Interamerican Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.32 από 25 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Interamerican:

Η INTERAMERICAN είναι κορυφαία ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα και δραστηριοποιείται σε όλους τους τομείς ασφάλισης! Διαθέτει πάνω από 1.000.000 πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις. Ανήκει στον Όμιλο ACHMEA, έναν κορυφαίο διεθνή ασφαλιστικό Όμιλο με έδρα την Ολλανδία.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

25 κριτικές για “Interamerican

  1. Παναγιωτα Κ.

    4 ώρες άναμονη στον δρόμο με καύσωνα 45 βαθμών Διάβασα τις κριτικές κατόπιν εορτής . Λαμπρή εξαίρεση ο άνθρωπος που ήρθε τελικά να βοηθήσει ,που δεν φταίει να σηκώνει όλο το βάρος της πολύ κακης οργάνωσης της εταιρείας του. Πολύ ανθρώπινος και καλός στην εργασία του Η interamerican οδική όμως δυστυχώς είναι για τον κάδο

  2. Gerasimos Vlachos V.

    Άχρηστοι και γελοίοι 12:30 το βράδυ έκανα κλήση και περίμενα μέχρι της 4 το ξημέρωμα στο παράδρομο της εθνικής Αθηνών Πατρών . Ποτέ δεν ξαναπληρωνω οδική στην ιντεραμερικαν είναι απατεώνες

  3. Βασιλική Μ.

    Τουλάχιστον γελοία η οδική βοήθεια. Στο κέντρο σχεδόν της Αθήνας, αναμονή 2.30 ωρών κι ακόμη δεν έχουν έρθει.
    Απαράδεκτοι για τα λεφτά που πληρώνουμε. Κοροϊδία.
    Δεν ξέρουν τη δουλειά τους.

  4. Βασίλης Γ.

    Έχουν αποδεχτεί υπαιτιότητα σε τροχαίο και όλο λένε ότι κάτι πρέπει να γίνει για να “κλείσει ο φάκελος”.Κοντεύουν 3 μήνες από το τροχαίο και συνέχεια λένε ότι θα κλείσει και ότι θα καλέσουν.Ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.Απατεώνες,ψεύτες νομίζουν ότι παίζουν με την νοημοσύνη του κόσμου.Προς αποφυγήν τους αξίζει να κλείσει η εταιρία και αυτό είναι το λιγότερο.

  5. Κατερίνα Λ.

    Η χειρότερη εταιρεία Έκοψα το συμβόλαιο μετά από 30 χρόνια. Τεράστιες αυξήσεις κάθε χρόνο γιατί λέει μετά τον covid την έχουν χρησιμοποιήσει πολλοί.

  6. ΘΕΌΔΩΡΟΣ Τ.

    ενα αστερι και πολυ τουσ είναι μονο για να μπορεσω να σχολιασω,
    μετα απο 2 ωρεσ μετα το πρωτο τηλεφωνημα ειμαι ακομα εδω και περιμενω στο αιγαλεω ,μετα την πρωτη επικοινωνια για 50 λεπτα αναμονη για μεταφορα μοτο σε συνεργειο λογω βλαβησ και μετα απο 3 sms που ελαβα για να εξαντλησουν την υπομονη μου.
    απαραδεκτοι και ανικανοι,αλλα βλεπεισ οταν βαζεισ οδικη στο συμβόλαιο δεν σου εμφανιζει ποια εταιρεια ειναι παρα μονο οταν το πληρωσεισ.
    ασ αλλαξουν δουλεια γιατι δεν ξερουν τι τουσ γινεται,ευχαριστώ

  7. Theodora Zerva Z.

    Οδική βοήθεια: άψογη, έφτασε νωρίτερα από το 20λεπτο που είπαν αρχικά, με μήνυμα στο κινητό και χάρτη ώστε να μπορώ να παρακολουθώ όλη την εξέλιξη. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην Carpoint, όπου μόλις ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες (πραγματογνώμονα κλπ) μου δόθηκε όχημα αντικατάστασης, νέας τεχνολογίας. Το αυτοκίνητό μου βέβαια ακόμα περιμένει στο συνεργείο, καθώς έρχονται εισαγωγή τα αυθεντικά ανταλλακτικά. Μέχρι στιγμής όμως, τους βάζω 5 αστέρια!0

  8. Popi D.

    Σε ασφάλεια υγείας αύξησαν τα ασφάλιστρα κατά 14% την επόμενη χρονιά. Το όριο που έβαλε η κυβέρνηση με νόμο αφορά λέει μόνο τα ισόβια ασφαλιστήρια..

