα ΕΛΤΑ…..2 μέρες παράδοση Ε?? Γελοίοι
”Απαράδεκτος ο Γερμανός… Και 0 αστέρια θα έβαζα… Αγορά καινούρια συσκευής η οποία βγήκε ελλατωματικη και μου λένε να μου την φτιάξουν. Επειδή δεν μπορούσα να επικοινωνησω με τπτ μαζί τους πέρασαν λέει οι ημέρες και δεν γίνεται!!!! Πάτε καλά συγκεντρωθείτε.. και ότι αυτή είναι η πολιτική του μαγαζιού!!! Κλείστε το να ησυχάσει ο κόσμος.
”Το βραβείο χειρότερη εμπειρία online παραγγελίας ever πηγαίνει στον Germanos. Παραγγελία που ήταν να παραδοθεί στις 27/1 δεν έχει φτάσει ακόμη στις 12/2. Και μετά από τηλέφωνα και αναμονές ενημερώθηκα ότι για να ακυρώσω την παραγγελία πρέπει να περιμένω να βρεθεί η τοστιέρα που κάπου έχει χαθεί και μετά να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Την ευθύνη δηλαδή της απώλειας της παραγγελίας την μεταθέτουν στον πελάτη. Ούτε ξέρουν να μου πουν πότε θα φτάσει, που είναι, κλπ. Αλλά ούτε μπορώ να αποζημιωθώ για να πάρω μια άλλη τοστιέρα. Και από εξυπηρέτηση πελατών μηδέν. Η τηλεφωνήτρια δεν μπορούσε να απαντήσει σε ερωτήσεις, υπεύθυνος προϊστάμενος δεν υπήρχε στην βάρδια, πάρτε από αύριο και βλέπουμε. Μακριά από τον @Germanos!!!
”Έκανα παραγγελίας από το site του Γερμανού για μια tv στις 21 Ιανουαρίου 2026 σε προϊόν διαθέσιμο στο site τους και παραλαβή από τοπικό κατάστημα τους. Σήμερα 4 Φεβρουαρίου και μετά το πέρας δύο εβδομάδων και κατόπιν δύο τηλ επικοινωνιών με το customer service, η tv παραμένει στην μεταφορική εταιρεία όπως με ενημέρωσαν, ενώ την επισπεύδουν. Πραγματικά πίστευα ότι ήταν μεγάλη και αξιόπιστη εταιρεία αλλά η πραγματικότητα με διαψεύδει οικτρά. Να δω πως θα ξεμπλεξω μαζί τους καθως αποδεικνύονται αντιεπαγγελματιες. Δεν θα ξαναγωραζω ούτε θα τους πρότεινα λόγο κακής εμπειρία αγοράς .
”Αστείοι! Παραγγελία Apple Watch στις 2/1, πληρωμένη, για παραλαβή από κατάστημα Αθήνας στις 7/1. Στις 7/1 λαμβάνω mail ότι είναι καθ’ οδόν προς το κατάστημα. Έκτοτε, μέχρι και σήμερα 2/2, καμία παραλαβή και καμία ενημέρωση. Μηδενική επικοινωνία και καμία απολογία. Αναγκάστηκα να κάνω επανειλημμένα τηλεφωνήματα, αναμονές και emails, με ανύπαρκτη εξυπηρέτηση και ανούσιες υποσχέσεις για «έρευνα». Ζήτησα υπεύθυνο ή κάποιον να δώσει πραγματική απάντηση, χωρίς αποτέλεσμα. Μόνο στις 30/1 επικοινώνησαν για να πουν ότι «είναι Αθήνα» και ότι έκαναν αίτημα επίσπευσης, κάτι που αμφιβάλλω. Aftersales επιπέδου μηδέν. Λυπάμαι τα παιδιά του frontline, που θα τους βγάζουν την ψυχή με μηδέν διαδικασίες και εργαλεία. Μόνο για Συνήγορο του Καταναλωτή και δικηγόρο, μέχρι να μάθουν να λειτουργούν σοβαρά.
”Κ το ενα αστέρι πολύ ειναι.
”Κατάστημα στην τσιμισκη Θεσσαλονίκης οτι πάρεις δεν επιστρέφεται οταν αγοράζεις το βλέπεις οπτικά δεν το ακούς πχ το ασύρματο τηλέφωνο Doro 100 μου είπαν εχει δυνατό ήχο όμως τον ήχο τον δυνατό τον ακούν μόνο αυτοί για μένα ενα τηλεφωνο άχρηστο όπως κ ο τεχνικός που το είδε κ δεν ήξερε καν οτι κ η βάση ειχε ήχο ,εκείνος ήθελε να με πείσει οτι δεν εχει η βάση ήχο, η βάση ειχε ήχο αλλα πολύ αδύνατο ήχο το τηλέφωνο δεν ακούγετε δυνατά οταν καποιος καλεί
Απαράδεκτο το Service τους κ ο τεχνικός τους
Η παραγγελία μου έγινε στις 26/12 μέσω germanos.gr, με δέσμευση παράδοσης σε κατάστημα έως 31/12. Επέλεξα σκόπιμα παράδοση σε δικό τους κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ για καλύτερη εξυπηρέτηση και έλεγχο της διαδικασίας, κάτι που τελικά δεν βοήθησε καθόλου.
Η παράδοση ολοκληρώθηκε με μεγάλη καθυστέρηση στις 08/01, αφού είχαν χαθεί οι γιορτές και τα δώρα για τα παιδιά. Το σοβαρότερο όμως πρόβλημα ήταν η παντελής έλλειψη επικοινωνίας: καμία ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας, πολλαπλά emails χωρίς απάντηση για σχεδόν τρεις εβδομάδες, τηλεφωνικό κέντρο με μεγάλους χρόνους αναμονής και επίσκεψη στο κατάστημα με μοναδική απάντηση ότι «φταίει η μεταφορική».
Ακόμα και μετά την παραλαβή, η μόνη απάντηση που έλαβα ύστερα από αλλεπάλληλες οχλήσεις ήταν ότι «η παραγγελία εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη», χωρί
”Μετά από παραλαβή σπασμένης τηλεόρασης και 1 μήνα σε email. Η εταιρία δεν κάνει αντικατάσταση.
”Αν ειχε 0 θα εβαζα 0.
”1μηνα σχεδον μετα την παραλαβη σπασμενης τηλεορασης αξιας 700 ευρω δεν εχω βγαλει ακρη .
Αναμονες ατελειωτες και 10 μερες να διαβασουν ενα mail. Ποτε ξανα .μακρια.
παραγγελία 23/12/2025 με πληρωμή laptop αξίας 700.
”12/1/2026 και δεν έχω παραλάβει ακόμα ενώ έχω ζητήσει να το πάρω από φυσικό τους κατάστημα στην περιοχή μου, (υπέθεσα ότι θα σταλεί πιο γρήγορα) ,αντί αυτού το έστειλαν με κούριερ.
το χειρότερο είναι ότι δεν ενημερώνουν και πρέπει να περιμένεις 30 λεπτά με μία ώρα να απαντήσει κάποιος ( αν απαντήσει) και να επαναλαμβάνει τα ίδια ( έχετε δίκιο, συγνώμη κλπ ).
είναι η δεύτερη φορά που γίνεται κάτι παρόμοιο και δεν θα υπάρξει τρίτη…