Είμαστε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα σήμερα. Από την ίδρυσή μας το 2005, αναπτυσσόμαστε διαρκώς, με συνέπεια και όραμα. Έχουμε μάλιστα βραβευτεί γι’ αυτό από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΑΙΑ), πολλές φορές. Ανήκουμε στον Όμιλο IOGR, ο οποίος διαθέτει τεράστια εμπειρία στο χώρο του τουρισμού και των αερομεταφορών.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
η χειρότερη εταιρία ever!!! Μην πετάξετε ποτέ! Πληρώνεις για υπηρεσίες και δεν στις προσφέρουν με φτηνές δικαιολογίες! λένε ψέματα για τα κιλά στις βαλίτσες και ότι το αεροπλάνο είναι γεμάτο ενώ ήταν το μισό άδειο για να σου πάρουν περισσότερα λεφτά! Ότι χειρότερο σε εταιρία!! Μη πετάξετε τα λεφτά σας και την ψυχική σας ηρεμία!! ( Η κριτική αφορά άτομο της οικογένειάς μου που ταξιδεψε με αυτή την απαράδεκτη εταιρία!)
”Με την παρούσα επιστολή εκφράζω την πλήρη απογοήτευσή μου για την απαράδεκτη διαχείριση της πτήσης GQ 381.
”Σοβαρή Καθυστέρηση: Το boarding ολοκληρώθηκε στις 09:15 αντί για τις 08:15, χωρίς έγκαιρη ενημέρωση.
Απαράδεκτη Οργάνωση: Μας ανάγκασαν να περιμένουμε όρθιοι επί 20 λεπτά για ένα μικρό αεροσκάφος. Η ταλαιπωρία ήταν τεράστια, ειδικά για μητέρες με μωρά στην αγκαλιά που υποτίθεται είχαν προτεραιότητα.
Επαγγελματική Ζημία: Επέλεξα την εταιρεία σας για να προλάβω πληρωμένο σεμινάριο στις 10:00. Εξαιτίας σας έχασα την ώρα μου, ενώ επιβαρύνομαι άσκοπα και με έξοδα ταξί.
Πληρώσαμε για άμεση και αξιοπρεπή μεταφορά, αλλά η εικόνα σας δείχνει εταιρεία που δεν πληροί τις προδιαγραφές για να εξυπηρετεί ανθρώπους. Ζητώ την άμεση έγγραφη τοποθέτησή σας για την αποκατάσταση της ζημίας μου.
Προσοχή σε όλους! Η επίσημη πλατφόρμα κρατήσεων της SKY express παρουσιάζει σοβαρό τεχνικό σφάλμα ή ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΓΙΔΑ! Θα βάλετε την ημερομηνία που σας ενδιαφέρει αλλά αφού πληρώσετε η SKY EXPRESS θα σας στείλει την επιβεβαίωση με άλλη ημερομηνία προκειμένου να σας εγκλωβίσει και να σας αποσπάσει περισσότερα χρήματα εκ των υστέρων.
”Επέλεξα συγκεκριμένη ημερομηνία ταξιδιού, έλεγξα ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ τα στοιχεία, και αφού ολοκλήρωσα την πληρωμή, το σύστημα τους «πήδηξε» αυτόματα σε άλλη ημερομηνία, αυτή της επομένης ημέρας που δεν ηταν η επιλογή μου! Το email επιβεβαίωσης ήρθε με λάθος ημερομηνία και επικοινώνησα αμέσως. Αντί να αναγνωρίσουν το πρόβλημα του συστήματός τους με εξανάγκασαν να πληρώσω 45€, κάνοντας μου “χάρη” όπως μου είπαν, για να μη χάσω τα εισιτήρια.
Καλησπερα σας,
”Εχω πεταξει 4 φορες με την εταιρεια σας . Στις δυο πρωτες πτησεις μου η αντιμετωπιση του προσωπικου ηταν αψογη εντος και εκτος αεροπλανου. Ειχα κλεισει εισητηρια business. Στις δυο τελευταιες πτησεις που ειχα κλεισει οικονομικη θεση απο Αθηνα προς Ντυσελντορφ και επιστροφη, ειχα επιλεξει μια παραδοτεα αποσκευη 15 κιλων, μια χειραποσκευη 8 κιλων και ενα προσωπικο αντικειμενο. Ολες οι πτησεις ηταν προς Γερμανια. Στο ταξιδι απο Αθηνα προς Ντυσελντορφ το προσωπικο της εταιρειας εκτος αεροπλανου εβαλε χαρτι προσωπικο αντικειμενο για την χειραποσκευη που ειχα πληρωσει κατα την κρατηση. Στο ταξιδι της επιστροφης η αεροσυνοδος το θεωρησε προσωπικο αντικειμενο και το εβαλε στα πραγματα της και εχει ειχε πληρωθει βεβαια χειραποσκευη 8 κιλων. Θελω την ενημερωση σας.
