SKY express Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.65 από 20 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για SKY express:

Είμαστε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα σήμερα. Από την ίδρυσή μας το 2005, αναπτυσσόμαστε διαρκώς, με συνέπεια και όραμα. Έχουμε μάλιστα βραβευτεί γι’ αυτό από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΑΙΑ), πολλές φορές. Ανήκουμε στον Όμιλο IOGR, ο οποίος διαθέτει τεράστια εμπειρία στο χώρο του τουρισμού και των αερομεταφορών.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

20 κριτικές για “SKY express

  1. Ιωαννης Ν.

    Μονο ενα πράγμα θα πω απλα ηταν όλα υπεροχα!

  2. Κατερίνα Λ.

    Δύο ώρες καθυστέρηση,,,μέσα σ,ένα μήνα προς Αθήνα από Χανιά,,,δίχως καμία ενημέρωση στο αεροδρόμιο και καμιά απολογία,,,επιοικως απαραδεκτοι

  3. Eleni S.

    θα ηθελα να κατεθεσω οτι εργαστηκα για 2μιση μηνες στην ανωθεν εταιρεια στα Χανια και δυο απο τις υπεύθυνες μας στη βαρδια ηταν προσβλητικες και ειρωνικες με τις εργαζομενες, μου εφαγε η εταιρεια 120 ευρω σε κουπονια σουπερ μαρκετ, τα οποια ενω τα ειχα δουλέψει και τα έβγαλα με κοπο, δεν μου παρεδωσε, επισης να σημειωθει οτι δεν ενημερώθηκα ποτέ οτι για να εργαστω στο αεροδρόμιο θα πληρωνω παρκινγκ 50-70 ευρω το μηνα, αλλιως περπάτημα 1 χιλιομετρο τη μέρα στον ήλιο, ασε που ποτε δεν πήρα κουπονια στην ωρα μου.καθυστερουσαν ενα μηνα δυο…Στοιβαγμένοι περίπου 40-50 άτομα σε ένα δωματιάκι χωρίς παράθυρο στη βάρδια ,μια αποθήκη . Αλλά βέβαια για όλα φταίει μόνο η φραπορτ… Όσο για τα κουπόνια μετά από αίτημα μου μου απάντησαν ότι κρεμάω την εταιρεία,τη συμφωνία στη μέση της σεζόν και για αυτό δεν τα δικαιούμαι. Κ τότε γιατί υπογράφαμε ανανέωση της πρόσληψης μας κάθε μήνα;;; Κ όχι μια φορά το εξάμηνο ,στην αρχή του μόνο;

  4. Άρης Κ.

    Χωρίς καμμία εξήγηση ούτε καν συγνώμη βέβαια είμαστε πάνω από 1 ώρα καθυστέρηση μέχρι στιγμής…και το χειρότερο δεν ξέρουμε καν πότε θα φύγουμε

  5. ΙΟΥΛΙΑ Γ.

    Με όλη την σημασία της λέξης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
    Κλείνουν παραπάνω θέσεις για να μην χάσουν λεφτά και μετά δεν αφήνουν τους επιβάτες να επιβιβαστούν λεγοντας ψέματα ότι έκλεισε το σύστημα ! Όσο για το προσωπικό είναι ανίκανο και αγενέστατο! Συγχαρητήρια για την εταιρεία σας!

  6. Χαλιά πτήση με χαλιά προσγείωση νομίζαμε ότι θα ήταν το τελευταίο μας βράδυ

  7. Ειρηνη Β.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ! Πρώτη πτήση στη ζωή μου εχω κλειστοφοβία με είδαν να κλαίω, να μην μπορώ να πάρω ανάσα στα όρια κρισης πανικού και δεν με ρώτησαν αν είμαι καλά ή αν χρειάζομαι έστω νερό! Υποτίθεται είναι εκπαιδευμένες να χειρίζονται τέτοιες καταστάσεις και όχι να αδιαφορούν, οι δουλειά σας είναι αυτή! Απαράδεκτες το λιγότερο διώξτε τες

  8. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Χ.

