Είναι η χειρότερη μακράν μεταφορική εταιρεία της Πάρου. Τεράστια καθυστέρηση και μεγάλη αγένεια από τους υπαλλήλους. Αν δεν μπορείτε κλειστε…
Generali Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Generali:
Η Generali – με 135 χρόνια παρουσίας στη χώρα – είναι η 6η μεγαλύτερη ασφαλιστική στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς 6%. Δεσμευόμαστε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με απλές και έξυπνες ασφαλιστικές λύσεις και να τους βοηθάμε να επιλύσουν τα προβλήματα τους, το συντομότερο δυνατόν, εστιάζοντας στις δικές τους ανάγκες. Δραστηριοποιούμαστε επίσης στον χώρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης – μια δέσμευση με βαθιές ρίζες στο ρόλο μας ως ασφαλιστές, αλλά που επεκτείνεται σε πολλούς και διάφορους τομείς.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Νόμιμοι απατεώνες !!!
Μια αναφορά στον συνήγορο του πολίτη σας χρειάζεται!!!
Είστε για τα μπάζα… κρίμα τους ανθρώπους που σας εμπιστεύονται.
”Η εταιρεία αρνήθηκε να αποζημιώσει τη νοσηλεία μου για καρκίνο όρχεος, ισχυριζόμενη πως η πάθηση ήταν… συγγενής. Για να το στηρίξει αυτό, επικαλέστηκε παιδιατρικό ενημερωτικό φυλλάδιο από site νοσοκομείου παίδων (!) και αυθαίρετα συμπεράσματα χωρίς καμία ιατρική γνωμάτευση.
Από την άλλη, δύο καθηγητές ουρολογίας Ελληνικών Πανεπιστημίων διαβεβαιώνουν εγγράφως ότι πρόκειται για επίκτητη κακοήθεια ενηλίκου, χωρίς καμία συγγενή βάση. Τεκμηριώνουν με διεθνείς οδηγίες, επιστημονικές ταξινομήσεις και επίσημες πηγές ότι η Generali κάνει λανθασμένη χρήση όρων, ερμηνειών και “βιβλιογραφίας”.
Δεν ζήτησα χάρη — ζήτησα ό,τι προβλέπει η ασφαλιστική μου κάλυψη. Σας συμβουλεύω να μείνετε μακριά!
”Εδώ και ένα μήνα δεν έχω καταφέρει να λάβω τα έγγραφα για την επέμβαση της κόρης μου, ώστε να αποζημειωθω απο τη δεύτερη ασφαλιστική εταιρεία. Απίστευτη και αναίτια γραφειοκρατία. Η απάντηση είναι πάντα ότι το Νοσοκομείο δεν τα έχει στείλει. Αντίστοιχα το Νοσοκομείο ισχυρίζεται ότι τα έχει στείλει. Στη μέση βέβαια εγώ που ταλαιπωρούμαι με συνεχής επικοινωνίες χωρίς κανένα αποτέλεσμα
”Πολλή γραφειοκρατεία, αναίτιες ετήσιες αυξήσεις
”Αλλά το απαράδεκτο είναι ότι ενώ κάλεσα σε κανονικό αριθμό (2108096100) για έκτακτο περιστατικό με χρέωσαν 11 ευρώ σα να είχα καλέσει πενταψήφιο.
Με αυτοματοποιημένες απαντήσεις που χάνεις χρόνο μέχρι να μιλήσεις με εκπρόσωπο.
Πραγματικά πανάκριβο να καλέσεις την εταιρεία, μια εταιρεία όχι από τις καλύτερες
Αίσχος