Δεν θα το σύστηνα σε κανέναν. Είναι απάτη. Έκανα μια παραγγελία για ένα δώρο που ήθελα να κάνω. Δεν μου…
Allianz Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Allianz:
Η Allianz Ελλάδος, μέλος του Ομίλου Allianz, εδώ και 30 έτη, βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους οργανισμούς της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς επενδύοντας στην πελατοκεντρικότητα, την ψηφιοποίηση και τον σχεδιασμό ολοκληρωμένων προϊοντικών λύσεων. Τα προϊόντα της καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ασφαλιστικών αναγκών όπως ασφάλιση αυτοκινήτου, κατοικίας, ζωής και υγείας, αλλά και πιο ιδιαίτερες ανάγκες όπως η σύνταξη και η αποταμίευση. Η Εταιρία προσφέρει επίσης εξειδικευμένες λύσεις για εταιρικούς και εμπορικούς πελάτες, προστατεύοντας τα περιουσιακά τους στοιχεία και το ανθρώπινο δυναμικό τους. Το 2018, η Εταιρία εξυπηρέτησε περισσότερους από 270.000 πελάτες, βοηθώντας τους να προστατευθούν από κινδύνους και να αξιοποιήσουν ευκαιρίες, ενώ ο κύκλος εργασιών από το σύνολο των δραστηριοτήτων της έφτασε τα 164,2 εκατ. Ευρώ. Από το 2015 έως και το 2018, η Allianz Ελλάδος διατηρεί την ηγετική θέση στον δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Έρευνα NPS) στην ελληνική αγορά για τον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
αφιέρωσα όλο το πρωινο μου νσα περιμενω στο τηλεφωωο, όταν απαντουσαν διαφορετικα τμηματα και άτομα κάθε φορά, θα με σύνδεεαν αλλα μου το έκλειναν…..έγραψα 5 διαφορετικά τηλέφωνα και όταν απανούσε κάποιος , καλέσατε λάθος τμήμα ενώ μου το είχε δώσει ο προηγούμενος. Καλώντας το ίδιο νούμερο έβγαινε κάθε φορά και διαφορετικο ηχογραφημένο μήνυμα….Άλλα ντάλων….Άκρη δεν έβγαλα και τελείωσα και τη μπαταρία του αυτοκινήτου
”Εχω 3 συμβόλαια από το 2017, και δεν έχουν ακόμη προσωπικό λογαριασμό ώστε να μπορούμε να βλέπουμε τη χρηματα έχουμε στο συνταξιοδοτικό μας ωστε να γνωρίζουμε τι μας γίνεται, και το ποιο εκνευριστικό ειναι πως τα συμβόλαια δεν ερχονται καθε 3μηνο ωστε να τα πληρώνουμε και με αυτόν τον τρόπο χάνουμε τις προθεσμίες
”