πιστευω ειναι η καλυτερη εταιρια. και τις καλυτερες τιμες πεοσφορες και πατεκα.εχει σημασια ο υπαλληλος που θα σε εξυπηρετησει. οι…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
πιστευω ειναι η καλυτερη εταιρια. και τις καλυτερες τιμες πεοσφορες και πατεκα.εχει σημασια ο υπαλληλος που θα σε εξυπηρετησει. οι πλεοψηφια τους βλεπω να ειναι ατομα που ενδιαφερονται για το πελατη κι αυτο ειναι το πιο σημαντικο. ΣΑν εταιρια αναγνωριζει λαθη και αδυναμιες και προσπαθει να βελτιωθει. πιστευω αυτη η εταιρια αξιζει πολλα.
”Άθλια εξυπηρέτηση πελατών.
”Εχω κατάστημα και έκανα εταιρικό πακέτο (έτσι βάζω μυαλό).Εδώ και 2 μήνες που λειτουργεί το κατάστημα εχω πρόβλημα με το pos εξετιας του παροχου. Επι μόνιμου βασεος δεν εχω σήμα με αποτέλεσμα να δυσανασχετεί οι πελάτες ψάχνοντας τελικά να βρουν μετρητά κάποιοι και κάποιοι άλλοι τελικά να περιμένουν πιέζοντας με την υπομονή τους.Ειπαν πριν 2 μήνες θα λυθεί το πρόβλημα και στέλνουν 1 τεχνικό ο ένας στέλνει πως χρειάζεται 2 για τον λόγο πως θέλει σκάλα η δουλειά (αν είναι δυνατόν!!!)αφού έρχονται 2 μετά από καιρό και συνεχείς ενοχλήσεις από εμένα λένε πως χρειάζεται και τρίτος (χαχαχαχα αθάνατο δημόσιο)τελικά σήμερα ήρθε…..πάλι ένας!!!από την αρχή λοιπόν ξεκίνηναμε.
”Χάλια μαύρα….. Αδυναμία επικοινωνίας με υποστήριξη πελατών
”θελουν να δειχνουν μεγαλη εταιρια αλλαμια παραγκα ειναι. απο πισω δεν ξερουν τι τους γινεται. γι αυτο αποφευγουν την κριτική πελατων. ειχα συμβολαιο στο ονομα του πατεραμου σταθερο. Ο πατερας μου απεβιωσε λιγο καιρο πριν. παω στο καταστηαμ τους λεω να το φερω στο ονομα μου με την ληξη υου συμβολαιου οπως μου ειπα. μου λενε θα κανουμε νεα συνδεση τηλεφωνο και μετα θα το ζητησουμε σε εσας. τωρα δεν μπορουν να φερουν το τηλεφωνο σε εμενα. αιτησεις παρα αιτησεις , σημερα το εκλεισαν τον παλιο αριθμο. Αν εχετε παρομοια περιπτωση ψαξτετο σε καποια μεγαλη εταιρια κατι θα σας προτεινουν. αυτοι μπαχαλο σκετο. απο τη ν εξυπηρετηση μια μου ειπε οτι δεν γινεται. για ενα συμβολαιο δεν τους νοιαζει τιποτα.
”Μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μίλησα με 5 υπαλλήλους της nova και αποτέλεσμα κανένα άσχετοι με τεχνικά θέματα καλά που ήρθαν από την cosmote χωρις να παραβρεθεί δικος τους τεχνικός και λύθηκε το πρόβλημα. COSMOTE και πάλι COSMOTE.
”