Πήγα με το μωρό μου ενάμιση μηνών στο κατάστημα Κωτσόβολο στην Καλλιθέα λεωφόρος Βενιζέλου. Ενώ το κατάστημα ήταν τελείως άδειο…
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
η εξυπηρέτηση πελατών εντελος αχρηστοι κ αγενείς
”Με ξυπνήσαμε το μεσημέρι 15:20 χωρίς καμία ειδοποίηση πρν.Ποις τους δίνει αυτό δικαίωμα?
”Ασυνεπής στην παράδοση πέντε μέρες καθυστέρηση από την παραλαβή ως που να γίνει η παράδοση,αλλά συνεννοούνται προφορικά με μας και άλλα αναφέρουν στο κεντρικό τους σάιτ , λυπάμαι.
”Ψεύτες και αντί επαγγελματίες. Δεν έχουν ιδέα τι πρέπει να κάνουν .Ανεύθυνοι και άφαντοι. Μακριά από αυτήν την σε εισαγωγικά εταιρεία. Όταν παραγγέλλεται να ρωτάτε με ποια κούριερ θα παραδοθεί. Εγώ ακύρωσα παραγγελία από κωτσοβολο εξ. Αιτίας τους. Ντροπή πρέπει να τους αφαιρεθεί η άδεια ασκήσεως επσγγελματος
”Είστε τραγικοί…αυτό ξέρω
”Αν μπορούσα δεν θα έβαζα ούτε ένα αστέρι απαράδεκτοι κατάστημα Αιγάλεω. Περιμένω όλη μέρα για να λάβω μνμ ότι δεν με βρήκαν για παράδοση. Ούτε κουδούνι χτύπησε ούτε τηλ καμία επικοινωνία…… Έλαβα μνμ αργότερα να παραλάβω από ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ που είναι εκπρόσωπος. Ειμαι άτομο με αναπηρία 84%. Απαράδεκτοι….
”Εξαιρετικά απογοητευμένη και δυσαρεστημένη. ηταν να λάβω τον εξοπλισμό της cosmote απο 29 Ιουλιου 2025. Ειχαν απαιτήσει να αναμένουμε στο σπίτι για την αποστολή από 7.30πμ ως 17.30μμ! Είμασταν στημμένοι με τον άνδρα μου περιμένοντας, και στις 13.15 λαμβάνω στο κινητό μου μήνυμα ότι: “περάσaμε και δεν σας βρήκαμε….. και θα αναδρομολογηθει το πακέτο σας για clever point”. Μεγάλο ψέμα, είμασταν ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΣΑ, ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΔΕΝ ΚΤΥΠΗΣΕ. Το τηλέφωνικό κέντρο ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ, έχω κάνει πάνω απο 6 προσπάθειες, κρατώντας την κλήση πάνω από μια ώρα, κανείς δεν απάντησε. Μόνο την πρωτη φορά ήμουν “τυχερή” και κ΄ποια υπάλληλος απάντησε και μου είπε οτι γράφει σημείωση να δοθεί το δέμα στο clever point την επόμενη μέρα. Εκτοτε, ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΆΣΕΙ 30 ΜΈΡΕς και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. ΔΕΝ ΤΗ ΣΥΝΙΣΤΩ
”Υπάρχουν πολύ κακές κριτικές.Ωστόσο σήμερα ένας κούριερ ονόματι Β ίσως ο πιο ευγενικός και εξυπηρετικός δεν με βρήκε στο σπίτι και αφού του ζητήθηκε ευγενικά να το αφήσει σε μια εκκλησία και μετά στην πολυκατοικία, ο ίδιος πρόθυμα το έκανε! Απλά εξαιρετικός!!
”Δεν έχω ξαναβρεί χειρότερη εταιρεία στην ζωή μου . Καμία ενημέρωση, η κοροϊδία στο μεγαλείο της . Μια βδομάδα έχουν το δέμα μου και δεν μου το παραδίδουν, εννοείται δεν σηκώνουν τηλ και δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας. Ντροπή.