    Πέρασε η γυναίκα μου και εμένα με τον γυιό μου μας άφησαν έξω διότι φθάσαμε μετά απο δύο !!!!!! 2 λεπτά στην πύλη, επειδή είχαμε καθυστέρηση στον έλεγχο του αεροδρομίου.
    Το λεωφορείο ήταν εκεί και περίμενε!!!!! Η γυναίκα μου εκεί δίπλα μας, εξω απο την πύλη και περίμενε. Η υπάλληλος εντελώς απαράδεκτη, Μας είπε οτι έκλεισε την πτήση και δεν μπορούσε να φύγει κανένας άλλος. Μας είπε οτι η πύλη κλείνει αυστηρά 20 λεπτά πριν την αναχώρηση. Πουθενά πριν δεν είχαμε αυτή την πληροφορία. Όταν εχει καθυστέρηση η εταιρεία και περιμένεις με τις ωρες δεν τρέχει τίποτα. Η υπάλληλος εντελώς απαράδεκτη μας είπε ψέματα οτι θα φύγουμε με την επόμενη πτήση και να το κανονίσουμε στο γραφείο της SKY. Εκεί μας είπαν οτι για την επόμενη πτήση πρέπει να πληρώσουμε +€ 160 το άτομο για νέο εισιτήριο !!!

  9. ΑΡΓΥΡΩ Ν.

    Ενώ σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι από τη skyexpress, σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης και έκθεσης των προβλημάτων που δημιουργούνται, η συμπεριφορά των υπαλλήλων είναι απάνθρωπη και απαράδεκτη. Τα παιδιά μου, φοιτητές στα Χανιά, έκλεισαν εισιτήριο με πτήση της skyexpress στις 4.00 μ.μ. για Αθήνα και από εκεί θα ταξίδευαν για Χίο με πλοίο από Πειραιά στις 8:00 μ.μ. Η πτήση, που αναβλήθηκε δύο φορές, στις 5:30. Όταν ζητήσαμε βοήθεια ή λύση, επειδή θα έχαναν το πλοίο μια αγενής και αδιάφορη υπάλληλος μας είπε ότι η εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη και το πρόβλημα και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία… Έπρεπε να στείλουμε mail στη διεύθυνση παραπόνων ( customer service) και αυτό να απαντήσει κάποτε… Αυτά συμβαίνουν αλλά η σκληρότητα και η αδιαφορία αφορούν την ανθρώπινη συμπεριφορά των υπαλλήλων της sky express

  10. Ανα Δ.

    Αναχώρηση από Πάρο για Αθήνα την Καθαρά Δευτέρα 2025 στις (αρχικά) 11:30 με 2 συνεχείς νέες αναγγελίες ώρες αναχώρησης λόγω ‘αλλαγής αεροσκάφους ‘. Μην προγραμματίζετε με Skyexpress. ‘Παλεύουν’ να ανταποκριθούν και αβέβαιο εάν θα φτάσετε στην ώρα σας.

  11. Στην πτηση απο Ρωμη για Αθηνα στις 2/2/25 η συμπεριφορα του πληρωματος απειχε παρασαγγας απο εξυπηρετικη κ φιλικη..ολο κανονισμους με τυπικο τονο επικαλουνταν λες κ ειμαστε στο στρατο

  12. Λυπάμαι για την συγκεκριμένη εταιρεία καθότι κ πέρυσι 2023 κ φέτος 2024 για επαγγελματικους λόγους πήγα σε νησί κ συγκεκριμένα στην Πάρο κ τις 2 φορές μου σπάσανε την βαλίτσα κ καμία ενημέρωση δεν είχα για το αν θα.με αποζημιωσουν η.οχι.τραγικη εξυπηρέτηση. Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα την προτιμούσα. Ευτυχώς που είχα ζώνες στην βαλίτσα μου κ δεν άνοιξε τελείως να χαθούν τα πράγματα μου.ντροπη κ αίσχος

  13. Μανώλης Μ.