  9. Έχω ακριβώς την ίδια εμπειρία με τη Σοφία Μ. και τη Νάντια Π. Η κόρη μου νοσηλευτηκε για 3 μέρες σε δημόσιο νοσοκομείο για τη νοσηλεία αυτή δικαιουμαστε 250 ευρώ αν ημέρα σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου και ακόμη δεν έχουμε πάρει ούτε ευρώ. Επίσης, προσπαθούν να βγάλουν κουσούρι στο παιδί εκ γενετής ενώ εγώ η ίδια τους είχα ζητήσει να εξεταστεί από δικό τους παιδίατρο πριν συνάψω το συμβόλαιο και το παιδί δε γεννήθηκε με κανενα προβλημα υγειας. Έχει περάσει ένας μήνας και βάλε και δεν βλεπω να πληρωνόμαστε. Είναι ξεφτίλες πραγματικά. Αν οι παραπανω κυρίες θέλουν να κινηθουμε νομικά εναντιον τους ομαδικα το email μου ειναι : [email protected]

  10. Εμεινα με το μηχανακι μου λογο μηχανικης βλαβης στο κεντρο της θεσσαλονικης περιοχη συντριβανι. Καλεσα στις 13.05 και μου ειπαν σε 40 λεπτα θαρθει ορτηγο να το φορτωσει να το παμε συνεργειο.. 13.15 μου εστειλαν sms πως σε λιγο φτανει ο οδηγος στο σημειο. Στις 13.55 ηρθε αλλο sms που ελεγε πως λογω φορτου ο οδηγος θαναι σε λιγο κοντα σας. Στις 14.25 μου ηρθε κι αλλο sms που ελεγε πως ζητουμε την κατανοηση και συγνωμη.. Στο μεταξυ πηρα 2 φορες τηλεφωνο και μου ειπαν πως το φορτηγο ειναι στο δρομο κι ερχετε… Στις 15.05 μου τηλεφωνησε ο οδηγος και μουπε πως εκεινη τη στιγμη εοιασε δουλεια και πως τον ειδοποιησαν ναρθει σε μενα σε περιπου 45 λεπτα! Φυσικα δεν ηρθε ποτε οδικη ως τις 16.30. Ας μου ελεγαν εξ αρχης πως μπορουμε πχ στις 6 το απογευμα κι οχι να φαω δουλεμα 3μιση ωρες!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

  11. Σοφια Μ.

    Το ενα αστερι αναγκαστικα !!!γιατι θελω να σχολιασω ποσο απατεωνες ειστε.Χειρουργηθηκα πριν 4 μηνες και δεν εχω παρει ουτε ευρω πισω,τα πληρωσα ολα απο την τσεπη μου 4000ε.Φυσικα τηλεφωνικα οπως γραφουν ολοι δεν βγαζω ακρη

  12. Ναντια Π.

    Η χειροτερη ασφαλιστικη που σου παρεχει μηδενικη ασφαλεια.. οικογενεια 6μελης με νοσοκομειακη καλυψη με ασφαλισμενα τα παιδια απο μηνων δεν μας δινει την αποζηνιωση λογω νοσηλειας σε νοσοκομείο.
    Δεν υπαρχει διαυλος επικοινωνιας, και αλλαζουν ορο συμβολαιου επειδη το παιδι νοσηλευτηκε κ περυσι σε νοσοκ με ακροαστικα…… βαζουν εναν νεο ορο πωε δεν καλυπτουμε νοσηλειες του παιδιου για λοιμωξεις αναπνευστικου. Δινουμε τοσα λεφτα καθε χρονο και χωρις να ειναι νομικα κατωχυρωμενη αλλαζει εναν ορο συμβολαιου…απλως απαραδεκτη και μη ανταξιας εμπιστοσυνης…

  13. Δυστυχως σημερα 26/2/2025 καλεσα
    οδικη βοηθεια και ο κυριος που στειλανε δεν ηξερε ν ανοιξει το καπο απο ενα Σμαρτ….δηλαδη τζαμπα πληρωνουμε τοσα χρηματα…..