”Είσαστε άθλιοι δεν πάντοτε στα τηλέφωνα κρατάτε τα πατέρα στο κατάστημα , είναι σημαντικά , θα έπρεπε να παραδώσετε πριν 15 ημέρες .. και ακόμα δεν το έχετε παραδώσει ακόμα . Και δεν απαντάτε με τίποτα . Κρατάτε σε αναμονή πάνω από 30 λεπτά!!!
”Αναφέρομαι στο υποκατάστημα Ναυπλίου. Απαράδεκτη συμπεριφορά της υπαλλήλου όταν πολύ ευγενικά της επισήμανα ότι δεν μπορώ να περιμένω μια παράδοση 15 ημέρες από εταιρεία currier. Δεν είναι η πρώτη φορά που έχω πρόβλημα. Αργούν οι παραδόσεις τους υπερβολικά και η συμπεριφορά τους είναι τουλάχιστον αγενής.
”Απαράδεκτοι αν υπήρχε 0 θα το έβαζα καμία ενημέρωση δεν μπορείς να τους βρεις στα τηλέφωνα η παραγγελία χάθηκε και δεν υπάρχει κάποιος να μιλήσεις …ποτέ ποτε ποτέ απορώ πως υπάρχει αυτή η μεταφορική !!!!!!!!!?????????
”Ένας αγενής κύριος με ειρωνευτηκε λέγοντας μου: ”ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ 2ο” όπου και είναι το διαμέρισμα μου
”Ποτε ξανά αυτήν την εταιρία για Σαλαμίνα. Εχουνε κλείσει το γραφείο για Σαλαμινα, οποτε τα δέματα έρχονται με διανομέα απο Αιγάλεω. Εννοείται οτι ένας διανομέας δε μπορεί να καλυψει οοοολες τις περιοχές στο νησί. Παλούκια και κεντρο έως Ψαράδικα έχω δει το βανακι. Εμείς στο Ξένο πχ μου έστειλαν ειδοποίηση οτι η παράδοση ηταν ανεπιτυχής στις 11/8 στις 15.16 ενω ήμουν στην οικία μου όλη μέρα, δεν ήρθε κάποιος σπίτι μου, ουτε άφησε χαρτάκι ειδοποίησης κλπ, η κάμερα μου εισόδου δεν έδειξε κάτι.. Σε τηλ επικοινωνία και πολλά μέιλ στις 16.20 την ίδια μέρα με την αποτυχημένη παράδοση μου ειπαν οτι επέστρεψε ο διανομέας στο Αιγαλεω και θα κανουν νέα προσπαθεια σε δυο μέρες. Φυσικά και δεν είχα ειδοποίηση και ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΗΦΙΣΣΟ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟΙ.
”Απαράδεκτοι! Μου καθυστερούν το δέμα 15 μέρες (μέχρι σήμερα είναι τόσο..δεν ξέρω πότε και αν θα το παραλάβω) και παίρνω να μιλήσω με εκπρόσωπο και την ώρα που λέω τι έχει γίνει μου κλείνουν το τηλέφωνο επιδεικτικά!
”Κανονικά δεν θα έβαζα κανένα αστέρι. Γενικά δεν έχω κάνει ποτέ κριτική αλλά στη προκειμένη περίπτωση εκτός του ότι δν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο σε κανένα υποκατάστημα αλλά ούτε κ στα κεντρικά μπερδεύουν το δεμα παράδοσης το οποίο ακόμα δν μου έχει παράδοση από τον Ιούλιο αναγκάστηκα έστειλα email στο οποίο δν απάντησαν ποτέ! Είναι η μοναδική μεταφορική που είναι απαράδεκτη
”Αναφέρομαι στο Κατάστημα ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ. Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Έγκαιρη κι έγγραφη ενημέρωση επίσκεψης, ταχεία παράδοση, συνέπεια στους χρόνους και στις διαδικασίες, ευγενική κι επαγγελματική συμπεριφορά.