    Έκλεισα ένα εισιτήριο με αυτή την εταιρεία και έκανα λάθος το όνομα με το επίθετο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω check in. Αφου πήρα 50 φορές τηλέφωνο και δεν απαντούσε κανείς έκανα 45 χιλιόμετρα και πήγα στο αεροδρόμιο για να δω τι συμβαίνει τους έδωσα 10€ για να κάνουν διόρθωση και φυσικά χωρίς να μου δώσουν καμία απόδειξη. Η υπάλληλος στο αεροδρόμιο Ηρακλείου έκανε τσεκιν χωρίς τη θέλησή μου και μου έδωσε θέση που δεν ήταν επιθυμητή για εμένα. Αυτό που με εκνεύρισε περισσότερο ήταν η αδιαφορία, η αγένεια, και η ειρωνεία που είχε η κοπέλα αυτή, λέγοντας πως δεν είναι υποχρεωμένη να με εξυπηρετήσει. Δυστυχώς η εταιρεία δεν κάνει τίποτα για αυτούς τους υπαλλήλους.

  14. Av A.

    Οι γονείς μου έφτασαν στο αεροδρόμιο της Σάμου για την πτήση τους στις 12:25, αλλά καθυστέρησαν 5 λεπτά στο check-in για να πάρουν το boarding pass. Λόγω του ότι στην Αθήνα θα είχαν αναπηρικό αμαξίδιο, δεν μπορούσαμε να κάνουμε web check-in. Το αεροδρόμιο είναι μικρό, με μία μόνο πτήση και το check-in ήταν ακριβώς δίπλα από το gate. Παρόλο που δεν είχαν βαλίτσες, το check-in έκλεινε στις 11:45 και εκείνοι έφτασαν στις 11:50, μόλις 5 λεπτά αργότερα. Το αεροπλάνο μόλις είχε προσγειωθεί από Αθήνα.

    Η υπάλληλος του αεροδρομίου αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε εξαίρεση και δεν άνοιξε ξανά την πτήση στο σύστημα, κάτι που συμβαίνει συχνά σε επιβάτες χωρίς αποσκευές στην Αθήνα, εφόσον η επιβίβαση δεν είχε ξεκινήσει. Είναι βέβαιο πως είχαν καθυστερήσει και η ευθύνη τους ανήκει, όμως όταν βλέπεις δύο ηλικιωμένους ανθρώπους να φτάνουν με πίεση 20 από την αγωνία, προσπαθώντας να πάνε στην Αθήνα από ένα απομακρυσμένο νησί, η άρνηση να τους βοηθήσεις δείχνει έλλειψη ανθρωπιάς. Εννοείται πως τα εισιτήρια χάθηκαν.

  15. ΑΛΕΞΙΑ Κ.

    Άθλια εταιρία !! Καμία προτεραιότητα σε οικογένειες με παιδιά ,προσωπικό αγενέστατο ,απαίδευτο ,που απευθύνεται με ειρωνία στους επιβάτες ! (Σεμινάρια δεν παρακολουθούν εκεί άραγε ; Έτσι τις μαζεύουν ; 🤔)
    Κατεβήκαμε και ψάχναμε το καρότσι του μωρού ☹️Ολόκληρο λεοφωρειο περίμενε το καρότσι ! 😠Τραγικοί ! Επιλέξαμε και πληρώσαμε επιπλέον για θέση με extra χώρο στα πόδια ,κατά το check in και μας έβαλαν όπου ήθελαν επειδή έτσι απλά ήθελαν ! Συνεννόηση μεταξύ τους καμία και κανένας υπεύθυνος φυσικά !! Πλήρης ανευθυνότητα ! Μην κάνετε το λάθος να την επιλέξετε ,ειδικά αν ταξιδεύετε με παιδιά !! Απαράδεκτοι 😤😠😡

