ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 961 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

961 κριτικές για “ACS Courier

  1. Δεν παραδέχονται ποτέ τα πακέτα μου στέλνουν μήνυμα ότι δεν βρήκαν τον αποστολέα και πρέπει εγώ να πάω στο κοντινότερο κατάστημα να παραλάβω το πακέτο μου ενώ έχω πληρώσει μεταφορικά

  2. Penelope B.

    Απαράδεκτη εταιρεία,
    βασανιστική αναμονή,υπερβολικές καθυστερήσεις,μηδενική εξυπηρέτηση,αγενές προσωπικό.

  3. Eirini G.

    Απαράδεκτοι
    Ή χειρότερη εταιρία κούριερ απορώ γιατί οι εταιρίες συνεχίζουν και συνεργάζονται μαζί τους
    Το πακέτο μου ειχ σταλεί στο locker και δεν ειδοποιήθηκα ποτε

  4. Panagiotis Lavdas Λ.

    Απαράδεκτοι και τραγικοί, ο διανομέας και το γραφείο εξυπηρέτησης στην Χαλκίδα. Ένα από τα πολλά που έκαναν ενώ περιμένω στο δρόμο έξω από το σπίτι μου για την παραλαβή του δέματος (κατόπιν συνενοήσεως με τον διανομέα), οποίος δεν ήρθε ποτέ, στο tracking αποστολής στο site τους μου έστειλαν μήνυμα ότι η παράδοση δεν έγινε με αιτιολογία ΑΠΩΝ. Στο δέμα υπήρχαν ευπαθεί προϊόντα, και από Πέμπτη που έγινε το παραπάνω συμβάν μου έδινε η εφαρμογή τους νέα παράδοση την ΔΕΥΤΕΡΑ!!!!!!!! Πρέπει να είναι πολύ υπερήφανοι για το μαγαζάκι τους!!!!! Μπορείτε ακόμα πιο χαμηλά και χωρίς μεγάλη προσπάθεια!!!!!

  5. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ.

    Χάλασε το locker δεν άνοιγε παρ΄όλ΄αυτά καταγράφηκε ότι το παρέλαβα. Ενημέρωσα άμεσα με μήνυμα και τηλεφωνικά, μετά από δύο μήνες δεν υπάρχει καμία πρόοδος ως πρός το τι έγινε το δέμα που έπρεπε να παραλάβω

  6. Μαλβίνα Ζ.

    Απαράδεκτοι! Δεν βρίσκεις άνθρωπο να σε εξυπηρέτηση. Ενώ έχω βάλει την διεύθυνση του σπιτιού και μόνο συνεχίζουν να μου στελνουν σε locker τα δέματα. Τώρα λείπω ήθελα να κάνω επέκταση προσπάθησα με όλους τους τρόπους να επικοινωνήσω αλλά ούτε το τηλέφωνο δεν σήκωσαν ούτε email απάντησαν ούτε στην εφαρμογή μπόρεσα να κάνω κάτι ούτε με τα ρομπότ μπορούσα να επικοινωνήσω προφανώς..

  7. Φωτεινή Γ.

    Καλησπέρα. Είναι ότι να ναι. Με παίρνουν τηλ. Για κάποιο δέμα όπου δεν μου είχε έρθει κωδικός και μου είπαν να περάσω από το κατάστημα Κερατσινίου μετά τις 17:30. Από Κορυδαλλό πήγα Κερατσίνι και εκεί μου είπαν ότι δεν το έχουν και ότι θα πάρουν τηλ. Να μου το φέρουν σπίτι ότι το κουτί είναι κλειδωμένο και ένα σωρό άλλα. Ωραία λέω να πάω να το πάρω από εκεί όχι δεν μπορείτε μου λένε. Έφαγα μια ταλαιπωρία χωρίς αποτέλεσμα. Και στο παρελθόν είχε γίνει κάτι αντίστοιχο. Έλεος και ντροπή τους. Αν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους να πάνε σπίτια τους. Και παρακάτω που γράφεται ποτέ με εξυπηρέτησε ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΕ.

  8. Νίκοσ Τ.

    Ίσως ό,τι χειρότερο και απεχθέστερο αναφορικά με μεταφορική εταιρεία. Αναγκάζομαι να ρωτώ τους προμηθευτές σχετικά με την εταιρεία αποστολής, για να βεβαιωθώ ότι δεν στέλνουν την παραγγελία με ACS. Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα αυτή με όλους.

  9. Konstadina I.

    Ζήτησα να έρθει σπίτι μου και στάλθηκε σε διπλανή πόλη οκ λόγω high season λέω λέω δε πειράζει…πάω να το πάρω μιας Κ έγραφε 24 Ώρο και ήταν κλειστό!!! Το locker ήταν μέσα στη shell που 23:00 ήταν κλειστή άρα δε μπορούσα να πάρω το δέμα μου. Shell Σούδας Χανίων . Για ποιο λόγο λέγεται smart αν είναι μόνο ώρες γραφείου ανοιχτό;;;;;;;;

  10. Αθηνά Κοσμά Κ.

    Η ACS δεν κάνει πλέον μεταφορά στην διεύθυνση που ζητάς αλλά σε locker στην άλλη πλευρά της πόλης . Συγχαρητήρια για την αλλαγή της δουλειάς σας αλλά να ενημερώσετε και τον κόσμο για να μην σας επιλέγουν. Η πιο άχρηστη μεταφορική ever

  11. Dimitris B.

    Αν υπηρχε βαθμολογια για την χειροτερη εταιρια κουριερ στον κοσμο και για το χειροτερο υποκαταστημα, η ACS παροικιας παρου θα κερδιζε με τεραστια διαφορα. Τρεις φορες μου εχουν σταλει δεματα με αυτους, καμμια φορα δεν παρελαβα το δεμα. Παγκοσμιο ρεκορ. Αγενεστατοι υπαλληλοι που σου μιλανε στον ενικο ενω τους μιλας στον πληθυντικο, iq κοκκορα (‘παρακαλω θα ηθελα να μου πειτε ποτε θα παραλαβω, η αποστολη φαινεται ειναι στο καταστημα σας ‘ απαντηση: δεν μπορω να σε βοηθησω με αυτο που μου λες)κρετινοι…Ψευτες,αναγραφουν στο σαιτ οτι δεν σε βρηκαν στο σπιτι ενω δεν ειχαν καν διευθυνση ( επρεπε να παρουν τηλ για οδηγιες , στην Παρο εκτος σχεδιου πολης ΔΕΝ υπαρχουν ονοματα οδων και αριθμοι)
    Η μεγαλη απορια ειναι : η quest, η ιδικτητρια εταιρια, τοσο ασοβαρη ειναι? Δεν διαβαζουν κριτικες?Ημαρτον