Ψευδείς ισχυρισμοί για την μη παραδοση πακετου την προγραμματισμενη ημερομηνια (λανθασμενη ελλιπης διεύθυνση) και υποσχεση τόσο απο τα κεντρικα οσο…
Τράπεζα Πειραιώς Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Τράπεζα Πειραιώς:
Η Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπορική τράπεζα στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε στις 6 Ιουλίου 1916. Σύμφωνα με τις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις στις 31 Μαρτίου 2022 ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς απασχολεί συνολικά 10.355 εργαζομένους πλήρους απασχόλησης, εκ των οποίων 942 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σε μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες και 161 εργαζόμενοι σε διακρατούμενες προς πώληση δραστηριότητες.[3] Τo σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο 2023 ανέρχονταν σε 378, ενώ απασχολεί συνολικά περίπου 7.700 άτομα. Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς διαθέτει 2.042 ΑΤΜ
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαραδεκτο το τηλεφωνικο σερβις, εξυπηρετουν τους πελατες απο 8:00 ως 18:00 αν σου τυχει κατι στην υπολοιπη μερα θα πρεπει να καλεσεις την επομενη…… Και αν δουλευεις τι θα κανεις…. Ξερετε υπαρχοθν ανθρωποι που δουλευουν απο 8:00 μεχρι 18:00…. Το 1 αστερι ειναι υποχρεωτικο γιαυτο το βαζω…. Ειστε απαραδεκτοι σαν ομιλος… Στο τηλεφωνικο κεντρο βρηκατε να κανετε οικονομια??? Προσπαθω απο χτες να κανω μια πληρωμη και δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει πηρα το πρωι και μου λεει το τηλ. Κεντρο ξαναπροσπαθηστε… Και ξαναπροσπαθησα σξμερα το απογευμα και παλι δεν περναει η συναλλαγη… Κ παιρνω στο τηλεφ κεντρο και μου λενε αυριο το πρωι…. Πραγματικα απαραδεκτοι
”Προσπάθησα να ανοίξω λογαριασμό από το app και για να μιλήσω με εκπρόσωπο για ταυτοποίηση έλεγε να περιμένω μερικά λεπτά …περίμενα πάνω από 1 ώρα και δεν απάντησε κανείς …φυσικά ούτε στα τηλέφωνα απαντούσε κανείς…με συνέδεαν με αυτόματους τηλεφωνητές που δεν βοηθούσαν σε τίποτα …άθλια κατάσταση …αν δεν ήθελε ο εργοδότης μου να ανοίξω ούτε που θα την πλησίαζα την τράπεζα αυτή
”Τι να πρώτoγραψει κάποιος..ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ εξυπηρέτηση….Στα φυσικά καταστήματα δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο…Τα ΑΤΜ είσαι τυχερός αν λειτουργούν…..Σε μια περίπτωση που είχα έκδοσει μια χρεωστική κάρτα με παραπέμψανε στα ΕΛΤΑ…..Μπαλάκι ευθυνών…χωρίς να αναλaμβανουν την ευθύνη που τους αναλογεί.
”Απαράδεκτοι έκανα αίτηση για δάνειο για να πάρω Την προέγκριση περίμενα έναν μήνα πήγα σέ άλλο κατάστημα Πειραιώς στα Τρίκαλα και ήταν μέσα στην ειρωνεία και πήγαν νά μου φορτώσουν τό λάθος τους σέ εμένα, τελικά ξέχασαν νά Με ειδοποιήσουν και ότι είχε εγκριθεί η προέγκριση Την ίδια μέρα πού έκανα τά χαρτιά.
