Στοιχεία εταιρείας

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο

1,187 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. ΓΕΩΡΓΙΑ Θ.

    Αγόρασα κλιματιστικό με απόσυρση και ενώ λένε δώρο επιταγή 100 ευρώ, σου δίνουν 50 ευρώ, και αυτό για να ψωνίσεις κάτι που έχει πάνω από 100 ευρώ !! Κάνουν και 15 ημέρες να έρθουν να πάρουν το παλιό πίσω. Οι υπάλληλοι είναι εξυπηρετικοί, και στο κατάστημα της Ηλιούπολης η Παναγιώτα πολύ καλή!

  2. ΕΝΚΕΛΑ Τ.

    ούτε 1 αστεράκι αλλά έπρεπε να για μπορώ να γράψω κριτική….λοιπόννν τα παράπονα μου έχουν να κάνουν με την μεταφορική και θα σας συνιστούσα να το ελέγξετε διότι μπορεί πίσω από την πλάτη της εταιρίας να χάνονται πολύ πελάτες…τι εννοώ
    είχα παραγγείλει πλυντηρίο και το περίμενα πως και πως..κοίταγα από το πρωί την ώρα παράδοσης…σχεδόν 4 ώρες συνέχεια μέχρι που έλεγε 10 λεπτά 12 λεπτά 5 λεπτά 20 λεπτά και στο τέλος απέτυχε!!! περνω τηλεφωνο και μου λενε σε 2 μερεσ παλι !!! διοτι με πηραν τηλρφωνο και δεν το σηκωνα χτυπαγαν κουδουνια και δεν ανοιγα….ή αυτοι δεν ξερουν να χτυπανε κουδουνι σωστα ή επειδη ηταν το τελευταιο δρομολογιο ηθελαν να πανε σπιτια τουσ και το αφησαν !!!!!να το κοιταξετε διοτι χανετε πελατεια με αυτουσ τουσ συνεργατεσ

  3. Rosa N.

    Αγόρασα ένα κλιματιστικό από την εταιρία Κωτσόβολος στο Μall μαζί με την αγορά πλήρωσα και την παροχή εγκατάσταση και απεγκατάσταση 175 ευρώ σύνολο . Μου ήρθε ένα συνεργείο το οποίο νόμιζε ότι έμπαινε σε οικοδομή . Αγενεσταστοι με ειρωνική συμπεριφορά και με κανέναν σεβασμό στον χώρο που μπήκαν . Κοπανάγανε τα εργαλεία δεν είχαν καμία διάθεση για να εξυπηρετήσουν και σε ότι τους έκανα παρατήρηση για να δείξουν λίγο προσοχή στον χώρο που μπήκαν ήταν εριστικοί . Καλό θα ήταν να αποφεύγετε συνέργεια από τον Κωτσόβολο . Απαράδεκτο service

  4. Γιωργος Θ.

    Παραγγειλαμε και πληρώσαμε 3 προιόντα, παραλάβαμε τα δύο, ψάχνουν το 3ο χωρίς να μας λένε αν και πότε θα το στείλουν. Μιλάς μόνο με την “εξυπηρέτηση πελατών” όποτε είναι διαθέσιμη και όχι με το κατάστημα όπου έγινε η αγορά. Οι μεταφορικές “εταιρείες” που μεταφέρουν τα προιόντα είναι στα όρια του “πειρατικού” και οι ζημιές είναι εύκολο να συμβούν. Ευτυχώς που πήρε η ΔΕΗ τον κωτσόβολο και πρόκοψε.. Ισως γιατί τα στελέχη της κολυμπάνε στο χρήμα κ στα bοnus! Με τα λεφτά που μας χρεώνουν στους λογαριασμούς του ρεύματος. Αριστοι!

  5. Κυριακή Κ.

    Σήμερα περιμέναμε το καινούργιο πλυντήριο και φυσικά φέραν το πλυντήριο χτυπημένο μέσα στο κουτί, από τις 4 φορές που παραγγείλαμε οι δύο ήταν με χτυπημένο προϊόν, τελευταία φορά από δω και πέρα τέλος αυτό το μαγαζί

  6. Ειρήνη Α.