  14. Evangelos Sourmpatis S.

    Μια από τις χειρότερες ασφαλιστικές πλεον.. Προσπαθώ να παρω αποζημίωση για μηχανή που είχε κλαπεί, εκτός ότι τους ψάχνω στα τηλέφωνα συνεχως, μου είπαν 2 μέρες από την κατάθεση του φακέλου, και έχουν περασει 15. Συνεχώς υπάρχει κάποια δικαιολογία. Μιλαω υστερα από πολυ προσπαθεια με κάποια κυρία Τζαφεστα και δεν μπορουμε να συνεργαστούμε. Εννοείται θα κινηθώ νομικά, αλλά αφήνω αυτό εδώ τουλάχιστον να γνωρίζει ο κόσμος και να μην την πατησει και κάποιος άλλος.

  15. ΑΝΔΡΕΑΣ Τ.

    Με τράκαρε ένας πελάτης της Interamerican στις15/01/25 έπεσε απο πίσω στη μηχανή μου καλέσαμε την φροντίδα ατυχήματος interamerican για τον άλλο οδηγό και επίσης interamerican για εμένα εφόσον συνεργάζεται με την caravella που έχω . Ήρθε με τη μοτοσικλέτα , πήρε φωτογραφίες απο άδειες , διπλώματα κλπ και φωτογραφίες με τις ζημιές . Με παρέπεμψε να κλείσουμε ραντεβού για άλλη ημέρα γιατί θα έπαιρνε πάνω απο 1 ώρα η διαδικασία . Τον ρώτησα αν είναι ασφαλές και αν θα καλυφθώ για τις ζημιές σε περίπτωση που αρνηθεί ο άλλος οδηγός και με βεβαίωσε ότι αφού τα έχει παραδεχθεί ότι με χτύπησε απο πίσω και έχουν καταγραφεί στο σύστημα όλα και εφόσον πάρθηκαν όλες οι φωτογραφίες ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί αυτό .Δεν έχει κάνει δήλωση μου λένε και δεν καλύπτομαι και το πέρασαν ως άσκοπη κλήση

  16. ΦΙΛΙΠΠΟΣ Β.

    η εξυπηρετηση που ελαβα σημερα 6/02.2025 ηταν αψογη.γρηγορη και ευγενικοτατη.το παλικαρι που παραλαβαμε το οχημα μου και το πηγαμε στο συνεργειο ηταν αψογοσ ευγενικοτατοσ και γρηγοροσ στην εξυπηρετηση.μπραβο στην ιντεραμερικαν.

  17. Δώρα Δ.

    Η χειρότερη ασφαλιστική όλων τουλάχιστον στην οδική βοήθεια. Μείναμε στην εθνική Κορίνθου στους αγιουσ Θεόδωρους και δεν ήθελαν να μας πάνε μέγαρα έστω με πληρωμή, ντε και καλά να πάμε Κόρινθο και να γυρίσουμε με ΚΤΕΛ ή προαστειακο… αναμονή τουλάχιστον μια ώρα και ο γολγοθάς δεν είχε τέλος

  18. Μii C.

    Με χτύπησε όχημα ασφαλισμένο στη εν λόγω εταιρεία χωρίς να φταίω και δεν θέλουν να πληρώσουν την ζημιά. Θέλουν να βάλω σχεδόν τα μισά. Απαράδεκτοι. Μακριά

  19. ανδρομάχη δ.

