Praktiker Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 159 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Praktiker:

Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

159 κριτικές για “Praktiker

  1. ΜΑΡΙΟΣ Γ.

    Προβληματική υποστήριξη πελατών. Σε πετάει ο ένας στον άλλον και κανένας δεν ξέρει τίποτα για την παραγγελία σου.

  2. Χριστίνα Τ.

    Έκανα παραγγελία τραπεζαρίας απ’ το e-shop και πληρωμή με κάρτα. Δεν υπήρχε διαθέσιμη η επιλογή αποστολής κανονίζω πως θα πάω να το παραλάβω. Καλώ 2 μέρες αφού έχω κάνει τη παραγγελία για να ελέγξω τη διαθεσιμότητα και λένε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο και καλό είναι να ακυρώσουμε τη παραγγελία και να κάνουμε εκ νέου τηλεφωνική και αυτή τη φορά αντικαταβολή και μεταφορικά δωρεάν. Ένα μήνα μετά και χωρίς σημεία ζωής παραγγελίας, τους καλώ και μετά από ώρα αναμονής μου λένε ότι η τραπεζαρία έχει εξαντληθεί και δεν θα ξαναέρθει. Τους ρωτάω ποτέ περίμεναν να μου το πούνε, μου λένε την Παρασκευή (η ημέρα ήταν Τετάρτη και 1,5 μήνα μετά την αρχική παραγγελία). Άλλον μισο μήνα μετά από αυτό μπαίνω στο e-shop, το τραπέζι φαίνεται ακόμα διαθέσιμο και με τιμή 60€ παραπάνω απ’ ότι όταν το είχα πρωτοδει.

  3. Ελπινίκη Ι.

    Αν υπήρχε -*αυτό θα έβαζα απαράδεκτοι αγοράζω ένα προϊόν δεν δουλεύει….το πάω μου το αλλάζουν βάζω και παραπάνω χρήματα να πάρω υποτίθεται ένα καλύτερο προϊόν,,αμ δε…..λόγω νοσοκομείων δεν έλεγξα τη συσκευή και σήμερα ενώ έχω βίντεο που δείχνει το πρόβλημα επειδή καθυστέρησα 2-3μερες μου είπαν ότι θ το στείλουν στην εταιρεία κ θα αφήσουν μια οικογένεια χωρίς φαγητό για ένα μήνα συγχαρητήρια ωραία επιχείρηση!!!!

  4. Dimitrios K.

    ότι χειρότερο υπάρχει… απόθεμα της πλάκας και αναξιόπιστο. μηδέν επικοινωνία. Μπορεί να περιμένεις για πάντα προϊόν που έχει καταργηθεί, να μην σε ενημερώσουν ποτέ και ταυτόχρονα το προϊόν να το βλέπεις διαθέσιμο. Εξυπηρέτηση πελατών, ότι πιο άθλιο έχω συναντήσει στη ζωή μου. Περιμένω πχ ήδη 2 μέρες ώστε να μας πουν αν έχουν απόθεμα από ένα προϊόν σε κατάστημα. προσέξτε μεταξύ της εξυπηρέτησης πελατών και ενός καταστήματος που είναι οι ίδιοι…. δεν σηκώνουν ένα τηλ να μάθουν. στέλνουν ένα email και οπότε και αν απαντήσουν. και ούτε οι ίδιοι δεν εμπιστεύονται το δικό τους σύστημα…. τραγωδία . ΜΑΚΡΙΑ

  5. Θεοδώρος Μ.

    Απαράδεκτοι!!!!! Απατεωνες!!!
    Το λάθος μου που δεν διάβασα κριτικές πριν αγοράσω. Συσκευή
    κτυπημένη ακόμα περιμένω για αντικατάσταση. Υποτίθεται θα μιλήσει τεχνικός μαζί μου αλλά είναι άρρωστος !!!!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑκαι δεν γνωρίζουν πότε θα γυρίσει
    στην δουλειά του. Επικοινωνία απαράδεκτη.
    κοροϊδία κοροϊδία κοροϊδία
    Πολύ απλά…….. μην αγοράζεται τίποτα απ’ αυτούς.

  6. Δημήτρης Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία, δε μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον υπεύθυνο, η παραγγελία άργησε δύο μήνες και τελικά ήρθε λάθος. Πάρα τα μεηλ και τα άπειρα τηλεφωνήματα δεν έχω κάποια ενημέρωση. Απορώ με το κράτος, πώς τους αφήνει να λειτουργούν έτσι!

  7. Καλλιόπη Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία..ενώ παραγγείλαμε μια καρέκλα γραφείου και προπλοπληρωσαμε για αυτήν ακόμα την περιμένουμε .
    Έχει κλείσει ένα μήνα αναμονής και τίποτα…δεν είχαν ούτε τον στοιχειώδη επάγγελματισμο να ενημερώσουν πότε θα έρθει από Αθήνα.
    Ήδη κλείσαμε μήνα περιμένοντας και σήμερα που μιλήσαμε στην Αθήνα μας είπαν ότι ακόμα θα περιμένουμε καμιά εβδομάδα..
    Απαράδεκτοι……
    Αν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν να το δηλώσουν από την αρχή..και να είναι σωστοί στην περίοδο αναμονής και παραλαβής των προϊόντων τους…
    Ούτε ένα τηλ.σαν να τους χρωστάμε και από πάνω.

  8. Πληρώνεις στο καλάθι τα προϊόντα και μια υπηρεσία που λέγεται μεταφορικά, συν 30 ευρώ. Σε παίρνουν τηλέφωνο μετά από τρεις μέρες και σου λένε για έξτρα χρέωση μεταφορικών γιατί αυτά που πληρώνεις είναι για να κάνουν βόλτες μέσα σε πρακτορεία στην Αθήνα. Τουλάχιστον παραπλανητικό . Μετά σου λέει να σας βάλω δωρεάν μεταφορικά να πληρώσετε εσείς τη μεταφορική, ναι γιατί δεν το κάνατε εξ αρχής .Τους λες θελω να ακυρώσω την παραγγελία και τα χρήματα μου πίσω. Σου λέει προχωράμε άμεσα στην αποδέσμευση και το αποδεικτικό της κατάθεσης είναι 2 μέρες αργότερα. Ο,τι χειρότερο σε εξυπηρέτηση γιατί από ποιότητα δεν ήταν αξιόλογοι ποτέ.

  9. Απαράδεκτοι !! Σε αγορά μέσω τηλεφωνικού τμήματος πωλήσεων είχαν άμεση ανταπόκριση για την παραγγελία αλλά στη συνέχεια ενώ πληρώθηκαν άμεσα μέσω πιστωτικής κάρτας μας κορόιδεψαν και δεν ήρθε ποτέ το προϊόν στην ημερομηνία που μας είχαν πει. Αντ΄αυτού ποτέ δεν ενημερωθήκαμε γιατί και πότε θα έρθει. Αναγκαστήκαμε για πολλά τηλέφωνα κάθε μέρα για πολύωρη αναμονή στα τηλέφωνα , από τον έναν στον άλλον, χωρίς κάποιον υπεύθυνο να δώσει λύση και με ειρωνεία να μας λένε αν δεν επιθυμείτε ακυρώστε την παραγγελία . Διαφορετικά παρά τη δικό τους λάθος επρεπε να ανανεώσουμε με την σύμφωνη γνώμη μας το ραντεβού παράδοσης για άλλες 10 ημέρες . Τραγική και απαράδεκτη εταιρία και εξυπηρέτηση !!