    Πήρα καινούργιο κλιματιστικό από Κωτσόβολος τελευταία φορά που ψωνίζω…μου πιπιλισαν το μυαλό να βάλω την 7 έτη εγγύηση που είναι μια απάτη…. δήθεν ότι άμα πάθει κάτι λέει γίνεται αντικατάσταση και σου δίνουν προϊόν και καλά μέχρι να αντικατασταθεί το δικό σου.. ψέματα!!! μετά μου λέει συν 105 η εγκατάσταση λέω όχι θα φέρω δικό μου τεχνικό… έρχεται ο τεχνικός βάζει το κλιματιστικό δεν δουλεύει….πάω από εκεί η απάντηση τους είναι ότι έκανε λάθος ο τεχνικός μου!!!μια εβδομάδα τώρα περιμένω τον δικό τους τεχνικό που πρέπει και αυτόν να τον πληρώσω έξτρα για να δει τι έχει!!!και μου λέει ότι θα του στείλουν καινούργιες πλακέτες και μετά θα έρθει μα δεν θέλω πλακέτες θέλω άλλο καινούργιο δεν έχει δουλέψει καθόλου…ο ένας τα ρίχνει στον άλλον και άκρη δεν μπορείς να βγάλεις !!!

  7. Στέλιος Π.

    Περίμενα ψυγείο 6/6 στο διάστημα 14:11 με 16:11.
    Στης 16:30 πήρα τηλ για να δω τη γίνεται αλλά η καπέλα μου είπε ότι δεν μπορεί να βρει τον οδηγό ” λογικά θα είναι σε παραδοση” και θα υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στη παράδοση.
    17:30 καλό ξανά και μου είπαν ότι το προϊόν γύρισε για κάποιο λόγο τον οποίο ΚΑΝΕΝΑΣ δεν γνώριζε ούτε στο κατάστημα και το μόνο που μου είπαν είναι ότι παραλαβή θα γίνει την Τρίτη 9/6.
    Δυστυχώς έχω κάνει όλες μου της αγορές από την Κωτσόβολος και θα είναι και η τελευταια.

  8. Μιχάλης Γ.

    Απαράδεκτοι ότι χειρότερο
    Πλήρη αδιαφορία για τον πελάτη
    Καμία συνέπεια σε οτιδήποτε πουν ή γράφουν
    Μακριά είναι η μόνη συμβουλή μου
    Και μιλάμε για το μεγαλύτερο κατάστημα με ηλεκτρικά στην Ελλάδα ντροπή και αίσχος ντροπή

  9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π.

    πλυντηριο 6 μηνων χαλασε και θα με καλεσουν σε 4 εργασιμεσ για να δουν τι θα κανουν εγω εντωμεταξυ θα ψαξω που θα πλυνω τα απλυτα .απαραδεκτοι

  10. Zd P.

    Ήρθαν φέραν το ψυγείο και ενώ είχε προγραμματιστεί να παραλάβουν την παλιά συσκευή δεν την πήραν ποτέ. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και ούτε καν που με βοήθησαν. Δεν μπορούσαν να μου πουν τπτ. Άφησαν το παλιό ψυγείο μέσα στη μέση και ενώ είχαν στείλει γραπτό μήνυμα ότι θα παραλάβουν δεν παρέλαβαν τπτ και δεν ενημέρωσαν καν ότι δεν έγινε παραλαβή. Εξαπάτηση για να πάρουν τα χρήματα.Ντροπή.

  11. ΑΓΛΑΙΑ Α.

    Παράγγειλα μια τηλεόραση με έξτρα χρέωση για παράδοση την επόμενη ημέρα. Παρότι επικοινώνησα 3-4 φορές μέσω chat και με διαβεβαίωναν ότι θα λάβω σύντομα μήνυμα σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας μου, τελικά την ημέρα παράδοσης μου είπαν ότι δεν είχε γίνει σωστά η καταχώρηση οπότε θα παραλάμβανα μετά από 3 ημέρες. Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία. Απαράδεκτη επιχείρηση.

  12. ΜΑΡΙΑ Α.

    οτι χειροτερο 1 μηνα χωρις ενημερωση για ενα ισιωτικο μαλλιων που εκανα χρηση 3 μηνεσ αισχοσ τιποτα απο εκει ξανα και μια αποθηκη γεματη πεταμενα πραγματα

  13. Νικη Χ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση … Καινούργιο ισιωτικο μαλλιών σε προσφορά από 50-60 στα 35€ το αγοράζω κ δεν δούλεψε ποτέ.. πήγα για αντικατάσταση εννοείται εντός των προβλεπομένων ημερών, η απάντηση τους ήταν ότι δεν κράτησα το κουτι κ δεν είναι υποχρεωμένοι να μου το αλλάξουν κ θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά κ την εταιρία κ όταν έχουν κάτι νεότερο θα μου πουν ..Η απόδειξη μάλλον δεν αρκούσε .. Κανένας λόγος για αντικατάσταση που απαιτούσα για συσκευή ούτε μιας εβδομάδας.Σημερα δέχθηκα τηλεφώνημα τους για να με ενημερώσουν να αγοράσω ότι άλλο θέλω από το κατάστημα τους σε αυτά τα χρήματα ή κ να συμπληρώσω .. ότι έχει εξαντληθεί από όλα τα μαγαζιά του Κωτσόβολου το συγκεκριμένο μοντέλο κ να πάρω κάτι άλλο .. τους απάντησα δεν θέλω κάτι άλλο κ μετά βίας έγινε επιστροφή χρημάτων . Ποτε ξανά .

