Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!!!! Παραγγελία από 26/11/25, σήμερα 19/12/25 όχι μόνο δεν έχει παραδοθεί αλλά δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση για την…
ΔΕΗ Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΔΕΗ:
Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001. Είναι η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με δραστηριότητες στην παραγωγή, διανομή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας περίπου 6 εκατ. πελάτες σε όλη τη χώρα. Διαθέτει 10,4 GW παραγωγικού δυναμικού στην Ελλάδα, με θερμικούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Έχει στην κυριότητά της το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με Ρυθμιζόμενη Περιουσιακή Βάση € 3 δισ. περίπου, διαχειριστής του οποίου είναι η θυγατρική εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!Μείναμε 10 μέρες χωρίς ρεύμα λόγω λάθους των υπαλλήλων τους σε ότι αφορά την ενημέρωση για τη διαδικασία νέας σύνδεσης και τα δικαιολογητικά!!!!Ειναι τραγικοί!Μακριά!
”Ο δεδηε δεν κάνει καταμέτρηση, βγάζει λογαριασμό έναντι, με ποσο 30 τοις εκατό πάνω απ τον ανώτερο λογαριασμό μού!!!
”Την ονομάζει μέση μετρησει!!! Κ πρέπει να πληρώσεις κ να περιμένεις σε επόμενους λογαριασμούς να πάρεις τ χρήματα σου???
Απαράδεκτοι!!! Λυπάμαι πολύ που έχω συνάψει 3 συνεχόμενα έτη, χρόνια σταθερά προγράμματα, τώρα το τελευταίο πριν μία βδομάδα!!! Θα καταγγελία κ ακύρωση!!
Απορώ πως λένε της άλλες εταιρίες μη φερεγγυες
7/12 έληξε ο λογαριασμός, στις 8 το ηλεκτρονικο σύστημα για να γίνει η καταθεση δεν λειτουργούσε, έκανε αναβαθμιση και 9/12 πρωί διέκοψαν την παροχή. Μπράβο ΔΕΗ
”1 εβδομάδα να ελέγξουν μια αίτηση νέου ρολογιού απαράδεκτη από εμένα,1 εβδομάδα χωρίς ρεύμα+ ότι χρειάζεται και η δεδδεη άλλες 2-3 να έρθει να ενεργοποιήσει το ρολόι, απαράδεκτη ποτέ ξανά ,Η protergia σε 12 ώρες έχει στείλει αίτημα εντολής στον δεδδηε σε 2 μέρες έχεις ρεύμα εσείς χρειάζεστε 30 τηλέφωνο και καμία επαφή με τον πελάτη,:(
”μην παρετε την υπηρεσια fix it. θα πληρωνετε τσαμπα λεφτα και οταν θα ερθει η ωρα να την χρησιμοποιησετε θα σας στειλουν συνεργατη θα σας ζητησει υπερογκο ποσο και αν δεν δεχτειτε να το πληρωσετε θα σας απαντησουν οτι δεν υπαρχει αλλος διαθεσιμος και δεν μπορειτε να ζητησετε αλλον συνεργατη. δηλαδη η θα πληρωσετε οτι ζητησει ο συνεργατης η δεν θα ευπηρετηθειτε καθολου. για το τελος θα σας πω οτι εφερε δικο μου υδραυλικο και μου το εφτιαξε πηρε 40 ευρω και ο δικος τους ζητησε 150 ευρω!!! οσο για την ΔΕΗ δεν με εξυπηρετησε καθολου.
”Δεν αναφερθώ στην εταιρεία αλλά στην εξυπηρέτηση τριών υπαλλήλων στο κατάστημα Δικαστηρίων Θεσσαλονίκης: Π Ελένη, Β Μαρία και Γ Ανθούλα. Χαμογελαστές, Ευγενέστατες και Αναλυτικότατες, πρόθυμες να διευκρινίσουν οποιαδήποτε απορία μου καθώς διαπίστωσα ότι υπήρχε άριστη γνώση του αντικειμένου τους καθώς επίσης και συνειδητοποίηση της θέσης στην οποία βρίσκονται. Το πρόβλημά μου λύθηκε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Έμεινα υπερευχαριστημένος. Δεν πίστευα ότι είμαι στην ΔΕΗ και εξυπηρετούμε (όσοι θυμούνται τι συνέβαινε παλιά). Οι τρεις αυτές υπάλληλοι με έκαναν να πιστέψω ότι δεν υπάρχει πια στην ΔΕΗ η νοοτροπία του δημοσίου. Εύχομαι και οι τρεις τους να είναι παράδειγμα υπαλλήλων για όλους τους συναδέλφους τους.
