Γιατί υπάρχει αυτή η εταιρία; Συνήθως δεν έρχονται κ λένε ότι ήρθαν κ δε σε βρήκαν. Χωρίς τηλ αναζήτησης στον…
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Γιατί υπάρχει αυτή η εταιρία; Συνήθως δεν έρχονται κ λένε ότι ήρθαν κ δε σε βρήκαν. Χωρίς τηλ αναζήτησης στον πελάτη χωρίς ειδοποιητήριο στα κουδούνια. Μετά δεν απαντούν ποτέ στα τηλ και μετά ο παραλήπτης που έχει πληρώσει μεταφορικά, το παραλαμβάνει μόνος του απο την αποθήκη τους. Χρόνια τώρα…
”Γιατί υπάρχουν;!
2 εως 7 εργάσιμες .. εδώ και 20 μέρες περιμένω και ακόμα να έρθει
”Τραγικοί… δεν ενημερώνουν ποτέ θα έρθει και καλά ο διανομέας, γιατί δεν έρχεται και αναφέρουν ότι ήρθαν και δεν ήταν κάποιος. Στην παράδοση είχα βάλει την διεύθυνση της εργασίας μου και εννοείται είναι πάντα κάποιος. Τηλέφωνα δεν απαντάνε, ούτε εμαιλς. Η χειρότερη εταιρία πλέον… έχασα αποστολή εξαιτίας τους και βάλανε αιτιολογία ότι αρνήθηκα να παραλαβω.
”Επιεικώς απαράδεκτη εταιρεία,το δέμα έπρεπε να παραδοθεί απ τις 10/12 ,τηλεφωνώ 12/12 με τον αριθμό αποστολής και εξηγώ ότι θέλω να λάβω το δέμα μου έγκαιρα γιατί εργάζομαι εκτός ελλάδος. Η απάντησή τους ήταν ελάτε να το πάρετε πριν την πτήση σας γιατί τα Σάββατα δεν γίνονται παραδόσεις και το δέμα σας είναι ακόμα Παρασκευή μεσημέρι στο κατάστημα.
”Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση. Η ουρά στο υποκατάστημα Κηφισιάς ατελείωτη. Στο τηλέφωνο δεν απαντούν (πάνω από μία ώρα περίμενα αναμονη και τίποτα!!) Στα mail δεν βγάζεις άκρη (“λάβαμε το αίτημα σας” αλλά επί της ουσίας καμία λύση) και το πακέτο άφαντο πάνω από 2 εβδομάδες….. Ας το κλείσουν καλύτερα, δεν εξυπηρετούν. Η μόνη λύση είναι να απευθυνει κάνεις απευθείας στον έμπορο και να ζητήσει να μην στέλνει τις παραγγελίες με τη συγκεκριμένη εταιρεία ώστε να χάσουν τους πελάτες που τους “καινε”…
”2 διαφορετικά δέματα αυτή την εβδομάδα δέχομαι μύνημα να παραλάβω το δέμα από συγκεκριμένο πρακτορείο,πάω και το δέμα μου λένε είναι αλλού ,μακριά κιόλας. Κλείστε το, απαράδεκτοι
”Κατάστημα Ρεθύμνου αγενεστατοι δεν πρέπει να υπάρχει καν στο χάρτη προτιμότερο να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη μεταφορική.
”Λιαν επιοικως απαραδεκτοι! Πρεπει να κλεισει τελειως μπας και ησυχασουμε. Δεν φέρνουν σχεδον ποτέ τα δεματα παρα μονο βαζουν στο συστημα σημειωση οτι δεν μπορεσαν να βρουν τον παραληπτη χωρις ομως στην ουσια να εχουν επικοινωνηει ποτε μαζι του.
”Επισης εφτασα εξω απο την πορτα τους και ενω ειχα παρει 5 φορες τηλεφωνο, ειμαι απέξω και δοκιμαζω να παρω εχοντας οπτικη επαφη. Το τηλεφωνο χτυπουσε και δεν το σηκωνε ΚΑΝΕΙΣ!!!! Η δική μου εμπειρία αφορά το κατάστημα της Κομοτηνής