  16. Anna M.

    Αφού περάσαμε τον έλεγχο στην μηλο και περίμενα να μπούμε στο αεροπλάνο, μια υπάλληλος του αεροδρομίου μας ανακοίνωσε πως λόγω καιρικών συνθηκών και του βάρους του αεροπλάνου θα έπρεπε δυο άτομα εθελοντικά να μην πετάξουν και να πάρουν την επόμενη πτήση γύρω στις 8 και θα τους έδιναν κάποια αποζημίωση. Κανένας δεν προσφέρθηκε και μας άφησαν κανονικά να πετάξουμε με όλους τους επιβάτες.
    Όταν φτασαμε στην Αθήνα και περίμεναμε τις βαλιτσες στον πίνακα έγραφε την μηλο και περιμέναμε κανονικά. Μετά από μια ώρα και 15 λεπτά αναμονής ξαφνικά σβήστηκε από τον πίνακα η λέξη Μήλος και απλά πήγαμε στο τμήμα απολεσθέντων αποσκευών να ψάξουμε τις βαλιτσες μας. Μας είπαν ότι οι βαλιτσες μας δεν ταξίδεψαν ποτέ ότι μείναν στη Μηλο και ότι θα έρθουν πιθανών με πλοίο μετά από κάποιες μέρες.
    Τραγική εμπειρία με φουλ ταλαιπωρία απλά αποφάσισαν να μην στείλουν τις βαλιτσες αντί να ενημερώσουν τον κόσμο για τους κινδύνους η να βρουν κάποια άλλη λύση. Και μετά στον ελευθέριο Βενιζελο πάλι καμία ενημέρωση έπρεπε μόνοι μας να δούμε τι έχει γίνει με τις αποσκευές. ΤΡΑΓΙΚΟ

  17. Μαρία Σ.

    Όλα τέλεια.Καινουριο αεροσκάφος.Χαμογελαστο προσωπικό.Στην ώρα μας πετάξαμε.

  18. Ioannis P.

    Στις 14 Αυγ 24 είχαμε κλείσει εισιτήρια από Λάρνακα για Θεσσαλονίκη με ενδιάμεση στάση την Αθήνα. Λόγω καθυστέρησης του αεροσκάφους στην Κύπρο αναχωρήσαμε 1 ώρα αργότερα με αποτέλεσμα να μην μας περιμένει η ανταπόκριση προς Θεσσαλονίκη. Μας προγραμματισαν στην επόμενη πτήση 3 ωρες αργότερα δλδ στις 20:30..ακόμα όμως κ τότε η πτήση παλι είχε 1 ώρα καθυστέρηση. Κοινώς αντί να φτάσουμε Θεσσαλονίκη στις 17:50 φτάσαμε στις 22:45..αν το ξέραμε δεν θα κλείναμε εισιτήρια μέσω Αθηνών με το δεδομένο ότι είχαμε παιδιά μαζί μας..άρα επιεικώς λίαν απαράδεκτοι..

  19. Φωτεινή Τ.

    Έκλεισα εισιτήριο για Αθήνα από Θεσσαλονίκη και όταν πήγα να κάνω check in δέν με άφηνε. Έστειλα mail και μου είπαν πως είχα βάλει ανάποδα το όνομα με το επίθετο και για να διορθωθεί έπρεπε να δώσω επιπλέον 10 ευρώ αλλιώς δεν θα μπορούσα να κάνω check in

  20. Antonios π S.

    Μετά σπο 40 χρόνια πτήσεων σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά στην ζωή μου δεν μπόρεσα να πετάξω έχοντας προπληρωμένο εισιτήριο και έχοντας φτάσει εγκαίρως στο αεροδρόμιο για Χίο γιατί είχαν κάνει overbooking και τα εισιτήρια που έκοψαν ήταν παραπάνω από τις θέσεις. Η πτήση καθυστερημένη έτσι και αλλιώς αντί 5.35 έφυγε μια ώρα αργότερα και τώρα θα πετάξω 11 το βράδυ για Αθήνα κσι αύριο το πρωί για Χίο. Δυστυχώς χαθήκε μια μέρα και η αναμονή πολύ κουραστική. Μπορούμε να την περιγράψουμε με μια φράση SKY TA αντί SKYEXPRESS.