”Έπεσα θύμα χάκερ και μετέφερα κάποιο ποσό σε έναν λογαριασμό που αποδείχτηκε υψηλού κινδύνου. Συγκεκριμένα χακάρανε το messenger φίλης και μας ήρθε σε όλους τους ακόλουθους να της περάσουμε κάποια χρήματα γεγονός που πράξαμε πολλοί. Όσοι είχαν λογαριασμό σε άλλη τράπεζα δεν τους άφησε να μεταφέρουν χρήματα λόγω του ότι επρόκειτο για λογαριασμό υψηλού κινδύνου. Η Πειραιώς με άφησε και όταν το ανακάλυψα έκανα καταγγελία και τα προβλεπόμενα. Όταν ήρθα σε επικοινωνία με υπαλλήλους της Πειραιώς δεν μου δώσανε κανένα στοιχείο ως θύμα και ως καρκινοπαθής για το τι να περιμένω. Ο Ένας μου έλεγε αλλά και ο άλλος άλλα χωρίς να με προστατέψουν στο ελάχιστο παρά μονάχα μου έριχναν ευθύνες με τη μόνη διαφορά η Πειραιώς μου έστειλε κωδικούς για να συνεχίσω την συναλλαγή.
”Μας αφήνουν μόνους μας
ΤΈΛΟΣ
Υπάλληλοι που δεν γνωρίζουν τι τους γίνεται και σε στέλνουν ο ένας στον άλλο. Καμία εξυπηρέτηση. Όταν πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη σου εξαφανίζουν τα λεφτά στο λεπτό. Όταν μεταφέρεις εσύ τα χρήματά σου σε άλλη τράπεζα σε λογαριασμό σου (και πληρώνεις για να γίνει άμεσα) κάνουν μια εβδομάδα και δεν σου λέει κανείς γιατί.
”Είσαι πελάτης και δεν έχεις κωδικούς ebanking ή το app? Χρειάζεσαι χρεωστική κάρτα! Για να την αποκτήσεις χρειάζεσαι ebanking ή το app! Κύκλος χωρίς τέλος…Εννοείται ότι για να κλείσεις ραντεβού σε κατάστημα (για να εκδώσεις κωδικούς ή κάρτα) πρέπει να έχεις ή τους κωδικούς ή τη κάρτα! Και η αυτόματη τηλεφωνική εξυπηρέτηση δεν προσφέρει διαμεσολάβηση ανθρώπου αλλά προτείνει τις ίδιες “λύσεις”…Αρα, τι κάνει ο πελάτης?
”Έχω ενημερώσει από το 2024 για μια κάρτα που έχω στην κατοχή μου ότι δεν δουλεύει ανέπαφα και την μόνη λύση που μου έχουν προτείνει για το δικό τους προιόν που δεν δουλεύει να μου την αντικαταστήσουν και να επιβαρυνθώ 6 ευρώ.
”Η Χειρότερη τραπεζα με μεγάλη διαφορά
”Προσπαθώ πάνω απα ενάμιση μήνα να ανανεώσω τη χρεωστική μου κάρτα και ακόμη δεν την έχω πάρει,δηλαδή δεν μπορω να πάρω τη σύνταξη μου και ζω με δανεικά.Λιγη ντροπή που είστε ρε διοικηταραδες της της μεγαλοτραπεζσς και έχετε και μούτρα για αξιόλογηση.Τζαντηρ Μαχαλας…κάτι τέτοιο θυμίζει.Αλλα εσείς δεν φταίτε ο θίασος των 300 κοιμάται και ονειρεύεται πως το πρωί..εκλέγεται.. Κατά τα λοιπά προεισπραξατε και τα 6 ευρώ για την ανανέωση.αΕ ρε γέλια που λέει και ο Καραγκιόζης..
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ειναι το λιγοτερο αστεία. Αυτοματοποιημενη (και καλα) δεν μπορείς να βρεις αυτό που θες και στο τελος στο κλείνει νομίζοντας οτι σε εχει εξυπηρετήσει. Τραγικό και ελεϊνό καθώς βρισκόμαστε ήδη στο 2025 προς 2026.
”Επισκέφθηκα υποκατάστημα σας στην περιοχή Δάφνη Αττικής προκειμένου να καταθέσω χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό. Μου ανέφεραν ότι επειδή δεν είμαι πελάτισσα της τράπεζας Πειραιώς, πρέπει να απευθυνθώ στην δική μου τράπεζα και να το κάνω μέσω εμβάσματος. Για ποιο λόγο θα πρέπει να είμαι πελάτισσα της δικής σας τράπεζας για να κάνω μια κατάθεση και να πρέπει να πάω στην δική μου τράπεζα για να πληρώσω προμήθεια; Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η υπάλληλος ήταν άψογη. Προφανώς είναι λειτουργία του συγκεκριμένου υποκαταστήματος. Και μετά στέλνετε sms για αξιολόγηση. Σας ευχαριστώ για την μη εξυπηρέτηση. Ποτέ ξανά.
