Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!!!! Παραγγελία από 26/11/25, σήμερα 19/12/25 όχι μόνο δεν έχει παραδοθεί αλλά δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση για την…
E-shop Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για E-shop:
Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη Καθυστέρηση και Έλλειψη Ενημέρωσης – Μια Εμπειρία προς Αποφυγή!
”Είμαι υποχρεωμένος να γράψω αυτή την κριτική, καθώς η πρόσφατη εμπειρία μου με το eshop.gr ήταν απογοητευτική και εκνευριστική, ξεπερνώντας κάθε όριο ανοχής.
Η Καθυστέρηση: Αριθμοί που Μιλούν
Πραγματοποίησα μια παραγγελία με την προσδοκία μιας λογικής χρονικής παράδοσης, όπως άλλωστε διαφημίζεται. Ωστόσο, η πραγματικότητα ήταν εντελώς διαφορετική. Περίμενα πάνω από 15 εργάσιμες ημέρες —δηλαδή περισσότερο από τρεις ολόκληρες εβδομάδες— για να παραλάβω την παραγγελία μου.
Αυτό το χρονικό διάστημα είναι απλά απαράδεκτο για ένα κατάστημα του μεγέθους και της φήμης του eshop.gr. Μια τέτοια καθυστέρηση υποδηλώνει σοβαρά προβλήματα στη διαχείριση αποθεμάτων ή/και στην οργάνωση των αποστολών.
Η Ενημέρωση: Ολικό Κενό Επικοινωνίας
Το πιο εκνευριστικό κομμάτι, πέρα από την τεράστια καθυστέρηση, ήταν η παντελής έλλειψη ενημέρωσης.
Καμία προληπτική ενημέρωση μέσω email ή SMS για την καθυστέρηση.
Καμία εκτίμηση νέας ημερομηνίας παράδοσης.
Αναγκάστηκα να επικοινωνώ επανειλημμένα εγώ ο ίδιος για να μάθω τι συμβαίνει, σπαταλώντας τον δικό μου χρόνο και ενέργεια.
Η αντιμετώπιση του πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις είναι κρίσιμη. Όταν κάτι καθυστερεί, το ελάχιστο που απαιτείται είναι η άμεση και ειλικρινής ενημέρωση. Αυτό το θεμελιώδες κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών απουσίαζε εντελώς.
Συμπέρασμα
Η εμπειρία μου ήταν εξαιρετικά αρνητική. Το eshop.gr πρέπει να βελτιώσει άμεσα τη διαχείριση των παραγγελιών του και κυρίως την πολιτική ενημέρωσης πελατών.
Συνιστώ σε όποιον χρειάζεται την παραγγελία του σε λογικό χρονικό πλαίσιο, να σκεφτεί σοβαρά άλλες επιλογές. Η αξιοπιστία στις παραδόσεις και η σωστή επικοινωνία είναι το Α και το Ω, και εδώ απέτυχαν παταγωδώς.
Παραγγελία οθόνη ASUS στις 01/12/25.
”15 /12/25 σήμερα και από μέρα σε μέρα κοροϊδεύουν ότι την περιμένουν από τον προμηθευτή τους. Ντροπή σας και μόνο ντροπή σας.
Σχεδόν αδύνατο να επικοινωνήσει κάποιος τηλεφωνικά. Απαράδεκτο να περιμένει κανείς ατελείωτο χρόνο Στο δε κατάστημα της πόλης μου ποτέ δεν απαντούν.
”Ενημέρωση προς όλους τους πελάτες αυτής της εταιρείας.
”Όταν αγοράζετε οτιδήποτε από αυτό το κατάστημα να γνωρίζετε ότι το πιθανότερο είναι να σας ενημερώσουν ότι το προϊόν που επιλέξατε δεν υπάρχει σε απόθεμα, θα σας προτείνουν να αγοράσετε κάποιο υποδεέστερο και αν δεν το δεχτείτε τά χρήματα σάς θα σας επιστραφούν σε δύο εργάσιμες ημέρες? Αν είσαι κακοπροαιρετος μπορεί να σκεφτείς ότι σε παραπλάνησαν δέσμευσαν τά χρήματα σου και σου πασάρουν αυτό που θέλουν ενώ είχαν τοποθετήσει άλλο προϊόν που δεν είχαν ή το είχαν ως δόλωμα μήπως νά ενημερώσουμε τόν συνήγορο του καταναλωτή.