Η χειροτερη μακραν τραπεζα που υπαρχει . Παραδειγμα προς αποφυγην . Ειμαι αναγκασμενος να την υπομενω λογο λογαρισμου μισθοδοσιας μου…
Aegean Airlines Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Aegean Airlines:
Η Aegean Airlines S.A. ξεκίνησε την πορεία της τον Μάιο του 1999 επιχειρώντας στον Ελλαδικό χώρο. Σήμερα, ως η μεγαλύτερη ελληνική Αεροπορική εταιρεία της χώρας και μέλος της Star Alliance, προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικό επίπεδο, σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πετούσα από Βουκουρέστι για Θεσσαλονίκη με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα. Λόγω καθυστέρησης έχασα την πτήση για Θεσσαλονίκης και αναγκάστηκα να μείνω όλο το βράδυ στο αεροδρόμιο γιατί δεν είχε μεριμνήσει η Aegean να μου βρει δωμάτιο. Επιπλέον όταν έφτασα στην Αθήνα μου είπαν 1:30 την νύχτα να ψα ψάξω εγώ δωμάτιο. Στο μεταξύ οι βαλίτσες μου δεν κατέβηκαν στο αεροδρόμιο αλλά πήγαν στις απολεσθέντες και έψαχνα να τις βρω ενώ ζητούσα επίμονα από τους αεροσυνοδους να ζητήσουν να κατέβουν οι βαλίτσες μαζί μου. Για όλη αυτή την ταλαιπωρία έλαβα ένα voucher 18ευρω για φαγητό. Κανένας σεβασμός στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Τόση ξεφτίλα. Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα…πάρε ένα voucher και ενταξει το λύσατε το πρόβλημα. Ντροπή σας
”Πετάμε με την εταιρεία aegean από Vilnius για Αθήνα,η πτήση είναι χαράματα στις 03.00 και κατόπιν ανταπόκριση για Θεσσαλονίκη στις 07.00 αλλά η αντιμετώπιση της εταιρείας είναι ερασιτεχνική
”1) όταν αγοράσαμε τα εισιτήρια για το ταξίδι αυτό μας έχετε κοροϊδέψει ότι μπορούμε να κάνουμε online chek in από 48 ώρες πριν τη πτήση έως και 30 λεπτά,εάν το καταφέρετε έχετε τα στοιχεία μας θα είμαστε οι πρώτοι που θα βγούμε και θα σας ζητήσουμε ειλικρινά συγνώμη και θα σας αναφέρω γιατί είναι πολύ σημαντικό ……λίγη υπομονή
2) Ερχόμαστε από άλλη πτήση με ανταπόκριση είμαστε αναγκασμένοι να περιμένουμε τη πτήση σας πάνω από 6 ώρες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΡΤΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ,το αυτονόητο δηλαδή διότι δεν κάνετε online check in
Λυπάμαι ιδιαίτερα για τις καθυστερήσεις των πτήσεων από Θεσσαλονίκη προς Μυτιλήνη και από Μυτιλήνη προς Θεσσαλονίκη. Οι εξηγήσεις ήταν γενικολογες και το προσωπικό εδάφους της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης καθόλου ευγενικό. Ήταν από τις αγαπημένες μου εταιρείες, λυπάμαι πολύ.
”Εχθές στην πτήση με αριθμό Α3511 (7:25) από το αεροδρόμιο της Στουντγκάρδης προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης παραβιάστηκαν κατάφωρα τα δικαιώματά μου, καθώς και των μελών της οικογενείας μου . Η πτήση μας καθυστέρησε περίπου 2,5 ώρες, η εταιρία σας μας κράτησε μέσα στο αεροπλάνο με ενα ποτήρι νερό, καθόλου φαγητό και βρώμικες τουαλέτες, μέχρι τις 11:00 που εδεήσατε να μας προσφέρετε ένα ρόφημα και ένα σνακ, δηλαδή λίγο πριν την προσγείωση. Οταν κάποια στιγμή ζήτησα νερό από την αεροσυνοδό για το παιδί με ρώτησε αν ειναι ανάγκη. Κατανοώ ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε πρόβλημα που προέκυψε στο αεροδρόμιο, το ότι μας κράτησατε όμως 2,5 ώρες μέσα στο αεροπλάνο είναι επιεικώς απαράδεκτο.
”Καλή εταιρία και αεροπλάνα, αλλά η εξυπηρέτηση έχει χαλάσει πολύ απο την αρχή της πανδημίας. Μας ακύρωσαν 2 πτήσεις μέσα στα lockdown και περιμέναμε επιστροφή χρημάτων για μήνες. Μετά ακυρώσανε μια πτήση για τέλος Απριλίου 2022 ενώ όλες οι χώρες έχουν ήδη βγεί από καραντίνα. Επίσης μείωσαν το φαγητό στις μεγάλες πτήσεις και το έκαναν σαντουιτσάκια που είναι λογικό όσο υπήρχαν lockdown, αλλά πλέον θα μπορούσαν να το επαναφέρουν…
”