Η πρόσφατη εμπειρία μου με την εταιρεία ήταν πέρα για πέρα απαράδεκτη. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το αεροδρόμιο, όπου βρέθηκα αντιμέτωπη με μια παράλογη και υπέρογκη χρέωση για τη βαλίτσα μου, χωρίς καμία διάθεση συνεννόησης.
”Η κατάσταση χειροτέρεψε κατά την επιβίβαση. Μας άφησαν στοιβαγμένους μέσα στο λεωφορείο μεταφοράς για πάνω από 5 λεπτά κάτω από το κρύο, ακριβώς έξω από το αεροπλάνο, χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς να μας ανοίγουν τις πόρτες.
Το αποκορύφωμα της ασέβειας ήταν η συμπεριφορά του πληρώματος.
Δεν προσφέρθηκε ούτε ένα ποτήρι νερό στους εξαντλημένους επιβάτες.
Απαράδεκτη συμπεριφορά: Όταν αναφέρθηκε το ζήτημα του νερού, η αεροσυνοδός αντί να βοηθήσει, απάντησε με ειρωνεία και προκλητικό ύφος.
Μηδενική ενημέρωση: Δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση για το άνοιγμα της πύλης, με αποτέλεσμα άνθρωποι να χάσουν την πτήση τους ενώ βρίσκονταν στο αεροδρόμιο.
Είναι λυπηρό να αντιμετωπίζονται οι πελάτες ως ‘φορτίο’ και όχι ως άνθρωποι. Δεν θα πρότεινα αυτή την εταιρεία σε κανέναν που εκτιμά την αξιοπρέπειά του και τα χρήματά του.
Θέλω να υποβάλω τα παράπονα μου όπως και θα το κάνω σε οποιοδήποτε site βρίσκεται αυτή η εταιρεία. Το παιδί μου είναι 15 χρόνων ο πατέρας της βρίσκεται σε άλλη πόλη ταξιδεύει συχνά όσο ήταν μικρό έπαιρνα σύνοδο τωρα ταξιδεύει μόνη της με την ταυτότητα της κανονικά με τις υπεύθυνες δηλώσεις και των δύο γονέων. Συχνά αντιμετωπίζω πρόβλημα με αυτή την εταιρία δε βρίσκουν το εισιτήριο Μία ζητάνε υπεύθυνες δηλώσεις μία όχι και σήμερα δεν βάλανε το παιδί μου στο αεροπλάνο Και για το λόγο ότι δεν είχε σύνοδο αυτό είναι απαράδεκτο. Έχω διαβάσει την πολιτική της εταιρείας σας και γράφει ότι αν σε περίπτωση είναι ανήλικό ασυνόδευτο θέλει δύο υπεύθυνες δηλώσεις και από τους δύο τους γονείς ποιος ο λόγος να μην βάλουνε το παιδί μου μέσα στην πτήση Και με υποχρέωσαν να βάλω σύνοδο.Παλιότερα με συνοδό Το ξέχασαν και το έβαλαν στην επόμενη πτήση χωρίς ενημέρωση σε εμένα
”Ταξίδεψα χθες 27/12, με αρ.πτησης,GQ801 Βρυξέλλες-Αθήνα.
”Ήθελα να παρατηρήσω ότι ταξιδεύω πολλά πολλά χρόνια με διάφορες αεροπορικές εταιρείες.
Όμως αυτή τη φορά το προσωπικό καμπίνας με εξέπληξε.
Είχα να δω τέτοια ευγένεια και εξυπηρέτηση από την εποχή των Ολυμπιακών αερογραμμών.
Συγχαρητήρια στα αξιόλογα αυτά κορίτσια, που έκαναν τα πάντα να έχουμε μια εξαιρετική πτήση.
Προσπαθήστε να μείνετε έτσι!
Ευχαριστώ!
Βάζω ένα αστεράκι διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να μην βάλω κανένα. Τριτοκοσμικές καταστάσεις.
”Επαγγελματίσμος, άψογοι όλοι! Το αεροπλάνο ούτε που κούνησε, τσιμπιμενη η τιμή !
”Είστε ή χειρότερη εταιρεία που υπάρχει πετουσαμε 9 και 40 και φτάσαμε 8 πάρα 10 ή δικαιολογία σάς ήταν ότι αργήσαμε πολύ και έκλεισε ή πύλη τελικά ήταν 6 άτομα πού δεν μάς έβαλαν στο αεροπλάνο ..Είστε απατεώνες γιατί πουλάτε εισιτήρια περισσότερα από ότι χωράνε στο αεροπλάνο με αποτέλεσμα να πετάτε έξω τον κόσμο μόλις φτάσετε στο επιτρεπόμενο όριο..ποτέ ξανά με την εταιρεία σας Είστε απαράδεκτοι..