  14. Ελένη Λ.

    Η εξυπηρέτηση είναι επιεικώς απαράδεκτη. 21 Απριλίου πήγα να αγοράσω μια axion camera δεν την είχαν στο συγκεκριμένο κατάστημα και θα την έφερναν από το άλλο κατάστημα , έδωσα προκαταβολή και μου είπαν ότι σε 3-4 μέρες θα παραλάμβανα.
    Παρέλαβα μόλις σήμερα 18 Μαίου κι αφού είχα πάει άλλες 2 φορές και με έδιωχναν με την υπόσχεση ότι θα με καλούσαν σε λίγες μέρες μόλις έβρισκαν κάποια άκρη γιατί δεν είχε έρθει ακόμα η κάμερα !!!
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναψωνίσω ποτέ ξανά από τον Κωτσόβολο και όποιος μου λέει γι αυτό το κατάστημα θα του λέω μακριά!

  15. ΓΙΩΡΓΟΣ Μ.

    Ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση service . Έχω αγοράσει προϊόν χειροκίνητη καφετιέρα picopresso της wacaco την έχω λιγότερο από 10 μήνες χαλάει ένα έμβολο από φυσιολογική χρήση και εντός εγγύησης. το πηγαίνω το παραδίνω και εχούν πλέον πάνω από 65 μέρες παραλάβει το προϊόν μου δεν έχω καμία ενημέρωση αν θα το φτιάξουν αν θα πάρω αντικατάσταση. Πετάνε το μπαλάκι στην εταιρία που το έστειλαν αλλά εγώ το έχω αγοράσει από τον Κωτσόβολο όχι από την εν λόγω εταιρία. Έχω μιλήσει τουλάχιστον 10 φορές από τηλέφωνο μετα τις 40 μέρες αφού άφησα ένα παράλογα μεγάλο διάστημα να περάσει όπως μου είπαν στην αρχή και δεν αναλαμβάνει κανείς να το λύσει. Πήγα και από εκεί και εμφανίστηκε ένας υπεύθυνος εντελώς ανεύθυνος και αυτό που είπε ότι έτσι γίνεται και του φαίνεται φυσιολογικό το διάστημα!έτσι κάνουν!

  16. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Μ.

    «Απαράδεκτη και εξοργιστική εμπειρία με τον κωτσόβολο. Περίμενα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα την αντλία θερμότητας, ενώ είχα ήδη πληρώσει κανονικά και είχα δώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία από την αρχή. Μετά από τόση καθυστέρηση, μου ζήτησαν ξαφνικά επιπλέον 1.700€ χωρίς ξεκάθαρη ενημέρωση και για πράγματα που είχαν ήδη συζητηθεί. Η συνεχής καθυστέρηση και η έλλειψη σωστής εξυπηρέτησης είχαν ως αποτέλεσμα να χάσω ακόμα και την επιδότηση που δικαιούμουν. Τεράστια ταλαιπωρία, χαμένα χρήματα και πλήρης έλλειψη επαγγελματισμού. Νιώθω ότι με άφησαν εντελώς εκτεθειμένη ως πελάτισσα. Δεν θα ξαναεμπιστευτώ ποτέ την εταιρεία και δεν τη συστήνω σε κανέναν.»

  17. Χαρά Κ.

    Μετά την παραγγελία on line, όλα μια απογοήτευση, κυρίως με την ανύπαρκτη επικοινωνία. Έχουν ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλη την Ελλάδα, μη λειτουργικό και το προσωπικό στην παράδοση είναι απρόθυμο να κάνει τη δουλειά του.

  18. Sofia K.

    Πολύ δύσκολη η διαδικασία για το πλάνο δόσεων

  19. Δημητρης Τ.