    στις 25/7/24 κάλεσα την οδική βοήθεια της interamerican στις 15:34 και ήρθανε στις18:30, δηλαδή μετά από 3 ώρες!!! ο συντονισμός είναι απαράδεκτος, τραγικός . οι υπεύθυνοι τελικά είναι τελείως ανίκανοι να διαχειριστούν τα περιστατικά κρίμα για μια τέτοια εταιρεία που κάποτε ήταν από τις κορυφαίες.

  20. Άρης D.

    Άκρως μη επαγγελματική,
    Έχοντας πολύ μεγάλη δυσκολία να έχεις αληθινή εποικινωνια μαζί του

  21. Edison Karagiannis K.

    Είμαι για σεζόν στην Κω εμηνα με το μηχανάκι σε ένα χωριό κάλεσα για βοήθεια 2:00 και μου είπαν ελάχιστη αναμονή 40 λεπτα τους λέω ότι το μηχανάκι θα το φέρετε στο λιμάνι για να το στείλω Πειραιά το καράβι έφευγε 8:00 και
    Το φέρανε 7:00 μετά από 4 τηλεφωνήματα στον οδηγό και άλλα τόσα στην ετερια με λίγα λόγια περίμενα 5 ώρες στο λιμάνι για το μηχανάκι απαράδεκτοι όταν είναι να μας τα πάρουν αμέσως γίνονται οι διαδικασίες μακριά ήταν την προηγούμενη εβδομάδα αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία και μερα

  22. Αν. Γ.

    Περίμενα 2 ώρες,μες τη μέση του δρόμου με μηχανική βλάβη(τον οποίο είχα κλείσει,καθώς ήταν πολύ στένος)να έρθει γερανός.Κάλεσα 3 φορές,την εταιρία anytime και έστειλα και ηλεκτρονικό αίτημα,από την πρώτη στιγμή. Αφού πέρασαν 2 ώρες,ακύρωσα το ραντεβού. Ειδοποίησα ωστόσο το 100,ήρθαν 2 μηχανές της ΔΙΑΣ με 4 αναβάτες και έσπρωξαν το όχημα,στην άκρη,για να ανοίξει ο δρόμος…..να είναι καλά τα παιδιά.

  23. Κώστας Κ.

    Κοντα 2ωρες στον δρομο περιμενοντας μια μηχανη να με βαλει μπροστα(μπαταρια το προβλημα μου) στο κεντρο της αθηνας.ακομα και στο τηλεφωνο τους βρηκα με την 4η γιατι επεφτε η γραμμη.η χειροτερη οδικη βοηθεια που εχω λαβει απο οσες εχω δοκιμασει.

  24. Επικός απαράδεκτοι αλλαγές προς όφελος στους με υψηλό ασφάλιστρο καμια σχέση με την εξυπηρέτηση την interamerican οδικής παλαιοτερων χρόνων μόνο όνομα και εξυπηρέτηση 000000 περίμενα σε σημείο 2 ώρες αθηνα όχι σε κανα βουνό και μετα κατά πως βολεύει την εταιρία όχι το λογικό

  25. Evi Germeni G.

    Ασφάλεια αυτοκινήτου μέσω της anytime. Το όχημα κλάπηκε, βρέθηκε ένα μήνα μετά κοντά σε δασικό δρόμο κι η εταιρεία έστειλε, μετά από παρακάλια, εξωτερικό συνεργάτη ο οποίος αρνήθηκε να προσεγγίσει το σημείο επειδή “δεν ήθελε να χαλάσει το αμάξι του οδηγώντας σε δασικό δρόμο” For the record εμείς προσέγγισε το σημείο ανετότατα με ένα ταπεινό fiat panda. Αν ειναι έτσι παιδιά να το ξέρουμε, ότι παρέχετε οδική βοήθεια μόνο σε καλοστρωμμενους ασφαλτινους δρόμους. Την ασφάλεια την πληρώνουμε για αυτή τη μία φορά που θα τη χρειαστούμε κι αποδείχτηκε πως δεν θέλετε να εξυπηρέτησε τε. Ντροπή!