Είμαι χρόνια συνδτομητής σε αυτή την εταιρεία και μόνο παράπονα έχω.Δεν είναι δυνατόν να προσπαθώ να δουλέψω στο σπίτι ή…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Οι χειρότεροι που έχω δει.
”Ένα δέμα από τον Χολαργό στο Κερατσίνι μια εβδομάδα, για να φθάσει. Το κόστος μεταφοράς δεκαεπτά ευρώ!!!!
ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑ
Ενώ είχε δρομολογηθεί παράδοση σε καθοδηγούν μέσω μηνυμάτων -σκοπίμως- να επιλέξεις κουτί παράδοσης. Οπότε μετά επικαλούνται την αλλαγή για να δικαιολογήσουν την καθυστέρηση. Απο Πειραιά – Αθήνα 4 μέρες ήδη (και αναμένουμε ακόμα). Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που απαντά τηλέφωνα. Νομίζω είναι απλά κασσέτα λούπα ταχαμου.. σε λίγο….ποτέ. Το ΑΙ(!) ( ψηφιακός Βοηθός) είναι απλά σπάσιμο νεύρων
”Μηδέν με τόνο ρίο μάρε.
Όταν ζητάω παραλαβή στο σπίτι σημαίνει ότι θέλω να παραλάβω σπίτι. Αν ήθελα να έχω smart αποστολή θα την ζητούσα που σημαίνει ότι δεν μου είναι εύκολο να πάω να παραλάβω το δέμα. Απαράδεκτο.
”Δεν με αφορά αν είναι μεγάλος ο όγκος των παραγγελιών αυτό το διάστημα ούτε το ζήτησα γρήγορα. Απαράδεκτο να αποφασίζετε μόνοι σας.
Δέμα από Θεσσαλονίκη για Καστοριά από Τετάρτη σε δευτέρα.200 χιλιόμετρα δύο ώρες δρόμο σε 5 μέρες κ άμα . Κ από κίνα κάνει 10 μέρες.απερηγραπτοι . Πληρώστε κορόιδα
”Παρέλαβαν από Θεσσαλονίκη για Καστοριά Τετάρτη απόγευμα στις 7 κ το δέμα πάει για Δευτέρα κ άμα . Από κίνα έχω παραγγείλει κ κάνει 10 μέρες . Από Θεσσαλονίκη για Καστοριά 200 χιλιόμετρα κ 2 ώρες δρόμο από Τετάρτη σε δευτέρα. Πληρώστε κορόιδα. Απερίγραπτοι
”Απαράδεκτοι, δεν απαντάνε στο τηλέφωνο, δεν έρχονται και λένε πως δεν σε βρήκαν, αλλάζουν το μέρος παράδοσης από το σπίτι σου σε locker που τους βολεύει χωρίς να σε ρωτήσουν, έλεος
”Από τις 22/11/2025 το δέμα στα κεντρικά και ακόμα δεν έχει φύγει
”Κατάστημα Κηφισιας
”Τεράστια έλλειψη προσωπικού, όμως και αυτοί που υπάρχουν είναι αγενείς κ απότομος.
Υπάρχει πάντα ουρα για να εξυπηρετηθεί κάποιος, τεράστια ταλαιπωρία.
Πλέον θα ρωτάω πριν παραγγείλω κάτι με ποια εταιρεία κουριερ συνεργάζονται. Η acs έχει σύστημα, μετά από 10ημερο αναμο ης τουλαχιστον, όταν είναι να γι ει η παράδοση να σου λέει πως δεν έχει διεύθυνση το δέμα και να πα.ε να το πάρουμε από το κατάστημα Είναι το σύστημα τους. Μετά από τόση αναμονή να πάμε και να το πάρουμε ενώ τους έχουμε πληρ ση ήδη 3 ευρώ με την παραγγελία μας.
”Ακριβά. Αλήτες.
έκανα παραγγελία και ενώ με χρέωσαν με μεταφορικά μου στείλανε μήνυμα να παραλάβω από κατάστημα acs αφού δεν γίνεται παράδοση στην διεύθυνση που έχεις δηλώσει και σε αναγκάζουν να πας εσύ να το παραλάβεις γιατί σε χρεώνουν με έξοδα επίσης η τηλεφωνική τους εξυπηρέτηση είναι ανύπαρκτη 50 λεπτά αναμονή και πέφτει η γραμμη
”Ο καθε εργαζομενος κλεινει τη καθε περιπτωση οπως τον βολευει… εχτες περιμενα ολη μερα στο σπιτι μια αποστολη και ουτε φανηκε κανεις ουτε τηλεφωνησε. Απλα φανηκε καποια στιγμη η αιτιολογια χωρις παραληπτη…
”Απολύτως απαράδεκτοι. Χρειάζονται 3 ημέρες για έρθει το δέμα από την Acs της γειτονιάς μου στο λοκερ! Και επίσης δεν μπορώ να πάω να το πάρω μόνος μου γιατί έχουν λέει 7000 παραλαβές. Στο καταστημα Παλλήνης!!!. Κριμ6 που η μικρότερη βαθμολογία είναι ένα αστέρι. Έπρεπε να υπήρχαν και αρνητικά αστέρια!
”Κάθε αρνητικό σχόλιο αντιπροσωπεύει αυτήν την εταιρία.Θα έπρεπε να της καταλογίζουν κυρώσεις για τις κακές της υπηρεσίες.
”Απαράδεκτοι δύο συνεχόμενες παραγγελίες και ο κούριερ είχε χαλασμένο μηχάνημα για να πληρώσω με κάρτα. Κατάστημα Σερρών
”