”Απαράδεκτη μπαίνουν μέσα σε ξένες περιουσίες χωρίς να ρωτήσουν με το έτσι θέλω δεν ρωτάνε βάζουν στιλους όπου τους καπνίσει με στην μέση και κάνουν ζημιές μέσα στα χωράφια χωρίς να ξανά φτιάξουν απλά απαράδεκτη αυτά γίνονται στην Νάξο για να ξέρετε και μόλις τους μιλήσεις σε εκβιάζουν ότι θα σου πάρουν το μετρητή Ελλάς το μεγαλείο σου
”Ότι χειρότερο μέχρι στιγμής. Περιμένω δύο μήνες για να τελειώσει το αίτημα μου.
”Δεν γίνεται ρε παιδιά ελεος
Το τμήμα “τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών” είναι εξαιρετικό! Απαντούν άμεσα όλο το 24 ωρο. Ευχαριστώ θερμά την κυρία Π για την ευγένεια, υπομονή, κατανόηση και την ολοκληρωτική καθοδήγηση
”Απαραδεκτοι ,το λιγότερο…
”Ξεχάσαμε να πληρώσουμε δόση και μας έκοψαν το ρεύμα σε ξενοδοχείο….αμέσως έκανα αποπληρωμή όλου του ποσού, αφού μου το ζήτησαν. Τους έστειλα τα καταθετηρια πριν τις 14:00.
Στις επαφές που είχα με την δεδδηε , συνεχώς μου έλεγαν « κάντε λίγο υπομονή κλπ». Το αποτέλεσμα , το ξενοδοχείο έμεινε χωρίς ρεύμα όλη νύχτα και όπως καταλαβαίνετε, οι πελάτες μας έφυγαν δυσαρεστημένοι…
Αφού ρε καραγκιοζηδες τα γραφεία δουλεύουν μέχρι 14:00 γιατί μου λέγατε ψέμματα;
Η εξυπηρέτηση πελατών σας, δεν έπρεπε να υπάρχει αφού οι υπάλληλοι σας μας το λένε «εμείς είμαστε μόνο για πληροφορίες»
Άχρηστο ελληνικό κράτος…
ΓΤΧΣΚΤΠΣ
14/10/25
Κανονικά δεν αξίζουν ουτε το ενα αστέρι. Ντροπή και στην ΔΕΗ και στην ΔΕΔΗΕΕ.. Να σου κόβει το ρεύμα ξέρει και να σε αφήνει χωρις ρευμα ενω εχεις πληρώσει σε μια ξένη για σένα πόλη. Αισχος απαραδεκτοι και λενε πολλα ψεμματα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση αλλα και απο κοντά. Μακρια απο τα Γιαννιτσά. Ο,τι χειρότερο!!!!
”Έχουμε όλοι αγανακτήσει απο το σπιτι στο μαγαζί και στην οικογενεια. ,Μεχρι τώρα μου έχει καει το playstation. Το ρούτερ μου δυο φορές και κανει συνέχεια διακοπές το ρεύμα στο σπίτι μου. Ειμαι επιχηριματίας και εργότης. Θα σας κανω μίνηση για την ετειρια σας που μας κλίνει το ρεύμα απροδιοποιητα. Εσχος θα έβαζα δυο αστέρια αλλα σας πέφτουν πολλά. Ζητάω αποζιμιωση γαι τα χαμένα μου έργα.
”Στις 30/9 επέστρεψα στην οικία μου απο την εργασία μου, περίπου γυρω στις 22:00 και με έκπληξη διαπίστωσα ότι είχαν κόψει το ρεύμα. Σημειωτέον ο λογαριασμός έληγε στις 30/9!!!Δηλαδή προέβησαν σε διακοπή του ρεύματος πριν παρέλθει η ημερομηνία εξόφλησης και γνωρίζοντας ότι υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής ηλεκτρονικά.Επιεικώς
”Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !!!!