Προτείνω να σβήσουν τον χαρακτηρισμό "ταχυμεταφορική" και να τον αντικαταστήσουν με "τα ζώα μου αργά". Δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο.…
E-food Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για E-food:
Το Νο1 site για Delivery Online από χιλιάδες καταστήματα!Χωρίς καμία επιπλέον χρέωση – δεν χρειάζεται πιστωτική κάρτα Εύκολα και γρήγορα – τέρμα οι κατάλογοι στο συρτάρι, η αναμονή στο τηλέφωνο και τα λάθη Καινούρια καταστήματα - ανακαλύψτε καθημερινά καινούρια καταστήματα από πολλές διαφορετικές κουζίνες
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Καλα ειναι σοβαροι; Ειναι δυνατον να βγαλαν ολοκληρο το τηλεφωνικο κεντρο και να καθομαστε να τους ψαχνουμε για το που ειναι η παραγγελια μας; Για γελοια επιχειρηση
”Βγαζουν εκατομμυρια κερδη καθε χρονο…χρεωνουν τα καταστηματα 30% προμήθεια και βαζουν προμηθεια και στον πελατη αναλογα το ποσο της παραγγελιας..σε παραγγελια 11€ εχουν προμηθεια 1€ με την δικαιολογια οτι αυτο γινεται για να γινουν καλυτεροι…πιο νταβατζης δεν γινεται..
”η παραγγελία άργησε πολύ η απόδειξη είναι ονλαιν
”