”Οχι 1 μείον 10 έπρεπε να βάλω. Μας είχαν σε αναμονή και κάνεις δεν βρήκε να μας πει ότι αποφάσισαν στις 12 το μεσημέρι με κόσμο εξω να κάνουν συντήρηση στο μηχάνημα. Οριακά προλαβε η μπροστινη να πάρει λεφτά. Το μέσα atm “μπλοκαρισμενο” απο μια τυπισσα που δεν ήξερε τι ήθελε Και το αλλο πιο κοντινό για μαντέψτε. Απο αυτά που πουλησαν και έπρεπε να πληρώσω προμηθεια
”Οσο για να κάνεις ανάληψη απο ταμείο; Πανω απο 10.000 ευρώ. Οι άνθρωποι είναι….
6€ ανανεωση χρεωστικης, τωρα και τα ATM με χρεωση. πραγματικα, ποσο θα ξεφτιλιστειτε ακομα..;;
”Η Τράπεζα Πειραιώς επέδειξε πλήρη αδιαφορία απέναντι σε ηλικιωμένο άτομο. Η 76χρονη μητέρα μου έμεινε χωρίς πρόσβαση στα χρήματά της επειδή έληξε η κάρτα της και δεν μπήκαν καν στον κόπο να της στείλουν καινούργια. Όταν καλέσαμε για βοήθεια, η υπάλληλος της έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς καμία εξήγηση ή υποστήριξη.
Μας άφησαν όλο το Σαββατοκύριακο χωρίς δυνατότητα ανάληψης, χωρίς εναλλακτική λύση και χωρίς ίχνος επαγγελματισμού ή σεβασμού. Πρόκειται για απαράδεκτη, απάνθρωπη και ανεύθυνη αντιμετώπιση, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ευάλωτες ομάδες όπως οι ηλικιωμένοι.
Μετά από αυτό το περιστατικό, η μητέρα μου δεν επιθυμεί να αφήσει ούτε ένα ευρώ στον λογαριασμό της και σκοπεύουμε να μεταφέρουμε τα χρήματα σε άλλη τράπεζα. Αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να ντρέπεστε.
”Από τις χειρότερες Τράπεζες ! Κράτησαν προμήθεια 0,40 € για κατάθεση χρημάτων που μου έκαναν μέσω μεταφοράς από λογαριασμό της ίδιας τράπεζας !! Για να μην αναφερθώ στα off site Atms της που τα πούλησε σε εταιρία ,όπου συμμετέχει , με στόχο να χρεώνει τα πάντα !
”Άμεση ταυτοποίηση τηλεφωνικά για συναλλαγές τίς νέας μου κάρτας, έλεγχος τυχόν κλοπής, ευχαριστώ πολύ την τράπεζα Πειραιώς!!!
”Απαράδεκτη συμπεριφορά ενώ έχω κλείσει ραντεβού να μου λένε ότι αυτή τή στιγμή έχουν άλλο πόστο και πρέπει να κλείσω άλλο ραντεβού δεν μπορούν να με αναλάβουν με αναμονή μιας ώρας έστω να μου δώσουν τί δικαιολογητικά χρειάζομαι ενώ τά είχα μαζί μου 1 υπεύθυνη δήλωση μέσω gov χρειαζομουν την έστειλα αμέσως στο email που μου δώσανε! Στο 2 ραντεβού μετά από μία εβδομάδα δεν είχαν στείλει κάν για έγκριση την υπεύθυνη δήλωση οπότε έπρεπε να περιμένουμε άλλες 2 μέρες νά εγκριθεί οπότε 3το ραντεβού (δηλαδή έφυγα από την δουλειά μου 3 φορές)! να σημειωθεί ότι στο δεύτερο ραντεβού ζήτησα νά με εξυπηρέτηση αλλος υπαλλήλος που μου φέρθηκε πιο επαγγελματικα έστω! Δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο σε τράπεζα!
”