    Πραγματικά και ψεύτες και υποκριτές για ένα πραγματικά αποδεδειγμένο πρόβλημα προϊόντος το ρίχνει ο Κωτσόβολος στην εταιρία για να μην γίνει αντικατάσταση. Αν υπήρχαν νόμοι στην Ελλάδα δεν θα τα κάναμε αυτά. Οτι και να πω είναι λίγο

  20. Μείνετε μακριά! Το συνεργείο (Ευθύνης του Κωτσόβολου ήρθε να εγκαταστήσει το κλιματιστικό ήταν απαράδεκτο και τεχνικά και σε συμπεριφορά!
    Άνοιξε μία τεράστια τρύπα στο εξωτερικό τοίχο χωρίς λόγο και παρά τις έντονες διαμαρτυρίες μας τουλάχιστον να την αποκαταστήσει σωστά μετά την εγκατάσταση άφησε μέρος της τρύπας ακάλυπτο, ενώ το στοκάρισμα παρουσιάζει τραγική όψη. Επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

  21. Kalatzi V.

    Παράγγειλα αφυγραντηρα και δεν με ενημέρωσαν ΠΟΤΕ οτι το προϊόν ειναι εκθεσιακό και δεν μπορει να παραδοθεί στον χώρο μου. Απαράδεκτο που πουλάνε εκθεσιακό πρωινό.

  22. Γεωργία Ρ.

    Απαράδεκτη αντιμετωπιση βλάβης σε πλυντήριο ρούχων μιας δομής υγείας, όπου διαμένουν παιδιά με αναπηρίες. Και έχουμε πληρώσει και ασφάλιση! Η ενημέρωση έγινε πριν 12 μερες, έχει έρθει το ανταλλακτικό – μια απλή φλαντζα – και δεν εμφανίζεται ένας τεχνικός να το εγκαταστήσει, παρά τις υποσχεσεις όλων στα τηλέφωνα. Ουτε καν που μας έδωσαν προσωρινά ενα δανεικό πλυντήριο – ακόμα και αυτό ηταν ψευδής υπόσχεση. Εάν δεν ενεργήσετε σήμερα, θα γίνει δημοσίευση σε όλα τα Κοινωνικά μας δίκτυα, του δήμου και Περιφερειας Αττικης

  23. ΚΑΤΕΡΙΝΑ Π.

    ψευτεσ και αντιεπαγγελματιεσ.περιμενω ενα ερκοντισιον 2 εβδομαδεσ και με πανε απο πεμπτη σε πεμπτη.και ολο αυτο λογω μιασ ηλιθιασ εκει μεσα που δεν ξερει να κανει την δουλεια τησ και μου μπλοκαρε την παραγγελια λογω λαθοσ ενεργειων δικων τησ.

  24. Ελισάβετ Α.

    Απαράδεκτοι, και οι υπάλληλοι και οι μεταφορείς, εκτός του ότι δεν ξέρουν την δουλειά τους είναι και αγενεστατοι και κακοί άνθρωποι. Μας έχουν βάλει να ξεσυνδεσουμε την κουζίνα μας και το ψυγείο,κ έχω ενημερώσει για μάρκα και ολα, εδώ και 2 μισή βδομάδες, κ ακόμα δεν έχουν καταφέρει να συνεννοηθούν μεταξύ τους να έρθουν να τα πάρουν…από Πέμπτη σε Πέμπτη μας πάνε.Ανίδεοι στην ίδια τους την εργασία, μας έχουν πει 3 διαφορετικά πράγματα,Απαράδεκτοι, πάλι καλά υπάρχουν άλλες επιχειρήσεις. Αν θέλετε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, ψωνίστε από αλλού γτ και οι συνεργάτες τους κ οι μεταφορείς μου άφησαν την κουζίνα μες στη μέση στο σπίτι, με αγενεστατο ύφος και χωρίς την πρέπουσα σημασία κι ευγένια. Συγχαρητήρια!ολόκληρη επιχείρηση.θα σας δυσφήμισω μέχρι το επακρο, σε όλο μου τον κύκλο. Ντροπή

  25. Δάφνη Κ.

    Στο υποκατάστημά τους στην Αγία Παρασκευή, “διαθέτουν” υποτίθεται parking μπροστά στο κατάστημα, αλλά στην πραγματικότητα δεν διαθέτουν. Κατεύθασε η αστυνομία και πλήρωσα 150 ευρώ πρόστιμο και 20 μέρες την άδεια οδήγησης. Όταν διαμαρτυρήθηκα στο κατάστημα μου είπαν ότι έχουν σήμανση ότι απαγορεύεται το παρκάρισμα, αλλά στην πραγματικότητα είχαν μια μεταφερόμενη πινακίδα κρυμμένη. Εφόσον δεν έχουν άδεια για θέσεις (5 τον αριθμό) μπροστά στο κατάστημα γιατί δεν το σηματοδοτούν με σωστά σήματα και γιατί δεν ενημερώνουν τους πελάτες τους; Η χειρότερη εμπειρία και σίγουρα δεν θα με ξαναδούν.