”Λογικά είναι η χειρότερη courier αυτή τη στιγμή. Όσοι επαγγελματίες επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί τους,απλά θα χάσουν τους πελάτες τους. Έκανα παραγγελία με εκτιμώμενη άφιξη 31/07, ενώ 5/08 φεύγω διακοπές. Μπήκα να δω που βρίσκεται η αποστολή και είχαν γράψει ότι την είχα παραλάβει!!!Έξαλλη πάω στο καταστημα του Αιγάλεω να μου πουν τι γίνεται και πως μπορώ να αποδείξω ότι ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ.Με ρώτησαν αν την παρέλαβε κάποιος γείτονας, αφού τους είπα όχι, έψαχναν 1 ώρα και ένα τέταρτο για να μου πουν τελικά ότι το έχει ο courier μαζί του. Ο courier φυσικά δεν ήρθε ποτέ να μου το παραδώσει, ενώ τους τόνισα ότι έφευγα διακοπές κι έπρεπε να παραλάβω μέχρι 4/08! ΞΑΝΑ ΠΗΓΑ το απόγευμα 17:30 μπορούσα, δεν μπορούσα, για να πάρω το δέμα μου. Απίστευτη ταλαιπωρία, ενώ έχουμε πληρώσει τα μεταφορικα!
”Απαράδεκτη συμπεριφορά ενώ δεν μου παραδόθηκε δέμα άμεσης ανάγκης σε εύλογο χρονικό διάστημα όπως είχε συμφωνηθεί και με την εταιρία του προϊόντος και ακόμη παρά την επικοινωνία εμού και της εταιρείας που μας έστελνε το δέμα μαζί τους δεν βρέθηκε άκρη και μας έφερε τελικά το δέμα η εταιρεία που το παραγγείλαμε και όχι η κούριερ τα συγχαρητήρια μου δεν μου ξανά τύχη κάτι τέτοιο¡¡¡¡¡¡¡
”Λόγω δικούς τους προβλήματος δεν έκαναν την παράδοση του πακέτου μου και σε επικοινωνία μαζί τους ήταν αγενής και με καμία διάθεση να βρεθεί λύση. Παρόλο που εξήγησα την υπάλληλο ότι έχω ασθενή στο σπίτι και ότι ήταν απαραίτητο το πακέτο εκείνη ήταν απότομη και είπε ότι θα μου το παραδώσουν την επόμενη ημέρα ή αλλιώς να πάω να το πάρω μόνη μου, κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό. Τέλος μου είπε ξανά ότι θα το παραδώσουν την επόμενη μέρα και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Που να μην έφταιγαν αυτοί που δεν παρέδωσαν τι θα άκουγα. Ήταν απαράδεκτοι!!!!
”Courier Center. Ότι ποιο άθλιο για εταιρεία μεταφορών. 12 μέρες περιμένω μια παραγγελία που έκανα μέσω shopflix και ακόμα δεν την έχω λάβει. Τα τηλέφωνα τους δεν απανταναι ποτέ. Έχω επικοινωνήσει αμέτρητες φορές την shopflix μού λένε ότι έχουν ζητήσει γραπτή απάντηση και δεν την έχουν πάρει. Έχω μιλήσει επανειλημμένα με το κατάστημα που παράγγειλα το προϊόν, έχουν προσπαθήσει και αυτοί να επικοινωνήσουν με την courier center, αποτέλεσμα μηδέν. Δηλαδη οι τύποι αυτοί δεν γραφουν στα #€%#@€ τους μόνο εμας τους ιδιώτες, αλλά και τις εταιρείες που συνεργαζονται .Αν και μέχρι σήμερα από την shopflix γενικά δεν είχα προβλήματα, η απόφαση της shopflix να συνεργάζεται με μία αναξιόπιστη εταιρεία με κάνει να βάλω black list και την shopflix.
”