”Παιδιά η φτήνια τρώει τον παρά…
”Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε όποια άλλη εκτός από sky express…
Καθυστερήσεις πτήσεων 2-3 συνεχόμενες φορές… Αντε λες μια οκ, δυο έτυχε αλλά και τρίτη…
Χωρίς καμία εξήγηση…
Κλείστε την αν δεν μπορείτε….
Αθλιοι!!
Μια
Αν μπορούσα να μην βάλω κανένα αστέρι θα το έκανα !!! Μου άλλαξαν θέση από μόνη τους και στα δύο πτήσης που είχε χωρίς να με ενημερώσουν ενώ είχα κλείσει την πρώτη θέση γιατί είχα πρόβλημα στο πόδι μου . Ας μην μιλήσω για τους αγενέστατους υπαλλήλους και για την καθηστερηση και στις 2 πτήση !! Έδωσα 250 ευρώ και κάνανε ότι θελανε με την θέση μου και την υπομονή μου ! Ποτε ξανά
”Απαράδεκτη Αεροπορική εταιρεία Ταξίδευαν ο Άντρας μου και η κόρη μου την Κυριακή,ενώ είχαν κάνει check in είχαν περάσει και τον σωματικό έλεγχο πήγαν μπροστά στην πύλη και η υπάλληλος κλείδωσε και τους λέει έκλεισε η πύλη με αποτέλεσμα να χάσουν την πτήση ισχυριστήκαν ότι τους φώναξαν στα μεγάφωνα ενώ κανένας δεν άκουσε τίποτα γιατί τα μεγάφωνα του αεροδρομίου είναι χαλασμένα. Προτίμησαν να καθυστερήσουν το αεροπλάνο κάτω βγάζοντας τους τις αποσκευές έξω ενώ μπορούσαν να ανοίξουν να τους βάλουν μέσα.Δεν αναλαμβάνουν ούτε να τους βάλουν στην επόμενη πτήση ούτε να κάνουν επιστροφή χρημάτων. ΑΠΡΑΔΕΚΤΟΙ και ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ όλοι τους ΠΟΤΕ ξανά με αυτήν την Αεροπορική
”Αν είχε αξιολόγηση κανενα αστέρι θα το έβαζα….αν θέλετε να ταξιδέψετε χωρίς προβλήματα μην επιλέξετε τη skyexpress..! Μου αλλαξαν το εισιτήριο χωρίς καμία ενημέρωση με αποτέλεσμα να χάσω τη πτήση και μετα ξαναπληρωσα νέο εισιτήριο για να μπορέσω να πετάξω! Μετα απο δυο ήμερες που ταξιδεψα για επιστροφή εβγαλε βλάβη το αεροπλανο και έχασα ολο το σχεδιασμο τη μερας! Εγιναν αιτήματα αποζημιωσης αλλα 1 μηνά μετα και ακομα τιποτα..περιμενω να δω τι θα κανουν αλλιως θα προχωρησω σε αγωγή κατα της εταιρειας. Μακρυαααα!!
”Κάνουνε κομπίνα με τα ηλεκτρονικα πρακτορεια και δηλωνουν χαμηλοτερες τιμες και ενω βαζεις το ονομα σου σωστα το αναγράφουν ανάποδα και σε βαζουν να πληρώσεις για την αλλαγη του ονόματος.
”Μονο ενα πράγμα θα πω απλα ηταν όλα υπεροχα!
”Δύο ώρες καθυστέρηση,,,μέσα σ,ένα μήνα προς Αθήνα από Χανιά,,,δίχως καμία ενημέρωση στο αεροδρόμιο και καμιά απολογία,,,επιοικως απαραδεκτοι
”θα ηθελα να κατεθεσω οτι εργαστηκα για 2μιση μηνες στην ανωθεν εταιρεια στα Χανια και δυο απο τις υπεύθυνες μας στη βαρδια ηταν προσβλητικες και ειρωνικες με τις εργαζομενες, μου εφαγε η εταιρεια 120 ευρω σε κουπονια σουπερ μαρκετ, τα οποια ενω τα ειχα δουλέψει και τα έβγαλα με κοπο, δεν μου παρεδωσε, επισης να σημειωθει οτι δεν ενημερώθηκα ποτέ οτι για να εργαστω στο αεροδρόμιο θα πληρωνω παρκινγκ 50-70 ευρω το μηνα, αλλιως περπάτημα 1 χιλιομετρο τη μέρα στον ήλιο, ασε που ποτε δεν πήρα κουπονια στην ωρα μου.καθυστερουσαν ενα μηνα δυο…Στοιβαγμένοι περίπου 40-50 άτομα σε ένα δωματιάκι χωρίς παράθυρο στη βάρδια ,μια αποθήκη . Αλλά βέβαια για όλα φταίει μόνο η φραπορτ… Όσο για τα κουπόνια μετά από αίτημα μου μου απάντησαν ότι κρεμάω την εταιρεία,τη συμφωνία στη μέση της σεζόν και για αυτό δεν τα δικαιούμαι. Κ τότε γιατί υπογράφαμε ανανέωση της πρόσληψης μας κάθε μήνα;;; Κ όχι μια φορά το εξάμηνο ,στην αρχή του μόνο;
”Χωρίς καμμία εξήγηση ούτε καν συγνώμη βέβαια είμαστε πάνω από 1 ώρα καθυστέρηση μέχρι στιγμής…και το χειρότερο δεν ξέρουμε καν πότε θα φύγουμε
”Με όλη την σημασία της λέξης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
”Κλείνουν παραπάνω θέσεις για να μην χάσουν λεφτά και μετά δεν αφήνουν τους επιβάτες να επιβιβαστούν λεγοντας ψέματα ότι έκλεισε το σύστημα ! Όσο για το προσωπικό είναι ανίκανο και αγενέστατο! Συγχαρητήρια για την εταιρεία σας!
Χαλιά πτήση με χαλιά προσγείωση νομίζαμε ότι θα ήταν το τελευταίο μας βράδυ
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ! Πρώτη πτήση στη ζωή μου εχω κλειστοφοβία με είδαν να κλαίω, να μην μπορώ να πάρω ανάσα στα όρια κρισης πανικού και δεν με ρώτησαν αν είμαι καλά ή αν χρειάζομαι έστω νερό! Υποτίθεται είναι εκπαιδευμένες να χειρίζονται τέτοιες καταστάσεις και όχι να αδιαφορούν, οι δουλειά σας είναι αυτή! Απαράδεκτες το λιγότερο διώξτε τες
”Πέρασε η γυναίκα μου και εμένα με τον γυιό μου μας άφησαν έξω διότι φθάσαμε μετά απο δύο !!!!!! 2 λεπτά στην πύλη, επειδή είχαμε καθυστέρηση στον έλεγχο του αεροδρομίου.
”Το λεωφορείο ήταν εκεί και περίμενε!!!!! Η γυναίκα μου εκεί δίπλα μας, εξω απο την πύλη και περίμενε. Η υπάλληλος εντελώς απαράδεκτη, Μας είπε οτι έκλεισε την πτήση και δεν μπορούσε να φύγει κανένας άλλος. Μας είπε οτι η πύλη κλείνει αυστηρά 20 λεπτά πριν την αναχώρηση. Πουθενά πριν δεν είχαμε αυτή την πληροφορία. Όταν εχει καθυστέρηση η εταιρεία και περιμένεις με τις ωρες δεν τρέχει τίποτα. Η υπάλληλος εντελώς απαράδεκτη μας είπε ψέματα οτι θα φύγουμε με την επόμενη πτήση και να το κανονίσουμε στο γραφείο της SKY. Εκεί μας είπαν οτι για την επόμενη πτήση πρέπει να πληρώσουμε +€ 160 το άτομο για νέο εισιτήριο !!!
Ενώ σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι από τη skyexpress, σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης και έκθεσης των προβλημάτων που δημιουργούνται, η συμπεριφορά των υπαλλήλων είναι απάνθρωπη και απαράδεκτη. Τα παιδιά μου, φοιτητές στα Χανιά, έκλεισαν εισιτήριο με πτήση της skyexpress στις 4.00 μ.μ. για Αθήνα και από εκεί θα ταξίδευαν για Χίο με πλοίο από Πειραιά στις 8:00 μ.μ. Η πτήση, που αναβλήθηκε δύο φορές, στις 5:30. Όταν ζητήσαμε βοήθεια ή λύση, επειδή θα έχαναν το πλοίο μια αγενής και αδιάφορη υπάλληλος μας είπε ότι η εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη και το πρόβλημα και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία… Έπρεπε να στείλουμε mail στη διεύθυνση παραπόνων ( customer service) και αυτό να απαντήσει κάποτε… Αυτά συμβαίνουν αλλά η σκληρότητα και η αδιαφορία αφορούν την ανθρώπινη συμπεριφορά των υπαλλήλων της sky express
”Αναχώρηση από Πάρο για Αθήνα την Καθαρά Δευτέρα 2025 στις (αρχικά) 11:30 με 2 συνεχείς νέες αναγγελίες ώρες αναχώρησης λόγω ‘αλλαγής αεροσκάφους ‘. Μην προγραμματίζετε με Skyexpress. ‘Παλεύουν’ να ανταποκριθούν και αβέβαιο εάν θα φτάσετε στην ώρα σας.
”